Bemarin sähköautojen moottoreissa on hiiliharjat. Miten usein ne pitää vaihtaa huollossa?
Kuinka usein hiilet vaihtoon iX:ssä
8
518
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä vaihdetaan kun on liian kuluneet.
Sun pitää ottaa yhteyttä BMW:n edustajaan joka ehkä voi kertoa. - Anonyymi
Hiiliharjaton magneettinen motor taitaa olla parempi, kuin vanha tekniikka?
- Anonyymi
Bemarin tapauksessa kuten dieselien jakopääongelmat, veikkaan että koko sähkömoottoripaketti pitää nostaa pois paikaltaan hiilien vaihtamista varten. Kustannuskin samaa luokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bemarin tapauksessa kuten dieselien jakopääongelmat, veikkaan että koko sähkömoottoripaketti pitää nostaa pois paikaltaan hiilien vaihtamista varten. Kustannuskin samaa luokkaa.
No tuo on vain arvelua ja eiköhän nuo kestä kovin pitkään, veikkaan minä.
Suomalainen lähtee aina negatiivisyyteen ettei tule pettymystä, hihii!
- Anonyymi
Pitääkö hiilihanko vaihtaa samalla?
- Anonyymi
Onko sulla tylsää?
Mene ulos lenkille, siellä on hieno hapekas keli liikuntaan juuri nyt.
- Anonyymi
Jääkö siitä hiilijalanjälki kun niitä vaihdellaan. Menetämmekö maapallon?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927