Totuus energian hinnan noususta.

Anonyymi

Eräs ammattiautoilija väitti Ulvilan Nesteellä minulle että energian hinnannousu johtuu siitä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Selitin hänelle että ei johdu siitä, vaan että Suomi ja muut EU:n jäsenmaat eivät halua ostaa ja käyttää venäläistä halvempaa energiaa. Hän tuijotti minua haavii auki ja hänen alahuulestaan valui solkenaan kuolaa kun hän koitti selittää minulle jotain epämääräistä. Kehoitin häntä kääntymään lääkärin puoleen sillä liika valvominen on tehnyt hänet epäväkaaksi sekä sekavaksi. Terveisin autoilija Kullaalta.

23

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen myös Ulvilan Nesteellä kuullut moninaisia väittämiä, mutta yleisesti voidaan ajatella ettei asemalla notkujien mielipiteillä ole mitään väliä, niitä riittäisi loputtomiin.
      Ne perustuu ainoastaan hankkijan lippalakin alla tapahtuvaan harvakipinöintiin.
      Kahvi on kyllä maukasta, kuten Kullaan autoilijakin ymmärtää hyvän päälle

    • Anonyymi

      Yrittäjistä ei kannata mainita mitään. On ystävällisiä yrityksiä ja on epäystävällisiä yrityksiä.
      Sitä sitten valitsee.
      Teboilit myy iivanan polttoaineita, ja rahoittaa näin Ukrainan kansanmurhaa.
      Kaikki jotka käyttävät Teboilin polttoaineita, ovat hyvin hyvin itsekkäitä ihmisiä. Toivottavasti heitä ei kukaan tule tukemaan jos joutuvat vastaavaan ahdinkoon, missä kyse elämästä ja kuolemasta.
      Mummoja ja vaareja teloitetaan niskalaukauksella kaduille ja jätetään kuumaan auringonpaisteeseen lojumaan.
      Kun tankkaat Teboililla, ostat heille lisää ammuksia ja pitkität osaltasi näitä kauheuksia.
      Tietenkin sääli rehellisiä yrittäjiä ( jos sellaisia enää on jossain ) mutta konkurssi ei ole maailmanloppu vaan uusi alku.
      On verettömiäkin yhtiöitä.

      • Anonyymi

        Et taida olla se "penaalin terävin kynä".... Meinaatko että Venäjältä kärrätään bensaa/dieseliä Teboilien säiliöihin...?


      • Anonyymi

        " Teboil myy Iivanan polttoaineita.............". Ei todellakaan myy sillä saat tankatessasi Teboililla polttoainetta joka tulee Suomesta tai muualta Euroopasta. Oletko taas impannut mopobensaa tai sytkärikaasua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Teboil myy Iivanan polttoaineita.............". Ei todellakaan myy sillä saat tankatessasi Teboililla polttoainetta joka tulee Suomesta tai muualta Euroopasta. Oletko taas impannut mopobensaa tai sytkärikaasua?

        Teboil halvin tankkauspaikka, vaihdoin monopoli Nesteestä TeboiliinHelmikuun 24 ,en ole katunut. Tankkamalla Teboililla estä osaltani Nestettä nostamasta polttoaineen hintaa pilviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Teboil myy Iivanan polttoaineita.............". Ei todellakaan myy sillä saat tankatessasi Teboililla polttoainetta joka tulee Suomesta tai muualta Euroopasta. Oletko taas impannut mopobensaa tai sytkärikaasua?

        Ei suomesta tule mitään kun meillä ei ole öljyä, ja raakaöljy ostetaan venäjältä.
        Sama minulle missä jalostettu, mutta raakaöljy tulee venäläiseltä Lukoililta, jonka yksi pääjohtaja juuri taannoin tapettiin kun vastusti Putinin politiikkaa. Ja raakaöljy kun maksetaan venäjälle niin rahoitamme heidän sotaansa. Niin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teboil halvin tankkauspaikka, vaihdoin monopoli Nesteestä TeboiliinHelmikuun 24 ,en ole katunut. Tankkamalla Teboililla estä osaltani Nestettä nostamasta polttoaineen hintaa pilviin.

        Mersuni alkoi käymään viidellä pytyllä kun tankkasin Teboililla.
        Huolestuin tietysti, kun siinä ei ole kuin neljä pyttyä.
        Ajoin siitä autotohtorille ja se sanoi että mersulla on flimmeri, tulee yksi ylimääräinen isku.
        Määräsi lääkettä. Joka tankilliseen kaksitoista Marevania, eikä pisaraakaan Teboililaista.
        Siinä kun on niin paljon rikkiä että mennee Mersu rikki.


    • Anonyymi

      Voisit myös perustaa tilin, jonka varoilla ostetaan sotakoneita Putinille, jotta Venäjä voittaisi sodan. Sinun kaltaisesi komukkamaanpetturit saisi laittaa kierrätykseen.

      • Anonyymi

        " Voisit myös perustaa tilin.........". Jos sinä lupaat joskus tehdä elämässäsi edes yhdenkin työpäivän, niin minä lupaan että perustan sen tilin.


    • Anonyymi

      Tekisin töitä mutta kun minua väsyttää aina niinkuin kaikkia muitakin ulvilalaisia yli 15 vuotiaita. Sen verrran jaksan että herättyäni päivällä käyn kaupassa joka päivä ostamassa kaljaa ja tupakkaa.

      • Anonyymi

        Miksi kaikki nauravat minulle kun sanon olevani ulvilalainen, tämä toistui taas Bankogissa kun koitin iskeä yöseuraksi naista tai miestä.


    • Anonyymi

      Ulvilalainen on synonyymi nimitykselle hölmöläläinen.

      • Anonyymi

        Jep, sieltähän on Econiakin - varsinainen farssifirma mm. isännöinnissä!


    • Anonyymi

      Kahvikin on kuin hevosenkusta.

      • Anonyymi

        Paras kommentti hyvää huumoria !


    • Anonyymi

      Aloittaja katsoi aamusella peiliin ja kertoo aloituksessaan mitä sieltä saattoi nähdä...

    • Anonyymi

      Teboilin kahvi on todellakin kuin hevosenkusta.
      Siihen hintaan pitäisi saada kyllä sellaista kahvia että pystyy edes juomaan kuppinsa tyhjäksi.

    • Anonyymi

      Ehkä Teboilille tulee kahvikin Lukoililta.

      • Anonyymi

        Patalahden Teboililla stoppaan aina, kun ajelen Jyväskylästä Lahteen tai Tampereelle!

        Äärettömän hyvää asiakaspalvelua aina siellä työvuorossa olevilta - JULKINEN KIITOS!!! 💝

        T. yksi autoilija-Juha


    • Anonyymi

      En käytä Teboilia, koska sillä on suora yhteys Venäjälle.

    • Anonyymi

      Oikeassa olet. Alkuvuonna ennen erikoisoperaatiota sanoi Jallis Harkimo omassa YouTube videossaan tai haastattelu toisen vieraana YouTubesta kuulin ,kun sanoi että bensa/ Diesel tulee maksamaan 3 euroa eikä mitään syytä tiettyä silloin .?? Hän tiesi Agendan 2030
      Etsikää ja kuulkaa alkuvuonna sanoi ,ennen Ukrainasta tietoamme.

    • Anonyymi

      Impolan Teboil on taas lopettanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe