Ja hyvää huomenta. Ihanat Ihanat silmät ja katse hänellä. (Kyllä, stalkkasin). 😊⚜️
Aurinkoista aamua
14
70
Vastaukset
Huomenta! aurinkoinen lämmin ihana aamu, ☀
On tainnut Rinssin sotaretki olla onnistunut 😊Toivottavasti et käsittänyt, että nainen löytyi retkelläni? Niin asia ei ollut, vaan katselin neidon silmiä somessa. ⚜️
PalstaRinssi kirjoitti:
Toivottavasti et käsittänyt, että nainen löytyi retkelläni? Niin asia ei ollut, vaan katselin neidon silmiä somessa. ⚜️
No miksi niitä sieltä katsot, eikö niitä livenä pidä bongata kannattaa kyllä opiskella sodan käyntiä ennen kuin lähtee taistelun.. 😁
- Anonyymi
Koit nyt ettiä itelles uus rinsessa sieltä, siel niit piisaa, jos nyt tän päivän taistelusta ehjänä selviät.
- Anonyymi
Nii just viinkirinsessa, nii on kotiinviemistä sit. Sotasaalis.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No ei ollut naisen haku reissu tämä. 🌞⚜️
Mikä jottei, yhen nappaat olkapäälle ja viet mukanas, niinku kunnon viikinki.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä jottei, yhen nappaat olkapäälle ja viet mukanas, niinku kunnon viikinki.
Ei ollut ketään kiinnostavaa. 😁
Taistelut taisteltu. ⚜️
Mie en näe silmiä missään.. 😞
Se on ikävää 😔. Minä käyn vaklimassa silmiä, vaikken tiedä saisinko? En vaan voi vastustaa. 🤔⚜️
Ei neitoa siellä, täällä eikä tuolla? No hyvää yötä kuitenkin. 🌛😊⚜️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181