Nyynäisten Wintin häät

Anonyymi

Jälleen kerran viime yönä sieltä kuului aivan uskomatonta möykkää ja musiikin rämpytystä. Oli koiraa ulkoiluttamassa Kiveläntiellä ja meteli kantautui kyllä. Miten siellä ei osata käyttäytyä. Tuntuu käsittämättömältä että moinen toiminta saa aina vain jatkua.

9

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulisi että siellä Wintillä olisi jotkut rajat että minkä voimakkuuden yli musiikkia ei saa soittaa, mutta ilmeisesti ei ole tai sitten ei vain valvota mitenkään.

• Anonyymi

Joku Juhlan lumoa niminen yritys vastaa Wintin vuokrauksesta joten valitusta yritykseen niin eiköhän tuollainen meteli rupea loppumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku Juhlan lumoa niminen yritys vastaa Wintin vuokrauksesta joten valitusta yritykseen niin eiköhän tuollainen meteli rupea loppumaan.

Kuulemma ilta kymmenen jälkeen musiikin pitää soida niin hiljaa ettei se kantaudu mihinkään, mutta eipä tunnu säännöt menevän vain perille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulemma ilta kymmenen jälkeen musiikin pitää soida niin hiljaa ettei se kantaudu mihinkään, mutta eipä tunnu säännöt menevän vain perille.

Ei kai siinä kun porukka ryyppää niin silloin kukaa muista mitään sääntöjä noudattaa.

• Anonyymi

Onko siellä Wintissä mitään järjestyksenvalvojaa paikalla?

• Anonyymi

Eiköhän se valvonta kuulu järjestävälle taholle eli Jenni Petäjoki nimiselle henkilölle.

• Anonyymi

Onkos tietoo kauanko tänä syksynä Wintti saa pitää vielä niitä bileitä?

• Anonyymi

Juhlakausi päättyy syyskuun puolessa välissä joten tuleepa sitten taas rauha tähänkin kylään ja hyvä niin todellakin.

• Anonyymi

On še kauhiaa ku ääntä kuuluu. Mee ruppaas ja pist ovet ja ikkunat kiine, ni ei kuulu mittää
      Kyl noi koira ukkoiluttaja ova ihan kamalii, niitte koira haukkuva joskus ja paskova pellosyrjii. Tämmöst tapahtuu ainaki Nyynäiste kyläs. Iha kamalaa, kui vihassiiki ne taluttaja ova.
      Mä ole joskus ajan sielt auto kans ja ihmetteli, mite tääl kukka ikän voi assu, ainaka jos o pieni lapsii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe