Miksi ostaa itä skooda kotijak jooka kuluttaa 10,5 L/100 km kun samalla rahalla saa Toyota Rav4 joka kuluttaa 5 L. Ei akkumurheita eikä kalliita korjauksia.
Vastaukset 10
- Anonyymi
No älä osta skodaa jos ei ole varaa ajaa muulla kuin japsi romulla
- Anonyymi
Eikä sitä skootaa saa ku ruplilla, niih.
- Anonyymi
Nolo poika on saanut apinaruton.
- Anonyymi
Eipä nuo näy kaupaksi menevän. Eli eipä huolta.
- Anonyymi
Menisi kaupaksi, mutta kun tuotanto tökkii osapulassa.
- Anonyymi
Kallista ajoa roskalaatikolla. Moderni v12 vie matkaajossa saman mitä itäblockiaqqi
- Anonyymi
Onko sulla kaikki hyvin? Kello 06:20 ja tuollaista aivopierua, huolestuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin? Kello 06:20 ja tuollaista aivopierua, huolestuttaa.
Suuri osa länsiautoilijoista käy töissä eikä vain ruokajonossa ja puoluetoimistolla (SKP) kuten skodistit.
- Anonyymi
Mulla on kyllä 2015 Octavia 1.4 TSI Elegance viistoperä jossa kulutus kaupungissa n 6l/100 km ja maantiellä 4,5l/100 km eli voi päästä varvaisesti ajettuna vain n. 5l/100 km keski kulutukseen!
- Anonyymi
Taitaa olla valetta, että se Tolloloora viidellä litralla pääsee. Kodiakki ei kuluta yhtään polttoainetta, kun sen lataa tökkelistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641525
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova100980Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78894Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111843- 43766
- 109668
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22594Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä393574- 52574
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28563