Silli leeveri

Anonyymi

Miksi ostaa itä skooda kotijak jooka kuluttaa 10,5 L/100 km kun samalla rahalla saa Toyota Rav4 joka kuluttaa 5 L. Ei akkumurheita eikä kalliita korjauksia.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No älä osta skodaa jos ei ole varaa ajaa muulla kuin japsi romulla

• Anonyymi

Eikä sitä skootaa saa ku ruplilla, niih.

• Anonyymi

Nolo poika on saanut apinaruton.

• Anonyymi

Eipä nuo näy kaupaksi menevän. Eli eipä huolta.

• Anonyymi

Menisi kaupaksi, mutta kun tuotanto tökkii osapulassa.

• Anonyymi

Kallista ajoa roskalaatikolla. Moderni v12 vie matkaajossa saman mitä itäblockiaqqi

• Anonyymi

Onko sulla kaikki hyvin? Kello 06:20 ja tuollaista aivopierua, huolestuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kaikki hyvin? Kello 06:20 ja tuollaista aivopierua, huolestuttaa.

Suuri osa länsiautoilijoista käy töissä eikä vain ruokajonossa ja puoluetoimistolla (SKP) kuten skodistit.

• Anonyymi

Mulla on kyllä 2015 Octavia 1.4 TSI Elegance viistoperä jossa kulutus kaupungissa n 6l/100 km ja maantiellä 4,5l/100 km eli voi päästä varvaisesti ajettuna vain n. 5l/100 km keski kulutukseen!

• Anonyymi

Taitaa olla valetta, että se Tolloloora viidellä litralla pääsee. Kodiakki ei kuluta yhtään polttoainetta, kun sen lataa tökkelistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe