https://www.is.fi/autot/art-2000009014393.html
mihinkäs seepra raidoistaan
Jaa että hymyä korjaamoreissuille? VW logiikkaa
10
102
Vastaukset
- Anonyymi
Nopein tie rikastua on perustaa VWWWW-korjaamo. Asiakkaat kantavat tilinsä ovesta sisään aima vaan ja uudestaan. Todellinen tuntihinta normi huoltohommille on 150 e sis ALV.
- Anonyymi
Nopein konsti rikastua on keksiä Toyotalle pyörän pultit jotka pysyivät kiinni..
- Anonyymi
Tuo on VW uusi oma oikea sähköpaku, koska Toyota sellaisen aikaiseksi?
- Anonyymi
Ja kuitenkin todellisuudessa se seuraava VW riidan aihe oikeudessa! 😆
- Anonyymi
Söpö sähkö paku tarjolla ID perheessä ja on airodynaaminen keula!!🤩🤩🤩
- Anonyymi
Ei vielä riitä, ainakaan minulle. Paljon muutakin pitää autossa olla... 💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä riitä, ainakaan minulle. Paljon muutakin pitää autossa olla... 💩💩
Oma henkilökohtainen VW:n lakimies oikeutta käymään puolestasi kenties?.....
Maksaa kuitenkin ehkä liikaa lompakollesi....😆
- Anonyymi
Toyotan omapojan paniikki ja kateus aiheuttaa sekoilua, kiva lukea.
- Anonyymi
vw all-aaah on suuri
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620