Ongelmia tanssilattialla, APUA!!!

Minull aon omituinen ongelma. Tanssin hyvin, siis todella hyvin. Laita Travolta yhteen Astairen kanssa niin aletaan päästö lähelle taitotasoani.

Noh, baareissa tämä johtaa tilnateeseen jota parhaiten kuvaillee Macho Fantastico (olen varma että biisi kertoo muutenkin musta):

"Mies on mysteeri
Ja systeemi on se, et hameväki hysteerinen
Häntä piirittää mihin ikinä meneekään
Hän kyyneleet jälkeensä jättää"

Nasita tulee siis oikealta ja vasemmalta heiluttamaan sitä persettään eteeni.

Ongelma vaan on että en osaa tehdä tässä tilanteessa mitään. Olenkin yrittänyt ottaa selvää tulisiko niille muijille vain mennä puhumaan vai pitääkö niihin jotenkin tarttua kiinni? Vai mitä siinä tulee tehdä?

Nykyaikana iun et voi tietää mikä on "fyysisen koskemattomuuden rikkomista" tai muuta ahdistelua. En todellakaan halua ahdistela ketään. Eli miten toimin?

1

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ne on sinusta kinostunet? Tulevat itse se pöytä missä istut keskustelee tai missä norkot seisten tanssin välissä. Mitenhän tansii jos takapuoli ei heilu? Kerroppa sinä Travoltta mies itse?Itse kävin tanssimassa ja ies hoiti lapsia 1 kerta kukaudessa. Ravintola mailma 1 mies tanssi kuin Travoltta. Ihana oli hänen kanssa vain tanssia.Tein seväksi olen vain tanssimassa en hakemassa 1 yön juttuja, Joten kun lähdin ravintola mailmasta ajoissa. Hän jäi iskemään niitä sinkku naisia joilla sama fiilis yhden yön suhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8236
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6362
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2942
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe