Onko Pattayan rakkaiden kasvu mahdollisesti kärsinyt?

Lapsen kasvun kannalta on tärkeää että unet otetaan pimeässä huoneessa.

Kasvu kärsii muuten.

Tietolähde: Pattayan rakkain ja viisain.

5

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Kyllä kyllä joo kaikki tieteeliset tutkimukset ja maikkarin uutisointi on tärkeää ja eritoten niitä noudattaa, muute LAPSEN KASVU KÄRSII.

        No joo nyt tiedän nuokin alkeet lapsen kasvatuksesta.

        Voistko etsiä netistä myös tutkimukset että lattialle tipahtanut tutti täytyy aina laittaa minuutiksi mikroon?

        Jumal-auta olempa tehnyt suuria väärintekoja lasteni nukkuessa veneessä moottorin käyden, reessä moottorikelkan perässä, jopa nukahtaen prätkän kyydissä ja olemme reissanneet ilman että meillä on ollut pimennystelttaa mukana, edes kotona ei ole koskaan ollut eikä tule pimennysverhoja.

        Eläkää rakkaat tarkkaan kaikkien tieteellisten tutkimusten mukaan, ne on ainoita oikeita elämänohjeita ja saattakaa kaiken kansan tietoisuuteen nämä tietonne.

        VITTUMIKÄIDIOOTTI PATTAYN RAKAS VOI OLLA.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kyllä kyllä joo kaikki tieteeliset tutkimukset ja maikkarin uutisointi on tärkeää ja eritoten niitä noudattaa, muute LAPSEN KASVU KÄRSII.

        No joo nyt tiedän nuokin alkeet lapsen kasvatuksesta.

        Voistko etsiä netistä myös tutkimukset että lattialle tipahtanut tutti täytyy aina laittaa minuutiksi mikroon?

        Jumal-auta olempa tehnyt suuria väärintekoja lasteni nukkuessa veneessä moottorin käyden, reessä moottorikelkan perässä, jopa nukahtaen prätkän kyydissä ja olemme reissanneet ilman että meillä on ollut pimennystelttaa mukana, edes kotona ei ole koskaan ollut eikä tule pimennysverhoja.

        Eläkää rakkaat tarkkaan kaikkien tieteellisten tutkimusten mukaan, ne on ainoita oikeita elämänohjeita ja saattakaa kaiken kansan tietoisuuteen nämä tietonne.

        VITTUMIKÄIDIOOTTI PATTAYN RAKAS VOI OLLA.

        Ok sensukka on paras läheiskasvattaja ja muut huonoja koska ne muut uskoo suosituksia ja lääketiedettä ja sitten tulee huonoja lapsia.
        1990 kun eka lapsemme syntyi, jo silloin jaettiin äitiyspakkauksen mukana ohjeita ja tiedettiin mitä melatoniini on. Myös aikuisille on suositeltu pimennysverhoja jo kymmeniä vuosia. Parantaa unenlaatua. Sinä saat tampio nukkua vaikka taskulamput silmissä, ei haittaa ketään.
        Luolassa olet elänyt kun mistään ikinä mitään tiedä mutta armoton väittäminen ja suunsoitto silti jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok sensukka on paras läheiskasvattaja ja muut huonoja koska ne muut uskoo suosituksia ja lääketiedettä ja sitten tulee huonoja lapsia.
        1990 kun eka lapsemme syntyi, jo silloin jaettiin äitiyspakkauksen mukana ohjeita ja tiedettiin mitä melatoniini on. Myös aikuisille on suositeltu pimennysverhoja jo kymmeniä vuosia. Parantaa unenlaatua. Sinä saat tampio nukkua vaikka taskulamput silmissä, ei haittaa ketään.
        Luolassa olet elänyt kun mistään ikinä mitään tiedä mutta armoton väittäminen ja suunsoitto silti jatkuu.

        Kannattaa aina arvioida lähde ja sen luottettavuus kunnolla, uutisessa on kyllä linkki lähteeseen mutta varsinaista viitteitä ei löydy mistään ja kun katsoo lähdettä hieman tarkemmin niin voi hyvä äiti, https://brightside.me taso ei ole kovinkaan korkea...


    • Anonyymi

      Miltä se sensukka tuntuu maata kanveesissa tatamilla jokaisen väittelyn jälkeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe