Lapsen kasvun kannalta on tärkeää että unet otetaan pimeässä huoneessa.
Kasvu kärsii muuten.
Tietolähde: Pattayan rakkain ja viisain.
Onko Pattayan rakkaiden kasvu mahdollisesti kärsinyt?
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut yleistä tietoa jo kymmeniä vuosia ja se kerrotaan Suomessa jo synnytysvalmennuksessa ja viimeistään neuvolatäti sen kertoo.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jopa-yovalo-kannattaa-unohtaa-taman-vuoksi-lasten-pitaisi-aina-nukkua-pimeassa/6134128
Näin on isi-sensei jälleen kerran taputeltu tatamiin. Et tiedä alkeitakaan lastenkasvatuksesta.Kyllä kyllä joo kaikki tieteeliset tutkimukset ja maikkarin uutisointi on tärkeää ja eritoten niitä noudattaa, muute LAPSEN KASVU KÄRSII.
No joo nyt tiedän nuokin alkeet lapsen kasvatuksesta.
Voistko etsiä netistä myös tutkimukset että lattialle tipahtanut tutti täytyy aina laittaa minuutiksi mikroon?
Jumal-auta olempa tehnyt suuria väärintekoja lasteni nukkuessa veneessä moottorin käyden, reessä moottorikelkan perässä, jopa nukahtaen prätkän kyydissä ja olemme reissanneet ilman että meillä on ollut pimennystelttaa mukana, edes kotona ei ole koskaan ollut eikä tule pimennysverhoja.
Eläkää rakkaat tarkkaan kaikkien tieteellisten tutkimusten mukaan, ne on ainoita oikeita elämänohjeita ja saattakaa kaiken kansan tietoisuuteen nämä tietonne.
VITTUMIKÄIDIOOTTI PATTAYN RAKAS VOI OLLA.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kyllä kyllä joo kaikki tieteeliset tutkimukset ja maikkarin uutisointi on tärkeää ja eritoten niitä noudattaa, muute LAPSEN KASVU KÄRSII.
No joo nyt tiedän nuokin alkeet lapsen kasvatuksesta.
Voistko etsiä netistä myös tutkimukset että lattialle tipahtanut tutti täytyy aina laittaa minuutiksi mikroon?
Jumal-auta olempa tehnyt suuria väärintekoja lasteni nukkuessa veneessä moottorin käyden, reessä moottorikelkan perässä, jopa nukahtaen prätkän kyydissä ja olemme reissanneet ilman että meillä on ollut pimennystelttaa mukana, edes kotona ei ole koskaan ollut eikä tule pimennysverhoja.
Eläkää rakkaat tarkkaan kaikkien tieteellisten tutkimusten mukaan, ne on ainoita oikeita elämänohjeita ja saattakaa kaiken kansan tietoisuuteen nämä tietonne.
VITTUMIKÄIDIOOTTI PATTAYN RAKAS VOI OLLA.Ok sensukka on paras läheiskasvattaja ja muut huonoja koska ne muut uskoo suosituksia ja lääketiedettä ja sitten tulee huonoja lapsia.
1990 kun eka lapsemme syntyi, jo silloin jaettiin äitiyspakkauksen mukana ohjeita ja tiedettiin mitä melatoniini on. Myös aikuisille on suositeltu pimennysverhoja jo kymmeniä vuosia. Parantaa unenlaatua. Sinä saat tampio nukkua vaikka taskulamput silmissä, ei haittaa ketään.
Luolassa olet elänyt kun mistään ikinä mitään tiedä mutta armoton väittäminen ja suunsoitto silti jatkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok sensukka on paras läheiskasvattaja ja muut huonoja koska ne muut uskoo suosituksia ja lääketiedettä ja sitten tulee huonoja lapsia.
1990 kun eka lapsemme syntyi, jo silloin jaettiin äitiyspakkauksen mukana ohjeita ja tiedettiin mitä melatoniini on. Myös aikuisille on suositeltu pimennysverhoja jo kymmeniä vuosia. Parantaa unenlaatua. Sinä saat tampio nukkua vaikka taskulamput silmissä, ei haittaa ketään.
Luolassa olet elänyt kun mistään ikinä mitään tiedä mutta armoton väittäminen ja suunsoitto silti jatkuu.Kannattaa aina arvioida lähde ja sen luottettavuus kunnolla, uutisessa on kyllä linkki lähteeseen mutta varsinaista viitteitä ei löydy mistään ja kun katsoo lähdettä hieman tarkemmin niin voi hyvä äiti, https://brightside.me taso ei ole kovinkaan korkea...
- Anonyymi
Miltä se sensukka tuntuu maata kanveesissa tatamilla jokaisen väittelyn jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488
