Miksi suomalaiset katsovat Suomen huutokauppakeisaria?

Aki ja Heli Palsanmäki ovat suomalaisten suursuosikkeja ja huutokauppasarjaa katsotaan tv:stä sankoin joukoin. Mutta miksi suomalaiset katsovat Suomen huutokauppakeisaria? Mikä on se magia: isäntäparin tuikitavallisuus, vanhat esineet, hyvä katseluaika, mikä???

Lue juttu uudesta kaudesta:
https://www.suomi24.fi/viihde/suomen-huutokauppakeisari-tulee-taas-aki-ja-heli-palsanmaki-auri-kananen-sointu-borg?s24

173

6142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva katsoa välillä tavallisen oloisia ihmisiä eikä aina niitä viimesen päälle stailattuja ja laitettuja!

      • Anonyymi

        Hyvä. Olen samaa mieltä


      • Anonyymi

        Juu tavikset ruplaa.


      • Anonyymi

        Sitä katsotaan, mitä televisiosta näkyy, nehän on kaikki katsottavissa, tai kiinni.


      • Anonyymi

        Totta. Työtänsä tekevät. Asenteella pitää katsoa eikä aina lytätä kaikkee. Samassa hommassa tuskin monikaan ei juntiksi itsensä kokeva tuskin sais minkäänlaista tuloa. Revi siitä mollaaja.


    • Anonyymi

      Junteille pitää olla oma sarja ja huutokauppakeisari kelpaa siihen mainiosti.

      Junttilasta kajahtaa !

      • Anonyymi

        Totta vain juntit kattoo, tosi juntit menee vielä itse huutokauppaan katsomaan näkyiskö toisia tollukoita


      • Anonyymi

        Minusta sopisi paremmin nimeksi Kaatopaikkakeisari. Melkoista rojua kovillakin hinnoilla.

        Sorry tykkääjät.

        Tavanomaiset kirpparit ovat ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sopisi paremmin nimeksi Kaatopaikkakeisari. Melkoista rojua kovillakin hinnoilla.

        Sorry tykkääjät.

        Tavanomaiset kirpparit ovat ok.

        Tyhmät haluaa maksaa romuista kunnon hinnan, hinnan määrää huutajat , ei Palsanmäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta vain juntit kattoo, tosi juntit menee vielä itse huutokauppaan katsomaan näkyiskö toisia tollukoita

        Määrittele juntti.


      • Anonyymi

        Lyö mennen tullen muuten laudalta nämä tosi-tv:t, joissa nuoret munaavat itsensä kännäämällä, naimalla ja kaikenlaisella sekoilulla. No pääseeväthän seiskaan, eikä kukaan kuitenkaan tunne. Hahhaaa


      • Anonyymi

        Ja aivokääpiöille silikoni bimbot pusukala huulineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele juntti.

        Kun hän katsoo peiliin niin siellä näkyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyö mennen tullen muuten laudalta nämä tosi-tv:t, joissa nuoret munaavat itsensä kännäämällä, naimalla ja kaikenlaisella sekoilulla. No pääseeväthän seiskaan, eikä kukaan kuitenkaan tunne. Hahhaaa

        Minua säälittää katsojat jotka noita epäaitoja kännääjiä katsoo. Johtuu siitä että perheet ja tissit on paljaana. Viis siitä että ovat silikonia. Noloa.ja vielä nolompaa noitten pissiksien vanhemmille.


      • Anonyymi

        Hienommat juntit kommentoivat toisten ohjelmankatsomista Suomi-palstalla.


      • Anonyymi

        Ootko puuteroinu perseesi punaiseksi, ettet näyttäisi juntilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät haluaa maksaa romuista kunnon hinnan, hinnan määrää huutajat , ei Palsanmäki.

        se on nimenomaan huutokaupan idea, ei kai meklari niitä hintoja päätä. Kyllä on taas. Sitäpaitsi YHTÄÄN mitään ei tarvitse katsoa telkkarista jos alkaa kolottaa.


      • Anonyymi

        Mitäpä juntti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun hän katsoo peiliin niin siellä näkyy

        Niinkö, siis me kaikki tavalliset suomalaiset olemme juntteja, no sovitaan sitten niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta vain juntit kattoo, tosi juntit menee vielä itse huutokauppaan katsomaan näkyiskö toisia tollukoita

        Ja tosi tosi juntit maksaa 1000€ kuparipannusta.


      • Anonyymi

        Ihmiset ovat laiskistuneet ja osaaminen on vähentynyt.
        Kotona lohötään sohvassa ja mikä tahansa kelpaa mtä tv tarjoaa... .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sopisi paremmin nimeksi Kaatopaikkakeisari. Melkoista rojua kovillakin hinnoilla.

        Sorry tykkääjät.

        Tavanomaiset kirpparit ovat ok.

        Niin ja Markku kopioi verkosta tekeleidensä mallit ja sitten signeeraa omalla nimellään myyntiin. Mielestäni kopiomallia ei saa myydä, mutta voi tehdä omaan käyttöön.


      • Anonyymi

        Pöljää kansa ostaa vaikka Markun paskaa paketissa, jossa lukee design by Markku.


      • Anonyymi

        👍🏼 Kannatan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta vain juntit kattoo, tosi juntit menee vielä itse huutokauppaan katsomaan näkyiskö toisia tollukoita

        👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät haluaa maksaa romuista kunnon hinnan, hinnan määrää huutajat , ei Palsanmäki.

        👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosi tosi juntit maksaa 1000€ kuparipannusta.

        Ja tuunaa kännykän kuoria kuumaliimalla ja juntit ostaa kun Markku tehny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sopisi paremmin nimeksi Kaatopaikkakeisari. Melkoista rojua kovillakin hinnoilla.

        Sorry tykkääjät.

        Tavanomaiset kirpparit ovat ok.

        Samaa mieltä ja onneksi uudet romu huutokaupat ovat loppuneet tv:stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosi tosi juntit maksaa 1000€ kuparipannusta.

        Ja 2000ekua jos laittaa Markun kalsarit sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät haluaa maksaa romuista kunnon hinnan, hinnan määrää huutajat , ei Palsanmäki.

        Kuppanen pannu sadoilla euroilla, tämäkin vitsi vaan vetää joka huutiksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Markku kopioi verkosta tekeleidensä mallit ja sitten signeeraa omalla nimellään myyntiin. Mielestäni kopiomallia ei saa myydä, mutta voi tehdä omaan käyttöön.

        Niin ja onhan tämä poropeukalo Markku joka taiteilijaksi kutsutaan , julkaissut jo oman arkartelu kirjan .
        Markku poraa lasi pulloa betoni poran terällä ja tekee kahvi suodattajasta kahvi suodattimen.
        Pitäisi kieltää lailla tuollaiset uuvattien ohjelmat.


    • Anonyymi

      Sarjassa parasta pariskumnan tavallisuus, huumori/ sanailu - kaikessa kuitenkin näkyy syvä kiintymys toiseen. Juuri sitä, mitä jokainen haluaisi parisuhteessaan olevan!

      • Anonyymi

        Näin juuri. Aitoja ihmisiä ilman täytteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Aitoja ihmisiä ilman täytteitä.

        nimenomaan, jotain muuta ovat kuin töölöläisiä junantuomia ilman sitä kauheata kaakatusta ja hoosaamista joka asiasta. Helsinkiläisenäkin tajuan että Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä (Danny: Kuusamo) ja että todellinen ja alkuperäinen Suomi ja aidot ihmistyypit asuvat kehä 3:n tuolla puolen ns. Junttilassa. Kiitos matkatyön tämän olen voinut havaita. Jostain syystä meillä on kirjaimellisesti VARSINAIS-Suomi muualla kuin Helsingin keskustassa! Siispä aidosti maakuntien ihmiset OMANA ITSENÄÄN, heidän ajatus- ja arvomaailmansa, elämänasenteensa ja ylipäätään meininki - kylähulluja myöten - saa minun arvostukseni.


    • Anonyymi

      Henkisen laiskuus ja aivojen degeneraatio.

    • Anonyymi

      Minä en sitä juntin läskinaamaa pysty katsomaan sekuntiakaan, vaan vaihdan heti kanavaa tai sivua kun lärvi vain vilahtaakin.

      • Anonyymi

        Katot mieluummin narubikinejä bimbojen päällä.


      • Anonyymi

        En minäkään. Huh, huh. Suomaiset ovat haluavat naamat tv ruutuun, kun menevät sinne istumaan.


      • Anonyymi

        Samoin. Yle turruttaa tosi tv ohjelmilla nykyään kansan vaalikarjaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Yle turruttaa tosi tv ohjelmilla nykyään kansan vaalikarjaksi.

        Yle, siis mainoskanavat pääasiassa tätä tosi tv sontaa suoltaa yhtenään. Yleltä onneksi tulee vielä hyviä britti ym.sarjoja. Kotimaiset ovat pers....tä.


    • Anonyymi

      En ole katsonut sen jälkeen kun julkkiset tuotiin sarjaan mukaan. Mielestäni se on aina huono idea ja katsojan aliarviointia.

    • Anonyymi

      Kanava vaihtuu heti kun nämä naamat pärähtävät ruutuun. Menee samaan kategoriaan paiseklinikoiden sun muiden kanssa. Ei vaan pysty.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu !


    • Anonyymi

      Vai suursuosikkeja, en pysty katsomaan kyseistä ohjelmaa yhtään, joten mistä tuo määritelmä ?
      Typerän oloinen sarja, ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Täällä on muitakin kuin sinä. Toiset tykkää toiset ei.


      • Anonyymi

        Raha on pääteema. Mut Ylen ohjelmat verovaroin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha on pääteema. Mut Ylen ohjelmat verovaroin.

        Miltäs tää tuleekaan. Ei ainakaan fiksulta ykköseltä.


      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu että onjelma on tarkoitettu lähinnä yli 80 vuotiaille joilla aivot ei oikein pelaa mutta telkkaria on tuijotettava jostain syystä. Vähän niin kuin viihdettä Alzenheimer potilaille
        ei väkivaltaa tai alastomuutta joka voisi nuppia ahdistaa.


    • Anonyymi

      Ei voi katsoa. Kanava vaihtuu heti.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta läskit ihmiset, laittakaa joku nuori tyttö keisarinnaksi,aki ja heli romukoppaan ja markku myös

      • Anonyymi

        Keisarit oli ja meni jo.Japanissa on vielä.Katuuko kukaan joka varasti toisten astioita kannattaa palautella.Ei pidä kuolla niin.


      • Anonyymi

        No meillä on vielä muutamia kuukausi tosi-tv:tä. Sen ämmän voisi pistää menemään


      • Anonyymi

        Joku bimboko ?


      • Anonyymi

        Sitä minäkin oon ajatellut, miten pulskia ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin oon ajatellut, miten pulskia ne ovat.

        Entäs sitten, meitä on monen kokoisia ja näköisiä. On nykyään niin pinnallisia ihmisiä, aivot narikassa. Tyhmyyttä.😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten, meitä on monen kokoisia ja näköisiä. On nykyään niin pinnallisia ihmisiä, aivot narikassa. Tyhmyyttä.😠

        Kaksi traani kasaa tunkee itteensä rähmä pullia ja kertoo lapsellisia kaksi mielisiä huonoja vitsejä.
        Ei terveelliset ruoka tottumukset ole käsittääkseni tyhmyyttä.


    • 1. Telkkarista ei tule siihen aikaan heidän mielestään muuta järkevää katsottaa.
      2. Osa haaveilee rahapulassaan omistavansa jonkin arvokkaan esineen.
      "Ihan kohta tulee jakso, jossa kaupataan muovikuppia usealla sadalla eurolla eteenpäin ja meilläpä muuten on aika paljon muovikuppeja."

      • Anonyymi

        Juu niitä arabian kahvikuppeja varastettiin yhteen aikaan asunnoista yhtenään sitten niitä netissä myynnissä on. On joku myymäläkin. Samaa porukkaa kuin nämä varastaa lasten lelut perustaa käytettyjen lelujen kaupan.


    • Anonyymi

      Aiva kauhea paskaa.

      • Anonyymi

        Sohvaperuna samaa paskaa varastettua romua.


    • Anonyymi

      Ei katsota mut kirppiksillä liikkuu huijattua varastettua tavaraa ei uskontojen omissa on köyhiltä viedään loputkin syyttämällä.Tai vaatimalla.Tv 2,4 on ollut lähiöistä kadonneita samanlaisia juomalaseja ja muita ohjelmissa.Muistatte Viola juomalasit ja mehukannu juomalasit sarjat oli joskus muotia.Niitä varastettiin paljon lähiöissä myös astiastoja ja juomalasisarjoja teekannuja valkosipuli puristimia sipulisilppureita myöten jopa ruokaohje kansioita kirjoja.Aforismi muistolause postikortteja varapäreitä ja espanjan Viuhkola posliinia varastettu paljon ja tietysti niitä seinä lautasia TV sähkövatkaimia.Narkomaanit ei ole ainoa ryhmä joka varastelee asunnoista.On eri uskonto ryhmiä myös eri maalaisia.

      • Anonyymi

        Kyllä joku ukrainalainen virolainen varasti Singapore ranneketjun ihan kädestä ja nainen vaalea vielä. Nähtiin se nainen tuolla cityseurakunnassa kun niillä oli tilat Brahen kentän laidalla.


    • Anonyymi

      Meidän verorahoilla.

      • Anonyymi

        Minä katson ko. ohjelmaa neloselta, joten ei liene verorahoilla tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä katson ko. ohjelmaa neloselta, joten ei liene verorahoilla tehty.

        Minua lähinnä huvittaa kun ihmiset luulevat saavansa romuistaan tuhansia euroja.Palsanmäen huutiksesta harvoin antiikkia.Itse ostan antiikit Helsingin Hagelstamilta ja Bukowskilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua lähinnä huvittaa kun ihmiset luulevat saavansa romuistaan tuhansia euroja.Palsanmäen huutiksesta harvoin antiikkia.Itse ostan antiikit Helsingin Hagelstamilta ja Bukowskilta.

        Joo sieltähän minäkin ostelen!!Haakelstammilta ja pukovskilta tietenkin!!


      • Anonyymi

        Minulla se tulee nelosella. Onko sun kanavat säädetty oikein ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua lähinnä huvittaa kun ihmiset luulevat saavansa romuistaan tuhansia euroja.Palsanmäen huutiksesta harvoin antiikkia.Itse ostan antiikit Helsingin Hagelstamilta ja Bukowskilta.

        Tuskin ostat.


    • Anonyymi

      Mielestäni jokainen saa katsoa just sitä mitä tykkää, tai olla katsomatta!

    • Anonyymi

      No se nyt on vaan semmosta harmitonta hömppää.

    • Anonyymi

      Nyt meni täydellisesti pelleilyksi koko ohjelma ompeluineen. Tosi typerää sopii junteille.

      • Anonyymi

        Tarkkaampa olet katsonut ja muutkin niin hyvin tietävät tapahtumat, vaikka eivät ikinä kasto ohjelmaa.


    • Anonyymi

      Ennen katsoin vähän, kerran ohikulkiessa käväistiinkin.
      Nykyisin en pysty katsomaan. Jos kanavia selatessa tulee esiin suljen silmät ja vaihdan nopeasti kanavaa.
      Pitää osata lopettaa ajoissa. En varmaan ole ainoa kyllästynyt.

    • Anonyymi

      Minua etoo isäntä Palsanmäen leuhkamaisuus. Se myös, kun se veisi ihmisten aarteet maksamatta niistä juuri mitään.
      Sanoo vaan, ei näistä voi enempää maksaa ja laskee ihan alakanttiin kaikki ostettavat tavarat.

      • Anonyymi

        Pakko tavaroista on saada kunnon kate, mutten sillä ei elä. Eipä ole tainnut rikkaudet kovin päässyt kasaantumaan ja homma loppunut ilman telkkaria?


      • Anonyymi

        Miten niin vie, ei hänelle ole pakko myydä, se siitä viemisestä.😂


      • Anonyymi

        "Minua etoo isäntä Palsanmäen leuhkamaisuus. Se myös, kun se veisi ihmisten aarteet maksamatta niistä juuri mitään.
        Sanoo vaan, ei näistä voi enempää maksaa ja laskee ihan alakanttiin kaikki ostettavat tavarat."

        Tämä lähes kommunistinen tulkinta on yhä siis voimissaan. Nytpä kannattaa alkaa boikotoimaan ruokakauppoja, koskapa myyvät järjestään kalliimmalla kuin mitä ostivat sisään. Tai mitä tahansa kauppaa. No ravintolassa et varmaan sitten syö muutenkaan kovin usein?


    • Anonyymi

      Tavikset on haltioissaan, kun ovat päässeet televisioon,
      siis nämä Palsanmäet.

      • Anonyymi

        Ja yksinkertainen kansanosa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yksinkertainen kansanosa seuraa.

        Mitä sinä kaksinkertainen seuraat. Tissipimuja ?


      • Anonyymi

        Ja kuparipannun ostajat, maksavat itsensä kipeäksi kupari pannun takia, pääsee kymmeneksi sekunniksi telkkariin. julkisuuden perässä hiihtäjiä , pikku sieluja.


    • Anonyymi

      Riittävän helppoa viihdettä ja "tähtinä" ihan perusjamppa ja tyttö ja pulskuus tekee helposti sen, että jokainen tuntee itsensä hyväksytyksi ja kelpoiseksi.

      • Anonyymi

        Näin on .tavallisen ihmisen ohjelma.joita suurin osa ollaan.


    • Anonyymi

      Tavallisia pulliaisia, pientä tuhmaa jutustelua, kiinnostus kauppatavaroihin ja hintoihin. Ja ennenkaikkea se, kuinka tyhmiä toiset myyjät on, kun kuvittelevat saavansa mummon kaiman kummin risasesta Arabian kannusta satasia.

    • Anonyymi

      Miksi jotkut katsoo tekoperseitä ?

    • Anonyymi

      Eivätkö saisi katsoa? Itsekin katson vähän lyhennettynä versiona. Ne tinkimissessiot ovat ihan turhia ja liian pitkiä.
      Kai se on se tavallisuus. Oikein perisuomalainen ohjelma. Vähän niin kuin tokmannin ämpäreiden jonotus.
      Ihania ihmisiä, vaikka vähän omalaatuisia. Siis suomalaiset.

    • Anonyymi

      Huutokauppa on totisesti paras kaupanteko tapa. Parempi kuin ylihinnoitetut kirpputori romut.
      Huutajat itse määrittävät hinnat, ja se on just oikein. Kateelliset syökööt paskaa.

      • Anonyymi

        nimenomaan huutajat eli "markkinat" todella määrittelevät hinnat etkä sinä. Tai ehkä haluat semmosen viisivuotissuunnitelman mitä naapurissa kokeiltiin selkein lopputuloksin, eli jossa valtio määrää hinnat kaikelle niin että hinta voidaan vaikka prässätä tuotteeseen?


    • Anonyymi

      Älä yleistä, meidän toosissa ei pelikaani leuat kerro paskoja juttuja.

    • Anonyymi

      en pahemmin katso, mutta arvaan ettei kaikkia kiinnosta Bondit ja Indiana Jones 12345:tta kertaa uusintoina, eikä epärealistiset Remontilla rahaksi, Suomen kaunein kesä"mökki", Huvila ja Huussi ja loputtomat ruokaohjelmat ja se kaikki muu aivokuolema.

    • Anonyymi

      Hulluhan se on joka ei puolta tarjoa eikä värjää tukkaansa violetiksi.
      Hullunhintaiset kuparipannut ottavat pannuun.
      Kyllä me tavissuomalaiset ollaan hölmöjä ja nauretaan typerille vitselle.
      Romukeisari arabian piippuleimalla ja markun makkaroilla kasvatettu maha.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Palsanmäet saavat parhaimmat rahatuotot ohjelmayhtiöltään.

    • Anonyymi

      Kuka on tyhmin eli haluaa huvikseen maksaa eniten jostain kuparipannusta????

    • Anonyymi

      Juntit tykkää katsoa muita juntteja-

      • Anonyymi

        Minä seuraan toista Akia , siis Mannista, ja hänen vaimoansa Ritaa, olen heidän asiakkaansa ja hyvässä kunnossa, ei ole enää läskiä , heillä hyvät treenit ja ruokaohjeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä seuraan toista Akia , siis Mannista, ja hänen vaimoansa Ritaa, olen heidän asiakkaansa ja hyvässä kunnossa, ei ole enää läskiä , heillä hyvät treenit ja ruokaohjeet.

        Seuraan Aki Mannista ja Aki Linnanahdetta, vaatimattommia kavereita.


    • Anonyymi

      Vituttaako maksaa mun loisiminen.

      Minä nukun huomennakin pitkään ja sinä maksat.

      Bännit pystyy kiertämään todella helposti.

    • Anonyymi

      Vituttaako Ylialudan modeja kun mä pystyin kiertämään niiden bännit todella helposti :D

      Ei haitannut kuukauden bänni vittuakaan.

    • Anonyymi

      Itseä ohjelmassa kiinnostaa seuraavat asiat.

      - ihmisten monasti yliampuva käsitys hallussaan olevan krääsän rahallisesta arvosta.

      - miten ammattikauppias pelaa tinkimis-pelin. Suomessa tätä ei tehdä, mutta basaaritinkimistä yrittäneenä uskoisin saaneeni etiäisen siitä, että tinkiminen huippuunsa vietynä lähentelee taidetta. Itseltä Palsamäet eivät tästä osiosta juuri saa pisteitä., ei ainakaan tyylipisteitä.

      - miten oma käsitys jonkin tavaran hinnasta kättelee saatavaan huutokauppahintaan.

      - miten Palsamäkien maksama hinta asemoituu ja kasvaa kaupankäynnissä.

      - Itse huutokauppatapahtumalta sahaa pahasti oksaa "ennakkotarjoukset"!

    • Anonyymi

      tyhjänpäiväistä rojujen siirtelyä paikasta toiseen.

      ja eläkeläiset istuu ja toljottaa voi herraisä.

      • Anonyymi

        "Anonyymi 24.08.2022 09:34"

        "...tyhjänpäiväistä rojujen siirtelyä paikasta toiseen. ja eläkeläiset istuu ja toljottaa voi herraisä."

        - Tuota lausuntoa ei pysty antamaan kuin vähintään 50 katsotun jakson jälkeen😅😂🤣 😅😂🤣


    • Anonyymi

      Palsanmäellä on oma keisarillinen fanikauppansa.
      T-paita kuvastaa hyvin Akin luonnetta
      - PRKELE ETTÄ ON HERMO PINNASSA! T-PAITA

      • Anonyymi

        oijoi miten se luterilainen noin nyt tunnustaa uskoaan reippaanpuoleisesti !


    • Anonyymi

      En ole ikinä katsonut ko. ohjelmaa. Minulla ei ole telkkaria.

    • Anonyymi

      Ei jaksa kuunnella krääsäkeisarin vientämistä ja kiäntämistä.Ottaa Stadinkundin hermoon ja särähtää korviin.

    • Anonyymi

      Lopetin sarjan seuraamisen kun Heli tokaisi pöytänsä takaa : Köyhät kyykkyyn. Ilmeisesti unohtanut miten heillä oli asiat ennen sarjaa.

    • Anonyymi

      Meiltä varastettiin vuosi sitten peili kello missä viisarit peilin päällä patteri ja vihreä lasinen mehukannu onko näkynyt.

      • Anonyymi

        Vuosia sitten. Myös messinki värinen kattolamppu kynttelikkö lampuilla.


    • Anonyymi

      Keisarin kannattaisi tyytyä vain prosenttikauppaan niin ei pääse syyttämään manipuloinnista ja palauttaa tavarat omistajilleen ,mitkä ei menny mihinkään hintaan kaupaksi.
      Voiton tekeminen myyjän kustannuksella on aina vähän arvelluttavaa ja jopa huijauksen makua monesti läsnä.

      • Anonyymi

        Itse oot epäonnistunu huijari.


    • Anonyymi

      Ennen katsoisi jotain tietokilpailuja

      • Anonyymi

        Ja kuitenkin meet katsomaan kesken lapsille ruuan laiton. Ja koirakin ulisee paskanhädässään ulko-ovea raapien, etkä kuule mitään. Kun sulla olisi muutama kirpputorilta ostettu tuhkakupille ja kuselle haisevia kuppeja.


    • Anonyymi

      Heh, heh. Jopa on tosikoita. Sehän on ihan feikkikaupaa. Aki ostaa tavarat, on yksi asia. Se mitä tuotantoyhtiö ja tavaran myyjät sopivat, on toinen. Palsanmäki kuitenkin huutokauppaa tavarat, saa pitää tuoton ja extraa päälle.

      Kyse on tv-ohjelmasta jossa Tuotantoyhtiö Aito Media on järjestäjä ja maksumies.

      Iltalehti:

      ”Palsanmäki kertoo, että hänen työnkuvaansa ei kuulu myyjien etsiminen ohjelmaan, vaan tämä osa on televisio-ohjelman tuotantoyhtiön vastuulla.
      – Minähän en tähän ohjelmaan hommaa näitä tavaranmyyjiä: en julkkiksia, enkä tavallisia ihmisiä. Aito Median työntekijät tekevät sen.”

      • Anonyymi

        Miksi Aki sitten ohjelmassa sanoo, ylensä julkkisten kohdalla "otti meihin yhteyttä ja kertoi olevan myytävää tavaraa". Tai julkkis X on jossain julkkisten kokoontumisajoissa kertonut tavaraa olevan myynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Aki sitten ohjelmassa sanoo, ylensä julkkisten kohdalla "otti meihin yhteyttä ja kertoi olevan myytävää tavaraa". Tai julkkis X on jossain julkkisten kokoontumisajoissa kertonut tavaraa olevan myynnissä.

        Huutokauppakeisarissa tavaran myyjät tekevät sopimuksen tuotantoyhtiön kanssa. Näihin liittyy salassapitovelvollisuus, joten myyjät eivät myöhemmin pääse repostelemaan kaupoillaan. Aito Median väki soittelee julkkiksille ja yksi valikoituu joka lähetykseen. Kaikki julkkikset eivät tietysti halua osallistua. Se mitä Palsanmäki puhuu kuuluu ohjelmaan. Tosiasiassa hän itsekin sanoo, ettei myyjien houkuttelu kuulu hänelle.

        Huutokauppakeisari ei mitenkään poikkea muista tosi-tv ohjelmista. Kaikissa on valmis kässäri jota noudatetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutokauppakeisarissa tavaran myyjät tekevät sopimuksen tuotantoyhtiön kanssa. Näihin liittyy salassapitovelvollisuus, joten myyjät eivät myöhemmin pääse repostelemaan kaupoillaan. Aito Median väki soittelee julkkiksille ja yksi valikoituu joka lähetykseen. Kaikki julkkikset eivät tietysti halua osallistua. Se mitä Palsanmäki puhuu kuuluu ohjelmaan. Tosiasiassa hän itsekin sanoo, ettei myyjien houkuttelu kuulu hänelle.

        Huutokauppakeisari ei mitenkään poikkea muista tosi-tv ohjelmista. Kaikissa on valmis kässäri jota noudatetaan.

        Kuka suunnittelee/tekee Markun tuunaukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka suunnittelee/tekee Markun tuunaukset?

        Alkuaikoina Markulla oli tavaroiden korjaustoimintaa. Nykyisin tuotantoyhtiö toimittaa tarvikkeet ja vinkkaa mitä niistä pitäisi tulla. Mitenkään puusepäntaitoinen kirvesmies Markku ei ole. Se näkyy soheltamisena, jiirisaumojen irvistelemisenä ja vinoon vedetystä ruuvinkannoista silloin kun kamera ottaa lähikuvaa. Nykyisin käytössä olevilla puuntyöstökoneilla kirvesmies saa helpostikin parempaa jälkeä.

        Noh, pillarikuskihan Markku tietysti onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuaikoina Markulla oli tavaroiden korjaustoimintaa. Nykyisin tuotantoyhtiö toimittaa tarvikkeet ja vinkkaa mitä niistä pitäisi tulla. Mitenkään puusepäntaitoinen kirvesmies Markku ei ole. Se näkyy soheltamisena, jiirisaumojen irvistelemisenä ja vinoon vedetystä ruuvinkannoista silloin kun kamera ottaa lähikuvaa. Nykyisin käytössä olevilla puuntyöstökoneilla kirvesmies saa helpostikin parempaa jälkeä.

        Noh, pillarikuskihan Markku tietysti onkin.

        Siinä se voima onkin. Tekee semmoista seiskaa...
        Kuka tahansa kotona pystyy parempaan ja näitä marinin hallitus korona tuki 100.000€:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka suunnittelee/tekee Markun tuunaukset?

        Netistä varastettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä varastettu!

        Niin siis mallit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka suunnittelee/tekee Markun tuunaukset?

        Eikö se jo näy, ihan omasta päästä veistää pinterestin malleilla.


    • Anonyymi

      Juuri ne,mitkä sanoit.

      • Anonyymi

        Varmaan sama viehätys kun Uuno Turhapuro elokuvilla, ei Hjallis Harkimoakaan jaksa loputtomiin jaksa katsoa kun tyyppi huutaa lisää rahaa ja sai riittävästi oligarkeilta, kun me veronmaksajatkin siitä hallista siivu maksettiin. Mutta näin se vaan menee , hyvä lohduttautua ettei rahalla onneks kaikkea saa


    • Anonyymi

      Voi olla, että joku katsoo, mutta ei sitä kukaan katso, turha kulassi.

    • Anonyymi

      AKI JA HELI THE BEST toiset tykkää toiset ei saa valita kanavan

    • Anonyymi

      Hämmästyttää se läskin määrä Akin leuan alla.
      En muutoin katsoisi.

      • Anonyymi

        On kuin kalkkuna. Klukluklul...


      • Anonyymi

        No tässä on kyllä älytön kommentti – ja KAIKKI muutkin missä jotenkin esiintyjien painoindeksistä vihjaillaan. Huhhuh!


    • Anonyymi

      Prisman kassan liukuhihna kuuluu samaan tositv-kategoriaan. Katsotaan mitä tavaraa toiset ihmiset ostavat. Tosi jännää.

      • Anonyymi

        "Prisman kassan liukuhihna.."

        - Jos et ohjelmasta muuta irti saa, niin se eii taida olla ohjelman syytä🤣😂😅


      • Anonyymi

        Ja kuinka hihna liikkuu...


    • Anonyymi

      Ihmettelen. Pätkä kiero äijä, joka tinkii ihmisiltä tuotteet pilkkahintaan ja myy kovalla voitolla eteenpäin. Sanoisin itserakas p****ka.

      • Anonyymi

        Juu ja ajelee Mersulla ja kehtaisi ruikuttaa korona tukea!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja ajelee Mersulla ja kehtaisi ruikuttaa korona tukea!!

        Taidat vitsillä olla kommentoimassa ainakin mersun osalta. Meset on halvimpia autoja kaupoissa, helppoja ja halpoja korjata.
        Mikä ihmeen rikkaan leima siitä mersusta tulee? Menneen maailman Datsun-junttien vikinää.


    • Anonyymi

      KATSOKAA TARKEMMIN JA AJATUKSELLA

      voitte saada ahaa-elämyksen

      ps. juntit johtavat Suomea

    • Anonyymi

      Saman kysymyksen voisi esittää myös salattujen elämien kohdalla.

      • Anonyymi

        Kyllä. Kuvitteellinen tarina jonka käänteitä hämmästellään ja näyttelijöitä luullaan roolihahmojensa kaltaiseksi. Roskaa roskaa roskaa.
        Kirjoittaisin tahallani yhtäkkiä niin absurdin jakson että se romuttaisi kaiken jos pääsisin käsikirjoittamaan. Ismon raiskaisi ufomiehet ja he veisivät Kallen mukanaan universumin perälle pantavaksi. Ulla joisi omaa kustaan yms. Tällaisia sarjoja katsovat ne joilla ei ole omaa elämää tai oma avioliitto on niin tylsä että jopa tällainen paska on parempaa kuin todellisuus.


    • Anonyymi

      Miksi joku kyselee tällä palstalla tyhmiä.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt samaa. Mielestäni Aki ole puhumisessa erityisen lahjakas vaan melko suppean sanavaraston ja ajatustoiminnan omaava henkilö. Sutkautuksen on ennalta arvattavia ja tylsiä eivätkä osu huumoritajuuni mitenkään. Lähinnä ajattelisin että turpa kiinni ja myy niitä romuja. Kuparipannut nimikirjoituksilla ja sen huudettu hinta saa miettimään myös ostajan älyllisyyttä. Huutokaupassa olijoilla on tarve olla näkyvissä heille telkkari ja siinä näkyminen on jotain mystistä. Joka jaksosta tulee sama juttu mieleen että en koskaan myisi Akille ja Helille mitään koska siitä tulisi niin huono hinta ja saisin torissa tms paljon isomman hinnan tavarasta. Runko on kokoajan sama mitään uutta ja kiinnostavaa ei ole. Ainoa vähän edes kiinnostava osa on loppu jossa selviää mitä tuotteista maksettiin ja mitä niistä saatiin. En ole kiinnostunut "julkkiksista" he ovat minulle tavallisia ihmisiä joten ei siinäkään kohtaa tärppää.

    • Anonyymi

      Nyt on Markku seonnut täysin leijuvalla pöydällä. Aki ja Heli ylistää, on kyllä pöljää porukkaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sehän on netistä kopioitu!!


    • Anonyymi

      Markku vois siirtyä omalle tontille miettimään ihan oikeita töitä. Jäisi aikaa enemmän itse huutokauppaan.

    • Anonyymi

      Markulla ei taida olla kaikki muumit kotona, kun katsoo sen tekelettä, mäkiautoa. En huoli ees ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Markulla on taas niin tylsä katse kun selittää katsojille mitä aikoo tehdä. Sitä aina mietin kenelle se puhuu kun silmät tuijottaa tyhjyyteen. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      On niin tietävä Markku, silti teki tikkataulun laatikon oveen tukipuun väärinpäin. Kohta on ovi salmiakkina.

    • Anonyymi

      Porukkahan menee sinne vain päästääkseen televisioon.
      Huutokauppana aika mitätön.

    • Anonyymi

      Harmitonta katsottavaa ja aivot voi jättää narikkaan. Ihan parasta aina joskus, kun ei jaksa kuin olla vaan.

    • Anonyymi

      Katson kyllä ohjelmaa,mutta Akin ahneus ottaa aivoihin

    • Anonyymi

      Ei pysty moista skeidaa katsoo. Perusjuntti ja kaverit ei paljo kiinnosta.

    • Anonyymi

      Viihdeohjelma joka on nähtävissä JOKA AINUT PÄIVÄ.

    • Anonyymi

      Koska televisiosta ei juuri muuta tule. Jotakin on välillä katsottava. Jos tulis joskus joku asiallinen leffa niin en ikinä katsois Palsanmäkiä.

    • Anonyymi

      ovat aitoja ihmisiä ,aidoimpia KUN MISSÄÄN MUUSSA OHJELMASSA.HAUSKOJA MYÖS.Helin ei tarvitse näytellä tissivakoa, eikä eikä keisarin pullistella muutenkaan.TYKKÄÄN KAIKISTA ENITEN.MUITA OHJELMIA NAISET OVAT NIIN MAALATTUJA JA SE TISSIVAKO JA JOTKUT YRITTÄÄ KUULUISKS PYLLY
      VAAOLLA KUN LAULUÄÄNI ,EIKÄ ULKONÄKÖ RIITÄ..SAALITTÄVÄÄ.KYSEINEN HENKILÖ ON JOKA PÄIVÄ LEHDISSÄ VILAUTTELEMASSA.NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ.

    • Anonyymi

      Aki ja Heli ovat sielunhoitoa ainakin minulle.

    • Anonyymi

      Eipä tule katsottua,kerta riitti.

    • Anonyymi

      Itse mietin usein, että taitaa olla yleisössä ihmisiä, joilla on liikaa rahaa. Maksaa kuparipannusta jotain 200 euroa??? Mut onhan se sellainen leppoisa ohjelma, viihdettä jota katsoessa ei tarvitse liikaa ajatella.

    • Anonyymi

      Akin mahdollisimman alhaisesta ostotarjouksesta on tullut ihan pakkomielle, äänenpainoista kuulee että jokainen 5 euroakin jonka saa tingittyä alaspäin tuottaa hyvän mielen. Julkkkismyyjä kuitenkin nähnyt vaivaa lajitellaakseen tarjotut tuotteet ja niillä on paljon muistoarvoa eikä vain euronkuvat silmissä.

    • Anonyymi

      Ihan ok,tosin nuo kuparipannuhuudot,pilattu ne pannutkin,pelkät nimmarit riittäisi

    • Anonyymi

      Ohjelmahan on käsikirjoitettu . Tekevät mitä käsketään,

    • Anonyymi

      ihana ohjelma.onneksi tulee vielä uusinnatkin .ps kehäkolmosen sisäpuolella ei tiedetä oikeasta elämästä mitään .

    • Anonyymi

      Vois jo lopettaa nämä uusinnat ja keksiä jotain parempaa. Turhaa tilaa vie ohjelmistosta. Nää on niin nähty jo.

    • Anonyymi

      Ohjelman uusinnat vois jo viimein lopettaa, se kuka haluaa katsoa, näkyy RUUDUSSA.

    • Anonyymi

      ohjelman lopussa oleva huutokauppa on totta...muu ohjelmasta on näyteltyä käsikirjoitusta

    • Anonyymi

      Eipä varmaan kukaan pakota ketään kattomaan kyseistä ohjelmaa. VAIHTAKAA KANAVAA !

    • VAIHTAKAA KANAVAA ! Ei kai kukaan voi pakottaa ketään katsomaan ohjelmaa josta ei pidä. Tai jos se onnistu niin painukaa vaikka ulos. Muistakaa VALINNAN VAPAUS !

      • Anonyymi

        tuostakin ohjelmasta maksu maksetaan


    • Anonyymi

      Kansa tulee katsomaan Akia Suomen suurinta pelleä ei kirpputoritavarat kiinnosta. Suurin osa kaupoista ennakkotarjuuksia. Molemmat kesäaikaan puolialastomana niin että läskit ja ihrat
      häilyy- pukeutukaa.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan täyspäinen voi sitä katsoa.

    • Anonyymi

      Markku taas teki virheellisesti ovien tukipuut. Älkää ottako mallia, ovet on kohta salmiakkia.

    • Anonyymi

      Aika kirpputori tavaraa nykyään kaikki. Ilmeisesti ihmisiä ei voi enään saman lailla hööpöttää kuin ennen. Kallis arabian kannu tai muumimuki on Akilla vain muutaman euron arvoinen kun esim. tori.fi siitä saa useimman satasen. Kauppa se on tietysti mikä kannattaa ja tyhmät ihmiset.

    • Anonyymi

      En ole vuosiin jaksanut katsoa ohjelmaa kun tarjoavat aina puolet ja siitä vielä puolet ja vinkuu helsingissä että kun tuo matka on pitkä ja polttoainetta kuluu ja että on hinnassa helsinki lisä? Itsehän ovat hommansa valinneet joten turhaa vinkumista ja sitten se tesinkki markku joka lukee lapusta valmiit tyhmät repliikit ja suomalaiset maksaa maltaita tuunatusta juustohöylästä mutta romukuparin hinta määräytyy huutikeisarin kaffepannun mukaan!! Että naurattaa suomalaisten hölmöys tuota kupari härpäkettä ostaessaan on hinta pilvissä!!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe