Alkukausi näytti hyvältä ja kantarelleja jonkun verran olikin mutta onko nyt kuivuus tuhonnut koko syksyn sadon? Sateita ei vaan tule! Tänään pitäisi vähän tulla mutta saa nähdä peruuntuuko sekin.
Tuleeko sieniä Itä-Suomeen 2022
4
284
Vastaukset
- Anonyymi
Kainuussa on ollut melko mukavasti kanttarelleja, kehnäsientä ja lampaankääpää. Tatteja on sen sijaan ollut niukasti. Kolmisen viikkoa sitten nousi joitakin herkkutatteja, mutta sen jälkeen on ollut kuollutta siinä sarjassa. Sateiden puute ei ole ollut ongelma tällä seudulla; normaalin kosteaa on ollut.
- Anonyymi
Ei niitä tainnut sitten tulla : (
Pari haaparouskua näin olikohan kaks viikkoa sitten. Nyt varmaan enää turha lähteä katselemaankaan.- Anonyymi
Suppilovahveroita ennätysmäisen paljon täällä Oulun korkeudella. Aivan "mahottomasti",
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suppilovahveroita ennätysmäisen paljon täällä Oulun korkeudella. Aivan "mahottomasti",
Joo, no niitä saattas tulla tännekin päin vielä, tai olla jo, pitäs käydä kattomassa. Mutta toisaalta ei hirveästi tule noita käytettyjä taitaa kaikki ennenkin laitetut olla vielä pakkasessa :D. Rouskuja olisin kerännyt myyntiin, ei niistäkään tule kovin usein salaattia tehtyä, jouluksi ehkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889