Päiväys 10.8 uskaltaako syyvä?
Avaamaton rillimakkarapaketti jääkuapissa
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Selviää kokeilemalla
- Anonyymi
En söisi.
- Anonyymi
Syyvä voi muttei syödä
- Anonyymi
Tuleeko ruokamyrkytys jos syön?
- Anonyymi
Onko se parasta ennen vai viimeinen käyttöpäivä? Jos on viimeinen käyttöpäivä niin ei kannata syödä. Jos on parasta ennen niin hajusta sen tietää voiko syödä.
- Anonyymi
Siin lukee 10.8.22 B mitä lie tarkottaa?
Ei näy sitä perinteistä parasta ennen/viim käyttöp
- Anonyymi
haista ja maista jos avaamaton luultavasti voi syödä
- Anonyymi
niissä on suolaa senverran että säilyy
- Anonyymi
Joo iha avaamaton on
- Anonyymi
Olin kerran unohtanut HK sinisen avaamattoman paketin ulos kesällä. Kun seuraavan kerran näin paketin muutaman päivän kuluttua, oli makkara kuin kadonnut ja elävää valkoista toukkamassaa oli koko paketti täynnä :)
Tämä juttuhan ei aloitukseen liity. Itse kyllä söisin aloituksen makkaran - Anonyymi
Hyvin voi syödä, ei tarvi ootella välttämättä suolen toimimista huomiseen 😂
Lihatuotteissa se on viimeinen käyttöpäivä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voit joutua sairaalaan...
Kerran sain mustikoista 40 kuumeen ripulinja 12t oksennustauti... en tiiä mitä niissä mustikoissa oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran sain mustikoista 40 kuumeen ripulinja 12t oksennustauti... en tiiä mitä niissä mustikoissa oli
Vähällä oli sairaalareissu kun meinasin kuivua
Anonyymi kirjoitti:
Marjoissa voi olla taudinaiheuttajia. Kannattaa keittää. Varsinkin ulkomaan marjat.
En kokeilisi grillimakkaran kanssa, en todellakaan. Tosin itte avasin just paketin venäläistä metukkaa siivuina joka on päivätty 08.06.21, aivan hyvää.
https://aijaa.com/gmowb5
Tuo säilyy jääkaapissa enää muutaman päivän nyt kun on avattu, niin tarttee repiä siivut sisuksiinsa vikkelästi. Ostettu aikanaan hätävaraksi jos muut leivänpäällysteet olisivat unohtuneet kaupan hyllylle. No eivät ole sitten unehtuneet...Nonni, sinne meni pari siivua vintagemetukkaa suoraan hetulaan ja muutama siivu surkean pakasteroiskeläpän peitoksi. Roiskeläppä syöty, nyt sitten vaan odotellaan.
Jos se metukka olikin mallia zombie, niin kuudessa tunnissa lähtee vähän käytetyn ruoan hissi massusta ylöspäin. Jos se oli mallia vasta toinen jalka haudassa, ei aamulla tartte kakkia pinnistellä, vaan se pyrkii ihan itse ulos kuin vesi ruiskusta.
Elämässä pitää olla asioita joita odottaa innolla...
- Anonyymi
Mulla ruikkas just makkarasta mehut pihalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319