Mies oletko

Anonyymi

Mies oletko sellainen että osoitat mieltäsi ja kiristät, vai oletko mieluummin välinpitämätön? Mitä toivoisit naiselta pattitilanteessa?

Naiselta eka kertaa mies- viesti

34

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä yritän valita taisteluni.

      • Anonyymi

        Näinkö


    • Osoitan mieltä, mutta rakentavasti. En koskaan kiristä. En myöskään ole välinpitämätön. Naiselta odotan kommunikointi taitoa.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen ajatus oli, että siinähän odotat.. kyllä mökötystaitoa löytyy :D kun akoista puhutaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen ajatus oli, että siinähän odotat.. kyllä mökötystaitoa löytyy :D kun akoista puhutaan..

        Olen kyllä sen kokenut muutamankin kerran. Siksi tiedän mitä odotan. 😁


      • Anonyymi

        Mitä? Yleensä se menee niin päin, et miehet ei kommunikoi eikä osaa.


      • PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Yleensä se menee niin päin, et miehet ei kommunikoi eikä osaa.

        Niin meneekin. Mutta poikkeuksiakin on. Minä osaan ja haluan puhua, vaikeistakin asioista. Kommunikointi on kaikkein tärkeintä.


    • Anonyymi

      Mökötys on taitolaji

    • Anonyymi

      Päätöksiä toivon. Kohta on liian myöhäistä, sitäkö haluat?

      • Anonyymi

        Sinähän sen sanoit


    • Anonyymi

      ehkä niin että ollaan jonkin aikaa vaan ihan hiljaa ja sitten kun on molemmat tahoillamme mietitty asiaa niin on aika puhdistaa ilmaa ja ratkaista asia johonkin pisteeseen. en ole pitkävihainen enkä yleensä edes suutu oikein mistään, pikku räjähdys ja se on sitten siinä.

      • Anonyymi

        Pikku räjähdys mutta ollaan hiljaa. Ollakko vai eikö olla?


      • Anonyymi

        Kumpi tekee aloituksen sopuun?


      • Anonyymi

        Tämä vaikuttaa hyvältä. Tuo pikku räjähdys tarkoittaa mitä? Huudat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vaikuttaa hyvältä. Tuo pikku räjähdys tarkoittaa mitä? Huudat?

        no voi perkele! muutama sana.... siinä se. enkä minä pidä mykkäkoulua, tarkoitin että kun se toinen on tuppisuuna niin silloin pitää olla itsekin hiljaa ja antaa ajan vähän kulua. jos heti menee tökkimään että mikä nyt on niin silloin yleensä menee vain pahemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voi perkele! muutama sana.... siinä se. enkä minä pidä mykkäkoulua, tarkoitin että kun se toinen on tuppisuuna niin silloin pitää olla itsekin hiljaa ja antaa ajan vähän kulua. jos heti menee tökkimään että mikä nyt on niin silloin yleensä menee vain pahemmaksi.

        Minä myönnän itsestäni tuon, että saattaa mykkäkoulua hetken olla. Kai se on tapa rauhoittua, että voi sitten asiallisesti käydä asiat läpi, eikä se menisi mihinkään huutamiseen yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myönnän itsestäni tuon, että saattaa mykkäkoulua hetken olla. Kai se on tapa rauhoittua, että voi sitten asiallisesti käydä asiat läpi, eikä se menisi mihinkään huutamiseen yms.

        Et ole silti aloittaja!!!


    • Anonyymi

      Vaatimustaso on liian korkea

      • Anonyymi

        Olemisen tapa ratkaisee


    • Anonyymi

      Joo, tuon miestelysi voit lisätä nais älyysi ja hankkia varoillasi lemmikkiapinan, millä on häntä, mikä seljiässäs hivelee pyllyäs, ellei ole jo papukaijaa, niin myös sen hankit sanomiseks, nyt ei natsaa...
      T.eräs mysteerinen oikeudenkäynti koittaa, jotta saat rauhassa heittää horo herjaas, turvallisesti.
      https://m.youtube.com/watch?v=P0CeIxq8btE

    • Anonyymi

      Joskus oli käynyt niin, että kun jokin asia on hämmästyttänyt tai mennyt tunteisiin, niin sitä on sitten ollut jonkin aikaa ihan sanaton. Se tietysti on ärsyttävä piirre. Ystäväni kutsui joskus minua marttyyriksi siinä tilanteessa, kun en puhunut hetken aikaa mitään.

      Tuota kiristämistä ei pitäisi tapahtua missään tilanteessa eikä missään muodossa. Samaisen ystäväni kanssa kun asiat, joista keskusteltiin menivät "joko tai - kamppailuksi" ja silloin käytin tuota keinoa ja peruin ystävälleni antamani lupaukseni. Se oli isoimpia virheitä mitä on yleensäkin tapahtunut. Olen pyytänyt asiaa anteeksi ja sen jälkeen oppirahoja maksanut. Eli koskaan asioihin ei pitäisi liittyä minkäänlaista kiristystä tai painostamista. Itse tiedän kokemuksesta, että se on ensinnäkin toista ihmistä loukkaavaa ja silloin ei myöskään toista kunnioita kuten pitäisi. Kuitenkin fyysistä väkivaltaa pidän vielä pahempana mitä ihmiselle voi tapahtua, vaikka sanatkin voivat satuttaa.

      Jos olisin ollut nainen ko pattitilanteessa, niin olisin nuissa kirjoittamissani esimerkeissä toivonut ystävältäni, että hän olisi sanonut, että "ei jatketa nyt asiasta keskustelua ja jatketaan paremmalla hetkellä". Luulisin että mitään konfliktia ei olisi päässyt silloin edes syntymään.

      Tämä mieheltä.

      • Anonyymi

        Kukaan kun ei ole täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan kun ei ole täydellinen.

        Niinpä juurikin. Minäkään en todella ole täydellinen, vaan enemmänkin keskeneräinen, vaikka vuosia on jo mittarissa kohtuu paljon. Keski-ikäkin jo ylitetty. Vielä on opittavaa.

        M


    • Anonyymi

      Tilanne-/tapauskohtaista. Kuinka sinä ap toimit?

    • Anonyymi

      Minä olen joka tapauksessa liian vaikea ja hankala. Pääset kaikista helpoimmalla nainen, jos vain annat olla ja unohdat. Anteeksi jos olet joutunut raapimaan päätäsi takiani.

      • Anonyymi

        Etkö pärjää sille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pärjää sille?

        Mitä tarkoitat? Tappelussa en pärjäisi enkä haluakaan tapella.


      • Anonyymi

        Mies, en aio unohtaa sinua, eihän se ole edes mahdollista. Tiedän nyt aika hyvin mitä on odotettavissa. Tiedän myös että selvitään yhdessä mistä vaan. Haluaisin niin nähdä sut ja jutella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, en aio unohtaa sinua, eihän se ole edes mahdollista. Tiedän nyt aika hyvin mitä on odotettavissa. Tiedän myös että selvitään yhdessä mistä vaan. Haluaisin niin nähdä sut ja jutella!

        Miksi sivullinen vastaa aloittajan sijaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sivullinen vastaa aloittajan sijaan

        Siks, ku sika sanoo niks


    • Anonyymi

      Todellakii välinpitämätön, nähkääs jos jollain on oikeesti asiaa nii tulee jutulle..

    • Anonyymi

      Mustasukkaisen kanssakin voi onnistua.........

      • Anonyymi

        Mustasukkaiset on parhaita rakastajia.


    • Anonyymi

      Naisen pitää olla tyhmempi ja kysyä mikä on että pääsee avautumaan omista murheista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      2020
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1387
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1318
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1131
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1076
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1066
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1047
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      239
      892
    Aihe