Mies oletko sellainen että osoitat mieltäsi ja kiristät, vai oletko mieluummin välinpitämätön? Mitä toivoisit naiselta pattitilanteessa?
Naiselta eka kertaa mies- viesti
Mies oletko
34
628
Vastaukset
- Anonyymi
Minä yritän valita taisteluni.
- Anonyymi
Näinkö
Osoitan mieltä, mutta rakentavasti. En koskaan kiristä. En myöskään ole välinpitämätön. Naiselta odotan kommunikointi taitoa.
- Anonyymi
Ensimmäinen ajatus oli, että siinähän odotat.. kyllä mökötystaitoa löytyy :D kun akoista puhutaan..
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen ajatus oli, että siinähän odotat.. kyllä mökötystaitoa löytyy :D kun akoista puhutaan..
Olen kyllä sen kokenut muutamankin kerran. Siksi tiedän mitä odotan. 😁
- Anonyymi
Mitä? Yleensä se menee niin päin, et miehet ei kommunikoi eikä osaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Yleensä se menee niin päin, et miehet ei kommunikoi eikä osaa.
Niin meneekin. Mutta poikkeuksiakin on. Minä osaan ja haluan puhua, vaikeistakin asioista. Kommunikointi on kaikkein tärkeintä.
- Anonyymi
Mökötys on taitolaji
- Anonyymi
Päätöksiä toivon. Kohta on liian myöhäistä, sitäkö haluat?
- Anonyymi
Sinähän sen sanoit
- Anonyymi
ehkä niin että ollaan jonkin aikaa vaan ihan hiljaa ja sitten kun on molemmat tahoillamme mietitty asiaa niin on aika puhdistaa ilmaa ja ratkaista asia johonkin pisteeseen. en ole pitkävihainen enkä yleensä edes suutu oikein mistään, pikku räjähdys ja se on sitten siinä.
- Anonyymi
Pikku räjähdys mutta ollaan hiljaa. Ollakko vai eikö olla?
- Anonyymi
Kumpi tekee aloituksen sopuun?
- Anonyymi
Tämä vaikuttaa hyvältä. Tuo pikku räjähdys tarkoittaa mitä? Huudat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vaikuttaa hyvältä. Tuo pikku räjähdys tarkoittaa mitä? Huudat?
no voi perkele! muutama sana.... siinä se. enkä minä pidä mykkäkoulua, tarkoitin että kun se toinen on tuppisuuna niin silloin pitää olla itsekin hiljaa ja antaa ajan vähän kulua. jos heti menee tökkimään että mikä nyt on niin silloin yleensä menee vain pahemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no voi perkele! muutama sana.... siinä se. enkä minä pidä mykkäkoulua, tarkoitin että kun se toinen on tuppisuuna niin silloin pitää olla itsekin hiljaa ja antaa ajan vähän kulua. jos heti menee tökkimään että mikä nyt on niin silloin yleensä menee vain pahemmaksi.
Minä myönnän itsestäni tuon, että saattaa mykkäkoulua hetken olla. Kai se on tapa rauhoittua, että voi sitten asiallisesti käydä asiat läpi, eikä se menisi mihinkään huutamiseen yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myönnän itsestäni tuon, että saattaa mykkäkoulua hetken olla. Kai se on tapa rauhoittua, että voi sitten asiallisesti käydä asiat läpi, eikä se menisi mihinkään huutamiseen yms.
Et ole silti aloittaja!!!
- Anonyymi
Vaatimustaso on liian korkea
- Anonyymi
Olemisen tapa ratkaisee
- Anonyymi
Joo, tuon miestelysi voit lisätä nais älyysi ja hankkia varoillasi lemmikkiapinan, millä on häntä, mikä seljiässäs hivelee pyllyäs, ellei ole jo papukaijaa, niin myös sen hankit sanomiseks, nyt ei natsaa...
T.eräs mysteerinen oikeudenkäynti koittaa, jotta saat rauhassa heittää horo herjaas, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=P0CeIxq8btE - Anonyymi
Joskus oli käynyt niin, että kun jokin asia on hämmästyttänyt tai mennyt tunteisiin, niin sitä on sitten ollut jonkin aikaa ihan sanaton. Se tietysti on ärsyttävä piirre. Ystäväni kutsui joskus minua marttyyriksi siinä tilanteessa, kun en puhunut hetken aikaa mitään.
Tuota kiristämistä ei pitäisi tapahtua missään tilanteessa eikä missään muodossa. Samaisen ystäväni kanssa kun asiat, joista keskusteltiin menivät "joko tai - kamppailuksi" ja silloin käytin tuota keinoa ja peruin ystävälleni antamani lupaukseni. Se oli isoimpia virheitä mitä on yleensäkin tapahtunut. Olen pyytänyt asiaa anteeksi ja sen jälkeen oppirahoja maksanut. Eli koskaan asioihin ei pitäisi liittyä minkäänlaista kiristystä tai painostamista. Itse tiedän kokemuksesta, että se on ensinnäkin toista ihmistä loukkaavaa ja silloin ei myöskään toista kunnioita kuten pitäisi. Kuitenkin fyysistä väkivaltaa pidän vielä pahempana mitä ihmiselle voi tapahtua, vaikka sanatkin voivat satuttaa.
Jos olisin ollut nainen ko pattitilanteessa, niin olisin nuissa kirjoittamissani esimerkeissä toivonut ystävältäni, että hän olisi sanonut, että "ei jatketa nyt asiasta keskustelua ja jatketaan paremmalla hetkellä". Luulisin että mitään konfliktia ei olisi päässyt silloin edes syntymään.
Tämä mieheltä.- Anonyymi
Kukaan kun ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan kun ei ole täydellinen.
Niinpä juurikin. Minäkään en todella ole täydellinen, vaan enemmänkin keskeneräinen, vaikka vuosia on jo mittarissa kohtuu paljon. Keski-ikäkin jo ylitetty. Vielä on opittavaa.
M
- Anonyymi
Tilanne-/tapauskohtaista. Kuinka sinä ap toimit?
- Anonyymi
Minä olen joka tapauksessa liian vaikea ja hankala. Pääset kaikista helpoimmalla nainen, jos vain annat olla ja unohdat. Anteeksi jos olet joutunut raapimaan päätäsi takiani.
- Anonyymi
Etkö pärjää sille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö pärjää sille?
Mitä tarkoitat? Tappelussa en pärjäisi enkä haluakaan tapella.
- Anonyymi
Mies, en aio unohtaa sinua, eihän se ole edes mahdollista. Tiedän nyt aika hyvin mitä on odotettavissa. Tiedän myös että selvitään yhdessä mistä vaan. Haluaisin niin nähdä sut ja jutella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies, en aio unohtaa sinua, eihän se ole edes mahdollista. Tiedän nyt aika hyvin mitä on odotettavissa. Tiedän myös että selvitään yhdessä mistä vaan. Haluaisin niin nähdä sut ja jutella!
Miksi sivullinen vastaa aloittajan sijaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sivullinen vastaa aloittajan sijaan
Siks, ku sika sanoo niks
- Anonyymi
Todellakii välinpitämätön, nähkääs jos jollain on oikeesti asiaa nii tulee jutulle..
- Anonyymi
Mustasukkaisen kanssakin voi onnistua.........
- Anonyymi
Mustasukkaiset on parhaita rakastajia.
- Anonyymi
Naisen pitää olla tyhmempi ja kysyä mikä on että pääsee avautumaan omista murheista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319