Ankkurointi väylälle, purjeiden pudotus, karille ajo, upotus ja hanskat tiskiin

Anonyymi

15

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sääliksi käy. On varmaan kysynyt täällä että mikä olisi hyvö ensivene ja on sanottu että 10 m on minimi,noikeastaan 12m on sopiva.

• Anonyymi

Hyvinhän siinä kävi. Kukaan ei kuollut ja yritteliäskin tunnusti lopulta rajansa.

• Anonyymi

Totta. Hyvä etteinollut isoa ja nopeakuökuista moottorivenettä.

• Anonyymi

Ja lopulta tämänkin törtön jäljet siivotaan verovaroin. Sylettää...

• Anonyymi

Mistä tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

"– Purjehdus jäi myös viimeiseksi. Mies ilmoitti tapauksen jälkeen, että hänen purjehduksensa ovat tässä. Tämä purjevene ja purjehtija eivät enää kohtaa keskenään. Hän ei halua olla veneen kanssa missään tekemisissä.

Mies antoi Merivartiostolle kirjallisen dokumentin, että hän luopuu veneestä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"– Purjehdus jäi myös viimeiseksi. Mies ilmoitti tapauksen jälkeen, että hänen purjehduksensa ovat tässä. Tämä purjevene ja purjehtija eivät enää kohtaa keskenään. Hän ei halua olla veneen kanssa missään tekemisissä.

Mies antoi Merivartiostolle kirjallisen dokumentin, että hän luopuu veneestä."

Se vene olikin niin ilkeä, mikäli se nyt oli enää vene, josta ilmoitti luopuvansa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Venehän näyttää olevan kuvien perusteella uponnut. Sinnekö se nyt sitten jää?

• Anonyymi

Kyllä ja kansa maksaa, kiitos.

• Anonyymi

Tästä tulisi hyvä elokuva. Pääosaan Robert Redford.

• Anonyymi

Jos se olikin joku tubettaja, videoi kaiken, käsikirjoitettua sekoilua huomion ja rahan vuoksi.

Se yks Trevoc vai mikä lie hyppäsi pienkoneestaan varjolla kun vuoristossa moottori sammui..kone laskeutui kameroiden kera itsekseen ja tyyppi kuvasi tietenkin myös oman hyppynsä. Huijaukseksi ja tahalliseksi paljastui

• Anonyymi

Ainoa hyvä asia oli, että joku sai myytyä ylihintaisen homeskandinsa...

• Anonyymi

Veneen omistaja tämän pelastus- ja romutusoperaation maksaa. Ihan sama mitä lappuja kirjoittelee.

• Anonyymi

Se lahjoituslapun kirjoittanut on jo poistunut maasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe