Arvasin, että on ulkomaalainen, kun noin helposti luovutti. Suomalaisella sisulla olisi päässyt pitemmälle.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009021123.html
Ankkurointi väylälle, purjeiden pudotus, karille ajo, upotus ja hanskat tiskiin
15
808
Vastaukset
- Anonyymi
Sääliksi käy. On varmaan kysynyt täällä että mikä olisi hyvö ensivene ja on sanottu että 10 m on minimi,noikeastaan 12m on sopiva.
- Anonyymi
Hyvinhän siinä kävi. Kukaan ei kuollut ja yritteliäskin tunnusti lopulta rajansa.
- Anonyymi
Totta. Hyvä etteinollut isoa ja nopeakuökuista moottorivenettä.
- Anonyymi
Ja lopulta tämänkin törtön jäljet siivotaan verovaroin. Sylettää...
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
"– Purjehdus jäi myös viimeiseksi. Mies ilmoitti tapauksen jälkeen, että hänen purjehduksensa ovat tässä. Tämä purjevene ja purjehtija eivät enää kohtaa keskenään. Hän ei halua olla veneen kanssa missään tekemisissä.
Mies antoi Merivartiostolle kirjallisen dokumentin, että hän luopuu veneestä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"– Purjehdus jäi myös viimeiseksi. Mies ilmoitti tapauksen jälkeen, että hänen purjehduksensa ovat tässä. Tämä purjevene ja purjehtija eivät enää kohtaa keskenään. Hän ei halua olla veneen kanssa missään tekemisissä.
Mies antoi Merivartiostolle kirjallisen dokumentin, että hän luopuu veneestä."Se vene olikin niin ilkeä, mikäli se nyt oli enää vene, josta ilmoitti luopuvansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vene olikin niin ilkeä, mikäli se nyt oli enää vene, josta ilmoitti luopuvansa.
Tässä on se mistä hän luopui:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009031517.html
- Anonyymi
Venehän näyttää olevan kuvien perusteella uponnut. Sinnekö se nyt sitten jää?
- Anonyymi
Kyllä ja kansa maksaa, kiitos.
- Anonyymi
Tästä tulisi hyvä elokuva. Pääosaan Robert Redford.
- Anonyymi
Jos se olikin joku tubettaja, videoi kaiken, käsikirjoitettua sekoilua huomion ja rahan vuoksi.
Se yks Trevoc vai mikä lie hyppäsi pienkoneestaan varjolla kun vuoristossa moottori sammui..kone laskeutui kameroiden kera itsekseen ja tyyppi kuvasi tietenkin myös oman hyppynsä. Huijaukseksi ja tahalliseksi paljastui
- Anonyymi
Ainoa hyvä asia oli, että joku sai myytyä ylihintaisen homeskandinsa...
- Anonyymi
Veneen omistaja tämän pelastus- ja romutusoperaation maksaa. Ihan sama mitä lappuja kirjoittelee.
- Anonyymi
Se lahjoituslapun kirjoittanut on jo poistunut maasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391