Vaikka olet varattu, niin en pysty lopettamaan

Anonyymi

En saa näitä tunteita pois, vaikka haluaisin. Haluaisin nähdä koko ajan. Olla tekemisissä.

34

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama täällä🥰

    • Anonyymi

      Joskus vain kolahtaa niin kovaa ettei ole väliä onko varattu vai ei. Voi ajatella niin usein ne läheiset ihmiset kasvattaa siihen että voitte joskus kohdata.

      • Anonyymi

        Kolahtaa, eli miehellä alkaa ....Ei se mitään rakkautta ole. Vaikka olis naisellakin sitä suurempi vaara harhaan, toista kun ei voi tuntea.


    • Anonyymi

      Voithan ehdottaa hänelle ystävyyttä. Saat ainakin pitää lähellä.

      • Anonyymi

        Joo

        Ystäviä

        Minä tykkään , kun mulle oikee ihminen sanoo suoraan, missä mun pitäis petrata


      • Anonyymi

        Ei voi olla ystävä, jos on liikaa tunteita. Se on kiusallista ja satuttaa.


    • Anonyymi

      Mitä tunteita. Ei varatutkaan missään kuplassa elä, ystäviä voi olla.

      • Anonyymi

        Nyt ei eletä lalalandiassa, jos on romanttisia tunteita niin mikään kaveruus silloin onnistu.


    • Anonyymi

      Tämäkään varattu ei saa miestä mielestään. Taistelu on päivittäistä; unohtaa pitäisi.

      • Anonyymi

        Haluatko sinä saada hänet mielestäsi ja unohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sinä saada hänet mielestäsi ja unohtaa?

        Ei tämä ole halusta kiinni - kohtalon sanelema juttu.


    • Anonyymi

      Olet komein mies mitä tiedän, siksi mulla ei olisi edes mahdollisuuksia 💗☺️

      • Anonyymi

        Niin oonkin oikea klonkku naama🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oonkin oikea klonkku naama🤗

        No et ole, hiton söpö, olemus, ääni ja hymy sekoitti pääni totaalisesti 💗


    • Anonyymi

      Hekuma lamppu poistelee kommenttei ku ei tykkää.
      Mut hekuma lampulta kuitenkin. Tää on.

    • Anonyymi

      Nyt sitten vain yhteiseen neuvottelupöytään, johon kutsutaan myös nykyiset kumppanit. Sitten kerrotaan totuus miten asiat ovat ja mietitään mihin suuntaan kukakin lähtee, vai tulisiko polyamorinen suhde kyseeseen.

      • Anonyymi

        Koska kysytään?


    • Anonyymi

      Samaa vikaa täällä. Paitsi tilanne tuskin olis erilaisempi vaikka hän olis vapaa💁🏻‍♀️Mut mä silti niin rakastan💖🔥

      -Tee-

    • Anonyymi

      Been there, done that, ei aina kannata lähteä eikä jäädä - parempaa ei saa enää tilalle

      • Anonyymi

        Parempi kun et omi tällaisiakaan aloituksia sitten. Sivusta todella kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun et omi tällaisiakaan aloituksia sitten. Sivusta todella kaukaa.

        Äläpä määräile mitä muut kirjoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun et omi tällaisiakaan aloituksia sitten. Sivusta todella kaukaa.

        En taida viitsiä omia.


    • Anonyymi

      Aaarrgg..sama täällä, varattu on kaipauksen kohde. Aikanaan erosimme ja oli hiuskarvan varassa etten saanut rakastani takaisin. Myöhästyin ehkä sekunnin🤔

    • On koettu. Lopulta lähdin vanhasta suhteesta, koska sen jatkaminen ei ollut missään muotoa oikein kenellekään kun olin mitä olin.

      Tee vähintään itsellesi palvelus. Älä jää siihen kahden vaihtoehdon väliin ruikuttamaan, tee valinta ja elä sitä valintaa sitten täysillä. Se välitila on kaikkein pahin paikka olla.

      • Anonyymi

        Nytkö elät "elämäsi parasta aikaa". ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö elät "elämäsi parasta aikaa". ...

        Mä elän aina elämäni parasta aikaa, kuinka niin?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mä elän aina elämäni parasta aikaa, kuinka niin?

        En ymmärrä millä logiikalla usutat muita eroon kun tilanne ei ole sama ja henkilöt eri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä millä logiikalla usutat muita eroon kun tilanne ei ole sama ja henkilöt eri.

        En ole missään kohden usuttanut eroon, vaan ainoastaan tekemän valinnan ja lopettamaan oman kärsimisensä. Yksi mahdollinen valinta on lopettaa ja jatkaa matkaansa. Toinen voisi olla yrittää kovemmin saavuttaa tuo tunteittensa kohde. Kolmas voi olla jäädä edelleen siihen välitilaan, joka ei tosiasiassa johda kuin henkilön itsensä kärsimykseen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En ole missään kohden usuttanut eroon, vaan ainoastaan tekemän valinnan ja lopettamaan oman kärsimisensä. Yksi mahdollinen valinta on lopettaa ja jatkaa matkaansa. Toinen voisi olla yrittää kovemmin saavuttaa tuo tunteittensa kohde. Kolmas voi olla jäädä edelleen siihen välitilaan, joka ei tosiasiassa johda kuin henkilön itsensä kärsimykseen.

        . Et voi muiden puolesta neuvoa mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        . Et voi muiden puolesta neuvoa mitään.

        Todellakin voin ja neuvonkin. Muut ehkä kuuntelevat tai sitten eivät, mutta tekevät lopulta itse valintansa eikä se ole minun murheeni.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Todellakin voin ja neuvonkin. Muut ehkä kuuntelevat tai sitten eivät, mutta tekevät lopulta itse valintansa eikä se ole minun murheeni.

        Minusta nuo randombypassarin neuvot olivat hyviä, paitsi että miksi pitäisi kovemmin saavuttaa tunteidensa kohde. Eiköhän tuommoisesta synny melko epätasa-arvoinen suhde, jos toinen saa tehdä kaiken vaivannäön toisen suhteen. Ei tuo toimi missään olosuhteissa, edes sinkuilla. Ehkä takerruin lillukanvarsiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta nuo randombypassarin neuvot olivat hyviä, paitsi että miksi pitäisi kovemmin saavuttaa tunteidensa kohde. Eiköhän tuommoisesta synny melko epätasa-arvoinen suhde, jos toinen saa tehdä kaiken vaivannäön toisen suhteen. Ei tuo toimi missään olosuhteissa, edes sinkuilla. Ehkä takerruin lillukanvarsiin.

        No se oli lähinnä siksi sanottu, etten halua tarjota vain yhtä mallia ratkaisuksi, kun ei sellaista olekaan. Siksi yksi mahdollinen vaihtoehto on edelleen kaivata ja tavoitella sitä henkilöä, mutta jos ei ole aiemmin toiminut, pitää yrittää tavoitella vielä kovemmin. Ja ehkä sen sitten voi saavuttaa, mutta onnea en lupaa sillä tavoin saavutettavan...


    • Anonyymi

      Olet mun idoli.

    • Anonyymi

      Näetkö ja oletko yhteydessä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe