vaatia sitä mitä et ole itsekään (mihinköhän viittaisin)?? 🤔😕
Ethän voi mitenkään
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kukaan ei tiedä kuka olet, ja kukaan ei tiedä olevansa se jota tarkoitat. Miteen heeelveetiiissä kuviitteeelet jonkun ym,märtävän, miihinköhän viittaisit?
- Anonyymi
30 kymppinen?
- Anonyymi
Neitsyt? En olekaan vaan skorppari.
- Anonyymi
Tähän varman liittyy joku sinun kuvitelmasi toisen vaatimuksesta.
- Anonyymi
Minulla on lupa vaatia, että et tule mitenkään kotiini, sieluuni, kroppaani, tai vie minulta mitään väkisin. Yhden miehen veitte, hän teki kuitenkin itse päätöksen. Mutta jokaisella on oikeus määrätä omaa sielua, ajatuksia, kroppaa, kotia ja omia juttuja. Toiseen luvatta kajoaminen, varastaminen, tai kertomatta tekeminen on aina väärin. Ei ole lupa vaarantaa toisen terveyttä, elämää tai turvallisuutta. Ei ole oikein kertoa valheellista tietoa julkisesti tai levittää perättömiä juttuja. Vaikka siitä itse hyötyisi. Kun täällä nyt Sannasta puhutaan, niin viedään viestiä että tekisivät lakijuttuja näihin. Myös niihin mitä ei voida todistaa.
- Anonyymi
Enhän minä mitään vaadi. Hiljaa toivon, että olisit enemmän kuin minä.
- Anonyymi
Tottakai saa vaatia ihan mitä haluaa. Eri asia sitten, että saako. Siksi olenkin yksin, jos en vaatimuksiani vastaavaa saa. Mieluummin yksin kuin kelpuuttaa joku joka ei sytytä.
- Anonyymi
Minä en vaadi, vaan mielummin kärsin.
Kuka tässä voi vaatia mitään 🤨
- Anonyymi
Kyllä minä vaadin neisyyttä naiselta. Itse en kyllä ole.
- Anonyymi
*neitsyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790