Demareitten nuori polvi kirjoitti suoraan oppikirjasta lainatuilla sanakäänteillä lapsilisitä niiden tarpeellisuudesta ja verotuksesta... UNOHTIPA KERTOA ETTÄ ITSE KUULUU NIIHIN ETUOIKEUTETTUIHIN JONKA LAPSILISÄT OVAT MENNEET PANKKITILILLE...NIINPÄ
Raision demarit
9
159
Vastaukset
- Anonyymi
No mihin niiden lapsilisärahojen sitten pitäisi mennä, muuten kuin pankkitilille ???
- Anonyymi
Lasten isälle lastensa huoltoon lasten asuessa isällä.
- Anonyymi
Lasten menoihin. Koko etuus on muinaisjäänne ja tarkoitettu alunperin köyhien perheiden avustuksii..TULORAJAT ON MUISSAKIN AVUSTUKSISSA VARAKKAILTA LISÄT POIS JA KÖYHILLE TUPLAT.
- Anonyymi
Et tainnut aivan ymmärtää.
Ne rahat menevät pankkitilille, josta sitten vanhempi voi ne nostaa lasten tarpeita varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne rahat menevät pankkitilille, josta sitten vanhempi voi ne nostaa lasten tarpeita varten.Kiitos tiedosta demarieläkeläinen muista pysyä terveenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta demarieläkeläinen muista pysyä terveenä
Olen puolueeton mutta vastustan typeryyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne rahat menevät pankkitilille, josta sitten vanhempi voi ne nostaa lasten tarpeita varten.Miten voi nostaa kun ei mitään oikeuksia lasten isällä omien lastensa elämässä ja lasten sukunimikin vieraannutettuna virheellinen???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta demarieläkeläinen muista pysyä terveenä
Nimi- ja yhteystiedot, kengän numero- ja pään läpi halkaisija?
- Anonyymi
SDP bilettää rahat parempiin taskuihin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281