Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pena jää eläkkeelle

Anonyymi

Pena jää eläkkeelle. Tavoiteikä tuli täyteen. Nyt pitäisi keksiä sille jotain sanottavaa kahvitilaisuuteen. Ollut yli 10-vuotta meillä toimistohommissa. Kyselin joskus viihtymisestä. Olisi se kuulema lähtenyt jos olisi päässyt. Ei tullut valituksi, sanoi. Hidas ja hiljainen voisi sanoa.
Jos kehun sen osaamista ja sitoutumista yhtiöön niin pitää sitä vittuiluna. Jokainen voi katsoa yhtiön verkosta monta pakettia se on saanut tehtyä vuoden aikana ja miten monta muut.
Joten onko ehdotuksia?

Terveisin Inkeri

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhu jotain yleisluontoista vapaaherruuden alkamisesta ja sen suomista mahdollisuuksista. Tarviiko siinä kahvittelussa alkaa sybäluotaamaan häntä työntekijänä.

      Lun itse jäin eläkkeelle kieltäydyin näistä ns velvollisuusrutiinikahvitteluista. Työnantajan antaman lahjakortin otin kuitenkin vastaan. Kun edellinen työntekijä käi eläkkeelle koin myötähäpeää niin esimiehen kuin työkavereiden puolesta.
      Siili

    • Anonyymi

      Ei ole meidän päänsärky. Inkeri on hyvä ja vääntää vaan savikukkoa.

      • Anonyymi

        No siinäpäs ystävällinen kommentti.


      • Anonyymi

        Vai onko moittimassa Marinia?


    • Anonyymi

      No lausu sanat: Kauan kestit , kauan kärsit

    • Anonyymi

      Vaikea aloitus ja vähän - - - hölmö - - - anteeksi vain.
      Samanlainen, kun kysytään mitä ostaisin ystävälle 60-vuotislahjaksi ?
      Jos kysyjä, joka ihmisen tuntee ei sitä tiedä, miten täällä kukaan tietäisi ?

    • Anonyymi

      Minulle, joka olin ollut yli 40 vuotta talossa, sanoi esimieheni epävirallisissa läksiäisissä minulle että tulit taloon jo kai ennen sotia, ja olet ollut meidän kaikkien kouluttaja... muuta en muistakaan, vaikka oli selvin päin.

    • Anonyymi

      Pena, et ole isoa ääntä itsestäsi pitänyt. Uskon kuitenkin että tulemme huomaamaan kun sinua ei ole. Jos emme sinua muistaisikaan, huomaisimme tekemättömien pakettien ison määrän. Riittääköhän paikallesi varmasti yksi. Et välitä kehuista, enkä niitä jaa, mutta tämä yhteinen kokoontumishetkemme osoittaa, että sinulla on ollut paikka joukossamme. Toivon että eläkkeellä näkisit meistä vaikka joskus unen, jonkun kauniin. Toivomme sinulle juuri sellaisia eläkepäiviä, kuin millaisia itse haluat viettää.

    • Anonyymi

      Sano suoraan Penan pääsevän eroon teistä, ja vapautuvan omaan eläämäänsä. Kun on kestänyt noinkin kauan teitä, niin se on suuri helpotus Penalle.

    • Anonyymi

      Mikä on tavoite- ikä eläkkeelle ?

      • Anonyymi

        Eläkeiät on määritelty näin:
        Alin eläkeikä = oman ikäluokan alin (voit jäädä jo eläkkeelle, ei ole pakko)
        Tavoite-eläke = saat täyden eläkkeen
        Yläikäraja = siihen saakka ansioistasi kertyy eläkettä


    • Anonyymi

      Nythän on aikaa katsella pitkää omenapuu rivistöä ja laskeskella satonäkymiä.

    • Anonyymi

      Joko ehditte juoda Penan läksiäiskahvit? Minä ollessani työelämässä jouduin pitämään monia läksiäiskahvitteluja.
      Oli työntekijöitä, joita ei oikein voinut kehua, mutta piti vaan jotain ympäripyöreää keksiä. Läksijän työuran ohitin melko sutjakasti lähinnä toteamalla sen keston ja sitten toivottelin eri sanakääntein hyviä eläkepäiviä.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe