Olin Raision kaupungin hammaslääkärissä.Lääkäri oli tosi tyly hammas-hoitajalle, hän riuhtaisi välineet hoitajan kädestä, mulkoili silmillään ilkeästi, kun hoitaja ei aina lukenut hänen ajatuksiaan.Minulle potilaalle lääkäri leperteli ,kuin lapselle ja hoitajalle puhui tosi töksähtävästi ilkeään sävyyn.
Lääkäri taisi unohtaa ,että potilas kyllä näkee mustien lasien alta, mitä hänen päänsä ympärillä tapahtuu!Ja kuulee mitä ja miten lääkäri puhuu.
Se hyvä tässä oli että oma pelko unohtui,kun pelko muuttui inhoksi lääkäriä kohtaan ja empatian tunteeksi hoitajaa kohtaan.
Hammaslääkärien koulutuksessa pitäisi kai erikseen olla kurssi miten kohdellaan työparia hammashoitajaa; hän on tasavertainen ihminen,ei alempiarvoinen kone.
Huonosti käyttäytyvä hammaslääkäri
23
1028
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko kommentoida, jos olet ollut makuulla siinä hammaslääkärin tuolissa, niin hyvinpä olet riuhtaisut nähnyt, siitä makuuasennosta ei kyllä normaalisti paljon mitään muuta kuin huoneen kattoa näe.
Kerro lisää. Olisit tyytyväinen, että olet sinne kaupungin hammashoitolaan päässyt, sinne kun ei ihan tosta vaan pääsekään. Ja jos pääsee, niin itse katkaisevat käyntilähetteen kesken kaiken.- Anonyymi
Hammaslääkärin työ on fysiikkaa.
- Anonyymi
Avaapa ensinkerralla silmät ja katso eteesi niin näet lääkärin ja hoitajan kädet ja tarjottimen, jossa välineet edessäsi.Siinä maatessa näkee kyllä paljon muutakin kuin katon,paitsi jos pidät silmät ylöspäin..
- Anonyymi
Sinne pääsee parhaiten kun ottaa ajanvaraus ajan eli päivän milloin sinut asetettu hoitojonoon kirjallisena ja tekee hallinto kantelun Lounais-Suomen Aville, sitten Avi antaa ajan viimeistään 6 kk kuluttua hoitojonoon asettamisesta- toinen vaihtoehto on vetää Raision sosiasli- ja terveysjohtaja Juha Sandbergiä viikseen hoitolan takana!
- Anonyymi
Tuollainen tilanne on minullekin tuttu. Tosi kiusallista. Toivon kaikille hammashoitajille hyväkäytöksinen työkaveri!!!
- Anonyymi
Ilmoittaja ylihammaslääkärille ja työsuojeluvaltuutetulle.
Kuka oli, että tietää varoa ?- Anonyymi
Huone 13.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huone 13.
Kerro nimi sen saa julkaista, koska ns "viranomainen"
- Anonyymi
Demarit MASINOITUKAA
- Anonyymi
tuönsi kikulin suuhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuönsi kikulin suuhun
Naisvihaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihaa
Miesvihaa
- Anonyymi
Olin aikoinaan tuolla työharjottelussa.Työilmapiiri oli todella ankea siellä.Suurin osa lääkäreistä ei tuntunut arvostavan hoitajia,hoitajat olivat vain lääkäreiden palveilijoita.
Miten on yhteen paikkaan kertynytkin niin paljon paskantärkeitä ja ilkeäluontoisia nuorehkoja lääkäreitä.Sääliksi käy siellä olevia hoitajia,vaikka osa heistäkin oli ilkeitä juoruilijoita.Huh mikä harjottelupaikka, onneksi harjoittelu ei ollut pitkä.- Anonyymi
Niinhän se kuuluu mennä, tietävin päättää, ja apulaiset auttavat.
- Anonyymi
Nuorehkoja lääkäreitä. Mitä?
Olen onnistunut kaksi kertaa samaan ajan ko. paikkaan. Kummallakin kerralla vanhempi naishenkilö lääkärinä.
Yhdellä kertaa oli sitten tilanne se, että siinä olivat jo kaikki työhuoneessa mutta odoteltiin jotain opiskelijaa vielä saapuvaksi. Siis odoteltiin suuhygienisti/hammashoitajaopiskelijaa. Opiskelijaa!
Siksi toisekseen, voi hyvin olla, että se yhdessä työskentely ei suju jonkin ihan oikean syyn vuoksi.
Mikä sinä olet arvostelemaan kun et tiedä taustoja.
Nauti sinä vaan siitä, että raisiolla on sinulle jotakin tarjottavaa sieltä terveyskeskuksen puolelta.- Anonyymi
Potilaalta on ensin lääkärin kysyttävä voiko opiskelija osallistua vastaanotolle eli lääkäri menetellyt virkavelvollisuuksien vastaisesti syyyllistyessään rikokseen- potilaalle on ennalta kerrottava ja potilas voi kieltäytyä jolloin vastaanotto hoidetaan ilman opiskelijaa ja opiskelijaa ei kuulu odotella!!!
- Anonyymi
Vain yksi hammaslääkäri on mies. Naislaumaa on loppuväki. Huonoköytöksinen on joku nainen siten. Kuvagalleria löytyy Raision sivuilta
- Anonyymi
Missä osoitteessa näkyy kuvagalleria hammashoitoporukasta?
- Anonyymi
Nimiä pöytää n-y-t tee rikoailmoitus ta i koteloituu sitä lääkäriä..
- Anonyymi
www Raisio fi/sosiaali-ja terveyspalvelut/terveydenhuolto/suun terveydenhuolto
- Anonyymi
Ei pääse näkemään kun Raision kaupunki salannut kaikki ja estänyt multa sivuille pääsyn
- Anonyymi
Olisit vetänyt turpaan ja antanut opetuksen sille isän kädestä
- Anonyymi
Hyvä ettei ole lentokapteeni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882