Huonosti käyttäytyvä hammaslääkäri

Anonyymi

Olin Raision kaupungin hammaslääkärissä.Lääkäri oli tosi tyly hammas-hoitajalle, hän riuhtaisi välineet hoitajan kädestä, mulkoili silmillään ilkeästi, kun hoitaja ei aina lukenut hänen ajatuksiaan.Minulle potilaalle lääkäri leperteli ,kuin lapselle ja hoitajalle puhui tosi töksähtävästi ilkeään sävyyn.
Lääkäri taisi unohtaa ,että potilas kyllä näkee mustien lasien alta, mitä hänen päänsä ympärillä tapahtuu!Ja kuulee mitä ja miten lääkäri puhuu.
Se hyvä tässä oli että oma pelko unohtui,kun pelko muuttui inhoksi lääkäriä kohtaan ja empatian tunteeksi hoitajaa kohtaan.
Hammaslääkärien koulutuksessa pitäisi kai erikseen olla kurssi miten kohdellaan työparia hammashoitajaa; hän on tasavertainen ihminen,ei alempiarvoinen kone.

23

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko kommentoida, jos olet ollut makuulla siinä hammaslääkärin tuolissa, niin hyvinpä olet riuhtaisut nähnyt, siitä makuuasennosta ei kyllä normaalisti paljon mitään muuta kuin huoneen kattoa näe.

      Kerro lisää. Olisit tyytyväinen, että olet sinne kaupungin hammashoitolaan päässyt, sinne kun ei ihan tosta vaan pääsekään. Ja jos pääsee, niin itse katkaisevat käyntilähetteen kesken kaiken.

      • Anonyymi

        Hammaslääkärin työ on fysiikkaa.


      • Anonyymi

        Avaapa ensinkerralla silmät ja katso eteesi niin näet lääkärin ja hoitajan kädet ja tarjottimen, jossa välineet edessäsi.Siinä maatessa näkee kyllä paljon muutakin kuin katon,paitsi jos pidät silmät ylöspäin..


      • Anonyymi

        Sinne pääsee parhaiten kun ottaa ajanvaraus ajan eli päivän milloin sinut asetettu hoitojonoon kirjallisena ja tekee hallinto kantelun Lounais-Suomen Aville, sitten Avi antaa ajan viimeistään 6 kk kuluttua hoitojonoon asettamisesta- toinen vaihtoehto on vetää Raision sosiasli- ja terveysjohtaja Juha Sandbergiä viikseen hoitolan takana!


    • Anonyymi

      Tuollainen tilanne on minullekin tuttu. Tosi kiusallista. Toivon kaikille hammashoitajille hyväkäytöksinen työkaveri!!!

    • Anonyymi

      Ilmoittaja ylihammaslääkärille ja työsuojeluvaltuutetulle.

      Kuka oli, että tietää varoa ?

      • Anonyymi

        Huone 13.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huone 13.

        Kerro nimi sen saa julkaista, koska ns "viranomainen"


    • Anonyymi

      Demarit MASINOITUKAA

      • Anonyymi

        tuönsi kikulin suuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuönsi kikulin suuhun

        Naisvihaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisvihaa

        Miesvihaa


    • Anonyymi

      Olin aikoinaan tuolla työharjottelussa.Työilmapiiri oli todella ankea siellä.Suurin osa lääkäreistä ei tuntunut arvostavan hoitajia,hoitajat olivat vain lääkäreiden palveilijoita.
      Miten on yhteen paikkaan kertynytkin niin paljon paskantärkeitä ja ilkeäluontoisia nuorehkoja lääkäreitä.Sääliksi käy siellä olevia hoitajia,vaikka osa heistäkin oli ilkeitä juoruilijoita.Huh mikä harjottelupaikka, onneksi harjoittelu ei ollut pitkä.

      • Anonyymi

        Niinhän se kuuluu mennä, tietävin päättää, ja apulaiset auttavat.


    • Anonyymi

      Nuorehkoja lääkäreitä. Mitä?
      Olen onnistunut kaksi kertaa samaan ajan ko. paikkaan. Kummallakin kerralla vanhempi naishenkilö lääkärinä.
      Yhdellä kertaa oli sitten tilanne se, että siinä olivat jo kaikki työhuoneessa mutta odoteltiin jotain opiskelijaa vielä saapuvaksi. Siis odoteltiin suuhygienisti/hammashoitajaopiskelijaa. Opiskelijaa!

      Siksi toisekseen, voi hyvin olla, että se yhdessä työskentely ei suju jonkin ihan oikean syyn vuoksi.
      Mikä sinä olet arvostelemaan kun et tiedä taustoja.
      Nauti sinä vaan siitä, että raisiolla on sinulle jotakin tarjottavaa sieltä terveyskeskuksen puolelta.

      • Anonyymi

        Potilaalta on ensin lääkärin kysyttävä voiko opiskelija osallistua vastaanotolle eli lääkäri menetellyt virkavelvollisuuksien vastaisesti syyyllistyessään rikokseen- potilaalle on ennalta kerrottava ja potilas voi kieltäytyä jolloin vastaanotto hoidetaan ilman opiskelijaa ja opiskelijaa ei kuulu odotella!!!


    • Anonyymi

      Vain yksi hammaslääkäri on mies. Naislaumaa on loppuväki. Huonoköytöksinen on joku nainen siten. Kuvagalleria löytyy Raision sivuilta

      • Anonyymi

        Missä osoitteessa näkyy kuvagalleria hammashoitoporukasta?


      • Anonyymi

        Nimiä pöytää n-y-t tee rikoailmoitus ta i koteloituu sitä lääkäriä..


    • Anonyymi

      www Raisio fi/sosiaali-ja terveyspalvelut/terveydenhuolto/suun terveydenhuolto

      • Anonyymi

        Ei pääse näkemään kun Raision kaupunki salannut kaikki ja estänyt multa sivuille pääsyn


    • Anonyymi

      Olisit vetänyt turpaan ja antanut opetuksen sille isän kädestä

    • Anonyymi

      Hyvä ettei ole lentokapteeni.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe