Onko Forssassa paljon natseja tai äärioikeistoa?
Onko ulkomaalaisia? Onko venäläisiä?
Puhutaanko Forssassa vain ruotsia? Osataanko englantia?
Saako helposti töitä? Entä huumeita ja mistä?
Olemme sateenkaariperhe ja muuttamassa Thaimaasta.
Toimiiko Forssassa netti?
Kysymyksiä Forssasta
7
599
Vastaukset
- Anonyymi
Forssassa on paljon natseja. Nimittäin punanatseja. He tankkaavat Teboililla. Forssassa on muutamia ulkomaalaisia ja venäläisiä. Forssassa puhutaan svenskafinskaa. Puhutaan nestyykista elvatolvatoopinkorvasta sekä pesufatista. Ei osata englantia. Ei saa töitä. Huumeita saa tummilta missä vaan. Sateenkaaret kuuluu taivaalle ja forssalaiset pissaa sekä kakkaa päälle, jopa huutelee solvauksia sekoomusperheille. Forssaan on haudattu kallista valokaapelia jota myydään pätkittäin suolaiseen hintaan.
- Anonyymi
Forssassa on paljon lestadiolaisia jotka kokoontuvat kerran vuodessa Forssan lentokentällä ja suorittavat upotuskasteen Forssan Pyhäjärvessä. Forssassa torin vieressä on Lotta-patsas sekä suojeluskuntakahvila, josta saa berliinin sotilas- munkkeja sekä kahveenkorviketta kuparipannusta. Forssassa asuu myös fundamentalisti- uskovaisia ministereitä sekä toisaalta koko kansan maistereita. Forssassa on sateenkaari market josta saa rainbow- tuotteita halvalla. Lisäksi löytyy gay- disko The Black- Hole. Forssan kesäteatterissa esitetään joka vuosi Tuntematon Sotilas sekä kirkossa lauletaan jouluna korsu- virsiä. Muutama venäjää puhuva asuu Forssan Venäjänkankaalla.
Suurin vähemmistö on viksut vorssalaiset.- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta ensinnäkin se kuparipannu on edelleen kateissa ja sijoituspaikka oli Forssan työväentalo. Yst. yht. Eino Jörvinen, käs. luot. Jos tietää kuparipannun sijaintipaikan. Toiseksi forssalaiset eivät ole fiksuja. Jos olisivat, olisi yksi kuparinen kahvipannu löytynyt jo ajat sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta ensinnäkin se kuparipannu on edelleen kateissa ja sijoituspaikka oli Forssan työväentalo. Yst. yht. Eino Jörvinen, käs. luot. Jos tietää kuparipannun sijaintipaikan. Toiseksi forssalaiset eivät ole fiksuja. Jos olisivat, olisi yksi kuparinen kahvipannu löytynyt jo ajat sitten.
Forssalaisista vähemmistöistä että romanejakin on enemmän kuin fiksuja forssalaisia.
Elleivät he jopa lukeudu niihin.
- Anonyymi
Kyllä me sinut tunnetaan, todennäköisesti. Turha selittää.
- Anonyymi
Oletko tummia?
- Anonyymi
Kaikkia löytyy joitain enemmän ja toisia vähemmän
mutta puhutaan enimmäkseen suomea mutta englanti sujuu myös muitta mutkitta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433