Vaikkei meistä mitään tullutkaan, vaikka kuinka toivoisi💔
Voitaisiinko olla ystäviä
25
869
Vastaukset
- Anonyymi
Aika antaa siihenkin vastauksen. Ajallaan..
Mun kanssa on helppo olla ystävä.
- Anonyymi
Ollaan enemmän kuin ystäviä....
- Anonyymi
En muuta ole missään vaiheessa odottanut tai toivonutkaan
- Anonyymi
Tietysti toivoisin, että voitaisiin olla ystäviä.
Meillä on takana pitkä yhteinen historia, joten tunnemmekin toisemme kohtuu hyvin.
Mies naiselle - Anonyymi
Voisko tohon ystävyyteen sisältyä jotain satunnaista paneskelua?
- Anonyymi
Tottakai! Pus pus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai! Pus pus
Poikarakkaus on niin suloista heheh
- Anonyymi
Toki. Ainahan sitä toivoi, että...
Mä olen varmaan muuttamassa paikkakuntaa ihan lähiaikoina.- Anonyymi
Muutatko minua lähemmäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutatko minua lähemmäs?
En tiedä kun kaikki vaihtoehdot on vielä täysin auki. Mitä hyvää elämä antaa niin intuition mukaan meen.
- Anonyymi
Tulin niihin aatoksiin, että ystävyys henkilön kanssa, jota rakastaa salaa ei ole mahdollista.' Se syö naista" liikaa. Sorry J.H. jos en voikaan olla ystäväsi. Edes salainen ystävä. T: eräs nainen vaan nykyään samalta paikkakunnalta
- Anonyymi
Tämä on niin salainen viesti, että ei väliä omilla nimikirjaimilla. Kyllä henkilö itse voi tunnistaa...
Eli ei edes FWB, vaan FW/OB? Uuuh kind long shot, baby...
- Anonyymi
Toki. Mihin sitä rodetteja vihahenkilöitä tarvii jos on ystäviä ?
Ja ystäviä ei koskaan voi olla liikaa.
(ajan hermolla olevaa bad humoria btw) - Anonyymi
Tottakai voidaan. Oikeastaan ollaan oltu kaiken aikaa, noin niinkun henkisellä tasolla, tahoillamme.
- Anonyymi
Haluaisin että oisit mun kumppani sekä paras ystävä 🥰
- Anonyymi
Oho , eli jotain oot mun ajatuksista sentään ymmärtänyt mitä toimiva ja kestävä parisuhde vaatii... En ois ihan heti uskonut! 😁 Yleensähän teilaat kaiken mitä ajattelen
- Anonyymi
Ei voida.
- Anonyymi
Ystäviä, ei ikinä.
- Anonyymi
Enemmän kuin ystäviä♥️
- Anonyymi
Varjelkoon!!! Sehän olisi vallan tavatonta...
- Anonyymi
Voidaan. Ei tuo ajatus yhtään utopiselta kuulosta.🤗
- Anonyymi
Mieluummin ystäviä, kuin ei sitäkään! Voinhan mä sitten haaveilla edes ”benefits”:eistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384