Eikö täältä todella löydy oikeasti empaattisia ihmisiä?
Kylmät ja julmat ihmiset Hml
23
107
Vastaukset
- Anonyymi
Hml löytyy, tältä palstalta ei löydy.
- Anonyymi
Hämeenlinna on Suomen viidakko.
- Anonyymi
Vielä 1940 - 1964 HML oli SÄÄTY-YHTEISKUNTA. Silloin minä lähdin Hesaan.
Oli selkeää, kun ainoat oikeat ihmiset olivat rikkaat, mieluummin vielä sisäpiirieliittiä.
Ei ollut viidakon lakeja, ellei sitten työväestön keskuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä 1940 - 1964 HML oli SÄÄTY-YHTEISKUNTA. Silloin minä lähdin Hesaan.
Oli selkeää, kun ainoat oikeat ihmiset olivat rikkaat, mieluummin vielä sisäpiirieliittiä.
Ei ollut viidakon lakeja, ellei sitten työväestön keskuudessa.Minä en oksentanut. Olen liiankin ymmärtäväinen, auttavainen, myötäelämiskykyinen. Olisi pitänyt ajat sitten oppia, että ymmärtäminen, sietäminen ja hyväksyminen ovat kolme eri asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en oksentanut. Olen liiankin ymmärtäväinen, auttavainen, myötäelämiskykyinen. Olisi pitänyt ajat sitten oppia, että ymmärtäminen, sietäminen ja hyväksyminen ovat kolme eri asiaa.
Huom. minä olin köyhä.
- Anonyymi
Puna-aate ja kateus eivät korreloi empaattisuuden kanssa.
Kyseessä on tauti, johon ei ole hoitoa.- Anonyymi
Samaa mieltä Tarvitaan perzuikkien kateutta
- Anonyymi
Katkeruus ja viha on perussuomalainen piirre ja sitä tämä Hämeenlinnan äänekäs enemmistö suoltaa. Hämeenlinna on kuin myrkky joka tuhoaa sielun jos antaa näille piirteille vallan. Näitä myrkytettyjä näkee tuolla kaupungillakin. Jumalattomia, elämänsä wc-pöntöstä vetäneitä ihmisraatoja. Sääliksi käy.
- Anonyymi
Nämä oksennukset vahvistivat, että tällä palstalla ei ole empaattisia ihmisiä.
- Anonyymi
Persuja valtaosa
- Anonyymi
Koettakaa kommarit kestää.
- Anonyymi
Elät kuplassa ja hengaat vaan demarien kanssa !
- Anonyymi
Persujen tyyli
- Anonyymi
Kylmä on parempi ku julma.
- Anonyymi
Useimpiin vaimoihin pätee kumpikin.
- Anonyymi
Sovinismia tosin Israelissa tiedetään että nainen on kyvykkäämpi ja sitkeämpi sotilas kuin mies. On siis järkevääkin lähettää vain naisia etulinjaan koska siitä sodastahan ei sitten loppua tule ikinä.
- Anonyymi
Skoda parking only huomenna keskustassa hahahahahahaah!!!!!!
- Anonyymi
Skoda on hyvä auto.
- Anonyymi
Milloin siitä sellainen on tullut? Aika on näköjään ajanut ohitseni.
- Anonyymi
Tekosyysi ajaa skodalla?😂😂
- Anonyymi
Joo ja kalju päälaki on muodikas.
Samoin kuin ruttukyrpä joka ei seiso.
Tiedätkö, mitä "Skoda" tarkoittaa tsekin kielellä?
- Anonyymi
Haista aloittaja pitkä pee ja muuta muualle itkemään.
- Anonyymi
Aloittaja on Sanna Marin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759