Miksi autossa haisi siltä niin kuin olisi juuri hernekeiton jäljiltä pieraistu!??? Vaikea keskittyä koeajoon kun moinen lemu todella vahvana läsnä. Ei tällä kertaa tarttunut matkaan.
Kävin koeajamassa sanderon
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Koska olen se edellinen koeajaja, ja olin syönyt hernerokkaa ja hapanleipää, sekä piereskellyt montakin kertaa siinä
- Anonyymi
Jos minäkin saan kuulla että sinä tulet koajamaan jotain määrättyä autoa jossain liikkeessä niin käyn kyllä pieremässä sen auton oikein kunnolla !!!
- Anonyymi
Se saattoi olla peräti automyyjä joka ei tykännyt sinun tulostasi ja piereskeli kulkupelin siihen malliin että pääsee sinusta eroon ja epäili varmaan myös sinun varakkuuttasikin. Se on varmaan kyllä hyvä' keino päästä huonoista asiakkaista. enpä tuota tajunnut sillion kun olin ammatti elämässä autoverstashommissa . Olisin varmaan paskantanut joka kerta tavalliseen pottaan ja säilyttänyt sisällä päivät pitkät !!
- Anonyymi
:: Olisin varmaan paskantanut joka kerta tavalliseen pottaan ja säilyttänyt sisällä päivät pitkät !!:: niihän sinä teet nytkin kotonasi. Mikään ei ole muuttunut ja sinä et ole miuttanut tapojasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:: Olisin varmaan paskantanut joka kerta tavalliseen pottaan ja säilyttänyt sisällä päivät pitkät !!:: niihän sinä teet nytkin kotonasi. Mikään ei ole muuttunut ja sinä et ole miuttanut tapojasi.
Niin teenkin koska en halua kotiinkaan ketä hyvänsä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justus taas täällä kaksoispisteidensä kanssa sekoilee. Luulee että se tekee hänen tekstistään jotenkin uniikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justus taas täällä kaksoispisteidensä kanssa sekoilee. Luulee että se tekee hänen tekstistään jotenkin uniikkia.
Justus kaksoispisteidensä kanssa: https://a.pinatafarm.com/498x216/364cba970e/retard-0f60f8a3d864459abb1939e76ea61619-meme.jpeg
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844