Mistäs tämä lesbojen suutelu-paljastissikuva

Anonyymi

nyt putkahti? Kesärannan vessassa otettu. Kohta joku alkaa väittää että Marinilla on Kesärannassa orgioita varsinkin näille rainbow-porukoille.🙄

56

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai ymmärrät tyttöjen tehneen siinä pilakuvan Marinista nahkarotsissa, hyvin rekkitangossa treenatuissa vatsalihaksissa, tissit puoliksi näkyvissä, Priden suojelijana ... pyhimyksen sädekehä pään ympärillä.
      Sen kai Sanna itsekin on tajunnut, koska piti sitä kuvaa asiattomana.
      Sellaisia ystäviä hänellä.

      • Anonyymi

        nuorisojengi pitää pilkkanaan heidän seuraansa hakeutuvaa, keski-ikäistä pm:ää
        kukakohan niissä monissa bileissä on ollut maksajan roolissa?

        ”Minä olen ihminen, ja myös minä kaipaan joskus näiden synkkien pilvien keskellä iloa, valoa ja hauskuutta”, Marin sanoi ääni väristen, kun kuukauden kestävältä lomalta palattuaan juhli 9 ensimmäisestä työpäivästä neljä.


      • Anonyymi

        Hui sentään, niinpäs onkin. Onkohan tuo noiden oma idea vai Sannan "hovikuvaajan" idea? Että tällaista.


    • Anonyymi

      Miten se kuva voi olla vessassa otettu kun siinä on taustalla se kangas jonka edessä Marin pitää viralliset tiedotustilaisuudet. Vessassako hän ne pitää?

    • Anonyymi

      Olettaisin pääministerimme tulee tai tulisi kieltää yksityisissä tilaisuuksissa minkäänlaisen kuvamateriaalin ottamisen, aivan varma ettei Marin lopeta silloin tällöin juhlimista, onko jouku taho sitä mieltä pitäisi lopettaa.

      pe

      • Anonyymi

        Marin on hoitanut työnsä erittäin hyvin ja tähän asti edustanut Suomea mallikkaasti. Pikkusen tuli kuitenkin yllätyksenä esiin nämä "ystävävalintansa" ja näiden vieminen kesärantaan. Luottiko liikaa?

        Nuori ihminen kaipaa nuorten menoja mutta asema velvoittaa. Fiksujakin nuoria on jotka ymmärtävät vieraina asemansa. Ja kyllä. Itse Marinina olisin kieltänyt ehdottomasti kuvaamisen koska koskaan ei tiedä.....Instituutiota voi ravistella ehkä hieman fiksumminkin.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on hoitanut työnsä erittäin hyvin ja tähän asti edustanut Suomea mallikkaasti. Pikkusen tuli kuitenkin yllätyksenä esiin nämä "ystävävalintansa" ja näiden vieminen kesärantaan. Luottiko liikaa?

        Nuori ihminen kaipaa nuorten menoja mutta asema velvoittaa. Fiksujakin nuoria on jotka ymmärtävät vieraina asemansa. Ja kyllä. Itse Marinina olisin kieltänyt ehdottomasti kuvaamisen koska koskaan ei tiedä.....Instituutiota voi ravistella ehkä hieman fiksumminkin.
        Siili

        Siis. Päällimmäisenä kuvien ja videon tullessa julkisuuteen....epäusko.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on hoitanut työnsä erittäin hyvin ja tähän asti edustanut Suomea mallikkaasti. Pikkusen tuli kuitenkin yllätyksenä esiin nämä "ystävävalintansa" ja näiden vieminen kesärantaan. Luottiko liikaa?

        Nuori ihminen kaipaa nuorten menoja mutta asema velvoittaa. Fiksujakin nuoria on jotka ymmärtävät vieraina asemansa. Ja kyllä. Itse Marinina olisin kieltänyt ehdottomasti kuvaamisen koska koskaan ei tiedä.....Instituutiota voi ravistella ehkä hieman fiksumminkin.
        Siili

        En lähtisi arvostelemaan kenenkään ystäväporukkaa. Varsinkaan heitä tuntematta ja heistä mitään tietämättä. En ymmörrä miksi Marin pyysi anteeksi tuota kuvaa. Ihan turhaan. Ei kai hänen tarvise ystäviensä vessavahdiksi ruveta, aikuisten ihmisten.
        No, näin someaikakaudella tuollaisia kuvia otetaan lähes kaikilla polttareilla ja muissa juhlissa. Tämä koko juttu ei ole tämän kohun arvoinen.
        Mielestäni ainoastaan pohjanoteeraus medialta. Hävetkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtisi arvostelemaan kenenkään ystäväporukkaa. Varsinkaan heitä tuntematta ja heistä mitään tietämättä. En ymmörrä miksi Marin pyysi anteeksi tuota kuvaa. Ihan turhaan. Ei kai hänen tarvise ystäviensä vessavahdiksi ruveta, aikuisten ihmisten.
        No, näin someaikakaudella tuollaisia kuvia otetaan lähes kaikilla polttareilla ja muissa juhlissa. Tämä koko juttu ei ole tämän kohun arvoinen.
        Mielestäni ainoastaan pohjanoteeraus medialta. Hävetkää!

        Kuten ANO 2.38 kertoi, kuva on hilpeilty virallisen kuvaustaustan edustalla, vielä Finlandia-kyltin kera. Ei wc:ssä. Joten vahtikoon Marin porukkaansa tai vaihtakoon tasokkaampaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtisi arvostelemaan kenenkään ystäväporukkaa. Varsinkaan heitä tuntematta ja heistä mitään tietämättä. En ymmörrä miksi Marin pyysi anteeksi tuota kuvaa. Ihan turhaan. Ei kai hänen tarvise ystäviensä vessavahdiksi ruveta, aikuisten ihmisten.
        No, näin someaikakaudella tuollaisia kuvia otetaan lähes kaikilla polttareilla ja muissa juhlissa. Tämä koko juttu ei ole tämän kohun arvoinen.
        Mielestäni ainoastaan pohjanoteeraus medialta. Hävetkää!

        En koe häpeää pyrin ymmärtämään motiiveja. Ovatko ystävät osoittaneet olevansa ystäviä. Ja kaikkihan siellä ei liene olleet ystäviä vaan oisko.olleet ystävän ystäviä.
        Siili


      • Anonyymi

        Kännykät "narikkaan". Se on 'suuressa maailmassa" käytäntö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on hoitanut työnsä erittäin hyvin ja tähän asti edustanut Suomea mallikkaasti. Pikkusen tuli kuitenkin yllätyksenä esiin nämä "ystävävalintansa" ja näiden vieminen kesärantaan. Luottiko liikaa?

        Nuori ihminen kaipaa nuorten menoja mutta asema velvoittaa. Fiksujakin nuoria on jotka ymmärtävät vieraina asemansa. Ja kyllä. Itse Marinina olisin kieltänyt ehdottomasti kuvaamisen koska koskaan ei tiedä.....Instituutiota voi ravistella ehkä hieman fiksumminkin.
        Siili

        Aina on vaara, että hakeudutaan seuraan väärin perustein. "Onhan se nyt jotain, että mä biletin Suomen pääministerin kanssa" tyyliin.
        Onko Marin täysin vieraantunut Tampereen aikaisesta ystäväpiiristään, tiedä häntä.
        Yllätti kyllä tämä uutisointi, kun mielessä on vielä koronan alkuaikojen jämäkän oloiset tiedotustilaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on hoitanut työnsä erittäin hyvin ja tähän asti edustanut Suomea mallikkaasti. Pikkusen tuli kuitenkin yllätyksenä esiin nämä "ystävävalintansa" ja näiden vieminen kesärantaan. Luottiko liikaa?

        Nuori ihminen kaipaa nuorten menoja mutta asema velvoittaa. Fiksujakin nuoria on jotka ymmärtävät vieraina asemansa. Ja kyllä. Itse Marinina olisin kieltänyt ehdottomasti kuvaamisen koska koskaan ei tiedä.....Instituutiota voi ravistella ehkä hieman fiksumminkin.
        Siili

        Hoikka Pääministeri on koonnut ympärilleen varsin edustavan ryhmän.
        Sabina Särkkä, Ilari Nurminen, laulaja Alma siskoineen, Uusivirran Olavi, yksi maamme eturivin laulajista. Minua ei kuvat haittaa, päinvastoin on kiva katsoa nuorten ihmisten iloista juhlimista ja unohtaa sähkölaskun hinta, johon jokainen ihminen pystyy vaikuttamaan monella eri tavalla. Itse tein patterisäädöt jo valmiiksi talvea varten, joka huone 20,5 astetta. Vieraista oma suosikkini on Tinni, se ihana voice-ohjelman juontaja, tunnettu radiopersoona.
        Oma ystäväpiirini on tasan kolme ihmistä, siksi olen jopa hieman kade Marinille, hänen varsin laajasta, ystäväpiiristään. Asian tiimoilta suurimman virheen on tehnyt media, suutelukuvien julkituominen on hävettävää, varsinkin nyt ku ne on levinnyt ympäri maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoikka Pääministeri on koonnut ympärilleen varsin edustavan ryhmän.
        Sabina Särkkä, Ilari Nurminen, laulaja Alma siskoineen, Uusivirran Olavi, yksi maamme eturivin laulajista. Minua ei kuvat haittaa, päinvastoin on kiva katsoa nuorten ihmisten iloista juhlimista ja unohtaa sähkölaskun hinta, johon jokainen ihminen pystyy vaikuttamaan monella eri tavalla. Itse tein patterisäädöt jo valmiiksi talvea varten, joka huone 20,5 astetta. Vieraista oma suosikkini on Tinni, se ihana voice-ohjelman juontaja, tunnettu radiopersoona.
        Oma ystäväpiirini on tasan kolme ihmistä, siksi olen jopa hieman kade Marinille, hänen varsin laajasta, ystäväpiiristään. Asian tiimoilta suurimman virheen on tehnyt media, suutelukuvien julkituominen on hävettävää, varsinkin nyt ku ne on levinnyt ympäri maailmaa.

        Eikö kukaan voi sanoa/hakea pois ravintolasta kotiin, ettei tällaista pääse tapahtumaan.
        Avustajia on pilvin pimein, jotka varmasti tietävät Sannan sijainnin.


    • Anonyymi

      Sanna näyttää vaihtaneen nutturatäti-lookkiin. Yhdessä yössä muuttui bilehileestä harmaaohimoiseksi nutturatädiksi. Onko tyylinmuutos taas yksi uusi sympatiapisteiden keräysyritys?

      • Anonyymi

        No täytyy kyllä sanoa että sinunkaltaisestilaan suhtautuvia en kesärantaan kutsuisi.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täytyy kyllä sanoa että sinunkaltaisestilaan suhtautuvia en kesärantaan kutsuisi.
        Siili

        "sinunkaltaisestilaan" ????

        Sinäkö niitä kesärantakutsuja jakelet? hehhehh....

        Vaikka et halua uskoa, niin kyllä kaikissa eilisissä kuvissa Marinilla oli tiukka niskanuttura mitä ennen ei ole näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sinunkaltaisestilaan" ????

        Sinäkö niitä kesärantakutsuja jakelet? hehhehh....

        Vaikka et halua uskoa, niin kyllä kaikissa eilisissä kuvissa Marinilla oli tiukka niskanuttura mitä ennen ei ole näkynyt.

        Kyse ei ole nutturasta vaan siitä miten ilkeästi suhtaudut ylipäätään ihmiseen.
        Kerrot kommentoimalla samalla itsestäsi.
        Siili


    • Anonyymi

      Ihmisen ystävistä näkee, millainen hän on. (vanha sanonta).

      • Anonyymi

        Näinhän sitä sanotaan.
        Oisko näissä Kesärannan bileissä alunpitäen ollut tarkoitus viettää suvaitseva Pride-henkinen ilta osallistujineen. Karkasiko sitten homma ns lapasesta kun esiin tuli tällaisten "ystävien" nurja puoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän sitä sanotaan.
        Oisko näissä Kesärannan bileissä alunpitäen ollut tarkoitus viettää suvaitseva Pride-henkinen ilta osallistujineen. Karkasiko sitten homma ns lapasesta kun esiin tuli tällaisten "ystävien" nurja puoli.

        Ei ole ensimmäinen kerta kun juhliminen karkaa käsistä, sen tietää jokainen omasta kokemuksesta.
        Me kun olimme nuoria saattoi olla laatikkokamera esillä, sillä laatikolla kuvat lähti valoukuvaus liikeeseen kehitettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ensimmäinen kerta kun juhliminen karkaa käsistä, sen tietää jokainen omasta kokemuksesta.
        Me kun olimme nuoria saattoi olla laatikkokamera esillä, sillä laatikolla kuvat lähti valoukuvaus liikeeseen kehitettäväksi.

        No ei mulla vaan ole karannu. Ei ole vissiin semmosia juhlia ollut. Tai jos on, ne ei ketää ulkopuolista kiinnostanut.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän sitä sanotaan.
        Oisko näissä Kesärannan bileissä alunpitäen ollut tarkoitus viettää suvaitseva Pride-henkinen ilta osallistujineen. Karkasiko sitten homma ns lapasesta kun esiin tuli tällaisten "ystävien" nurja puoli.

        Marin on jätetty asian kanssa yksin. Missä muut bileisiin osallistuneet? Eikö heidän pitäisi tulla suoraselkäisesti ystävänsä rinnalle.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on jätetty asian kanssa yksin. Missä muut bileisiin osallistuneet? Eikö heidän pitäisi tulla suoraselkäisesti ystävänsä rinnalle.
        Siili

        Onhan niitä tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä tullut.

        Eipä juuri ja jos niin parilla sanalla anteeksi pyydetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä juuri ja jos niin parilla sanalla anteeksi pyydetty.

        Mitähän miettii nyt hän joka laittoi videot instagram-tililleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on jätetty asian kanssa yksin. Missä muut bileisiin osallistuneet? Eikö heidän pitäisi tulla suoraselkäisesti ystävänsä rinnalle.
        Siili

        Virka-auton käyttö. Areenassa SM sanoi ei käytetty.

        Jostain luin " Sanna hyppäsi ministerin virka-autoon Marko Björsin, Ilmari Nurmisen ja hänen seuralaisensa kanssa"

        ELI MIKÄ ON TOTUUS KUKA VALEHTELI, JOS VALEHTELI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä tullut.

        Ketä kiinnostaa?! KOittakaa nyt herrantähden päästä tämän asian yli!!


    • Anonyymi

      Venäläisillä ja venäläismielisillä hakkereilla on välineet joilla noukkia tietoja ja kuvia pintaliitäjien arkistoista. Luulevat sitten uhkailemalla henkilöitä julkaista kuvat, että asianomaiset alkaisivat maksamaan lunnaita tai taipumaan heidän ehtoihinsa.
      Onhan niitä kyllä rahanahneita henkilöitäkin julkkissaralla jotka myyvätkin kuvia ja filmejä eri tahoihin. Niillä henkilöillä voi olla pelivelkoja, narkkivelkoja, voineet olla pettämis suhteessa tai muuta aihetta.
      Erehtyivät taas pääministerin osalta.

    • Anonyymi

      Kuvia pystyy retusoimaan miten vain. Sitä tapahtuu koko ajan mediassa.

      • Pystyyhän kuvia muokkaamaan. Sen tietää jokainen.
        Mutta Marin itse sanoo, että tuota tissikuvaa ei ole muokattu yhtään, vaan se on ihan todellinen niin kuin on. Kai hän itse tietää parhaiten.


    • Anonyymi

      Mariin on menny huumeista sekasi,

      normaali vastuullinen käytös yhteiskuntaamme kohtaan on täysin kadonnu,
      Mariin äkkiä sairaslomalle
      pois häpäisemästä
      suomen tärkeintä instituutiota HALLITUSTA, HUH

      nyt jo koko suomen kansa häpeää päämisterin yksityiselämää ja lespoiluja,

      • Anonyymi

        Koitahan nyt vaan hyväksyä pääminiserille tehty huumetesti. Siinähän ei näkynyt mitään jälkeä mistään huumausaineesta. Paras pääministeri, selväsanainen, ei liehittele Venäjää eikä äärioikeistoa Suomessa.


      • Anonyymi

        Rouva pääministeri Sanna Marin
        EIKÖ Teitä HÄVETÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan nyt vaan hyväksyä pääminiserille tehty huumetesti. Siinähän ei näkynyt mitään jälkeä mistään huumausaineesta. Paras pääministeri, selväsanainen, ei liehittele Venäjää eikä äärioikeistoa Suomessa.

        Ei näkynyt ei ja miksi ei näkynyt no siksi kun homo lääkäri Halonen niin sanoi. Huumeseulaa ei otettu siten kuin pitäisi.
        Tänään torilla Sannalla jumalaton tarve saada ainetta, siitä kertoo Sannan keho ja parkukohtaukset.
        Voi kun ei äitiä tai isää voi avuksi huutaa.
        Vanha sanonta kuuluu: jos omat vanhemmat ei auta niin ei muutkaan auta.
        Tämä pätee tämä sama, puhutaan, vähätellään jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan nyt vaan hyväksyä pääminiserille tehty huumetesti. Siinähän ei näkynyt mitään jälkeä mistään huumausaineesta. Paras pääministeri, selväsanainen, ei liehittele Venäjää eikä äärioikeistoa Suomessa.

        Komppaan. Paras ja suosittu pääministeri. Työnsä hoitanut hyvin ja tunnollisesti. Kohua ei ei voi perua eikä Marin ole videoita itse someen jakanut.

        Katsotaanpa kuka on seuraava kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Paras ja suosittu pääministeri. Työnsä hoitanut hyvin ja tunnollisesti. Kohua ei ei voi perua eikä Marin ole videoita itse someen jakanut.

        Katsotaanpa kuka on seuraava kohde.

        Sinun mielestäsi ehkä.

        Katsotaan mikä on seuraava julkisuuteen vuodettu kuvamateriaali, sillä varmasti kuvia on paljon myös muiden kuin kyseisen bileporukan tallenteissa, sen verran estottomasti on juhlittu myös julkisissa tiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi ehkä.

        Katsotaan mikä on seuraava julkisuuteen vuodettu kuvamateriaali, sillä varmasti kuvia on paljon myös muiden kuin kyseisen bileporukan tallenteissa, sen verran estottomasti on juhlittu myös julkisissa tiloissa.

        Onko juhliminen rikos? Lisäkuvat eivät sitä muuksi muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi ehkä.

        Katsotaan mikä on seuraava julkisuuteen vuodettu kuvamateriaali, sillä varmasti kuvia on paljon myös muiden kuin kyseisen bileporukan tallenteissa, sen verran estottomasti on juhlittu myös julkisissa tiloissa.

        Eniten odotan virka-auton käyttöön liittyvää lopullista selvyyttä.


    • Anonyymi

      SDP:n kesäkokouksessa on sitten otettu itkukorttikin käyttöön ;(

      Kaiken huippuna vielä lopuksi myös Ukrainakortti: "näinä päivinä minä olen ajatellut presidentti Zelenskyiä, pääministeri Šmyhalia ja Ukrainan kansaa, jotka oikeasti kärsivät. Minä otan opiksi. Minä teen työni niin hyvin kuin tähänkin asti. Mutta minä ajattelen Ukrainaa. Minä ajattelen teitä. Ja minä teen työni, Marin päätti puheensa."

      voi elämän kevät :/

      • Anonyymi

        Toivottavasti nämä ystävälliset kommenttisi tulevat sinua vastaan jossain kohti elämässäsi. Silloin saat maistaa omaa lääkettäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti nämä ystävälliset kommenttisi tulevat sinua vastaan jossain kohti elämässäsi. Silloin saat maistaa omaa lääkettäsi.

        Toivottavasti myös sokaistuneiden silmät aukeavat pystyäkseen näkemään totuuden, toivon sen hyvällä, en laillasi pahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti myös sokaistuneiden silmät aukeavat pystyäkseen näkemään totuuden, toivon sen hyvällä, en laillasi pahalla.

        Silmä silmästä ja karman laki. Kyse oli sinun kommentistasi ja sen ihmisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmä silmästä ja karman laki. Kyse oli sinun kommentistasi ja sen ihmisyydestä.

        Minkälainen ihminen lyö lisää kun näkee toisen murtuvan?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorena ennenkuin ymmärsin maailman menoa sain käsityksen, että poliitikot ovat yli-ihmisiä, tietävät aina kaikesta kaiken ja ovat erehtymättömiä. Sitten eräänä päivänä televisiossa Kalevi Sorsa myönsi tehneensä virheen ja olleen väärässä. Asiasta ennen oikein vielä ymmärtänyt mutta silloin tuntui, että poliitikon sisällä on sittenkin ihminen.

      Eiköhän Sannan riepottelu jo riitä. Nuoren ihmisen työtapaturma

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä että jo riittää. Kaikki ei mennyt kuten Strömsössä mutta Sanna on työnsä hoitanut. Joku roti pitää olla siinäkin miten ihmistä kohdellaan. Ja kuten itse sanoo, ottaa opiksi.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että jo riittää. Kaikki ei mennyt kuten Strömsössä mutta Sanna on työnsä hoitanut. Joku roti pitää olla siinäkin miten ihmistä kohdellaan. Ja kuten itse sanoo, ottaa opiksi.
        Siili

        Ihmettelen ettei Sanna ole piitannut vaikka on tanssinut intiimisti esim. Olavi Uusivirran kansda kaulaillen vai onko tässä takana jokin aviokriosikin jonka takia on halunnut bilettää ja kerjännyt huomiota jos ei ole sitä kotona saanut. Sannahan on ollut miehensä kanssa todella pitkään, vaikkeivat naimisissa ole olleet vielä kauaa. Itselläni oli samanlaists yölerhoilua aikanaan kun olin ollut naimisisda n.20 vuotta ja molempien bilettely johti eroon. Haluttiin kumpikin nokittaa toista. Se ei johda mihinkään hyvään.


    • Anonyymi

      Lahdessa parkuaini seväakka on paras ase Putinin hyökkäystä vastaan kun se siirtyy Suomeen. Hyökkäys, eiakka. Ainakin 22 kuollut ja 50 loukkaantunut Putinrysssän ohjusiskussa rautatieasemalle Ukrainan Tšaplynessä keskiviikkona

    • Anonyymi

      Nykyaikaa ! Muoti ilmiö tuo naisten tulo pussauksinen kaikialle.Perän kulutan miehiäkin.Itse pääministeriä en enää kuntele,en lue hänestä juttuja,olivat jutut juhlinnasta tai työasioista.Miksi vaivaisin päätä ihimsestä jonka puoluetta en kannata? Kun hänen naama ilmestyy Tv kaukosäätimellä käännän kanavaa.Sama netti iltapäivä lehdet,selaan muita juttuja.

    • Anonyymi

      Näitähän putkahtelee normaalistikin ja niin kauan kuin media hekumoi tällä joutavan päiväsellä asialla, niin kauan aikaa jauhamme tästä ja maailma nauraa meille?!

      Eikö ole oikeasti muuta puhumista tai tiedottamista?!

      • Anonyymi

        Lespojen kokousethan Mariinin luona ymmärtää siltäpohjalta,
        kun Mariin itse on lespo-pariskunnan tytär,
        tietenki silloin lespoysäviä voi olla paljoki ja onki Mariinilla,
        myös näitä suutelo kohtauksia tulee olmaan tulevaisuudessaki
        tottukaa siihen
        vaikka meitä ihmettelijöitä kyllä myös riittää enemmän kuin paljon,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lespojen kokousethan Mariinin luona ymmärtää siltäpohjalta,
        kun Mariin itse on lespo-pariskunnan tytär,
        tietenki silloin lespoysäviä voi olla paljoki ja onki Mariinilla,
        myös näitä suutelo kohtauksia tulee olmaan tulevaisuudessaki
        tottukaa siihen
        vaikka meitä ihmettelijöitä kyllä myös riittää enemmän kuin paljon,

        No kuuleppakö nämä nykynuoret saattaa suudella toisiaan ilman lesbouttakin ihan vaan huomiota herättääkseen. Marinhan ei ole vastuussa toisten julkaisuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lespojen kokousethan Mariinin luona ymmärtää siltäpohjalta,
        kun Mariin itse on lespo-pariskunnan tytär,
        tietenki silloin lespoysäviä voi olla paljoki ja onki Mariinilla,
        myös näitä suutelo kohtauksia tulee olmaan tulevaisuudessaki
        tottukaa siihen
        vaikka meitä ihmettelijöitä kyllä myös riittää enemmän kuin paljon,

        Kiihottaako kirjoitella lesboudesta.
        Ei liene rikos antaa kaikkien rakastaa ketä haluaa.


    • Anonyymi

      " Minä en liiku Pääministerin virka-autolla vapaa-ajalla."


      Näin Areenassa jota juuri katsoin.

    • Anonyymi

      Mikään muu ei kiinnosta kuin totuus virka-auton käytöstä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe