Senkin rakkaus

Anonyymi

On mulla takana pitkä päivä,
tunteena sinua valtava ikävä.
Edessämme meillä yks tehtävä,
olla yhdessä koko loppuelämä

Hauskaa iltaa rakkaalle tähtisilmälle ja hyvää yötä sitten kun mennään :)

156

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmmm...💕💕💕💕 kenelle💕💕💕💕

      • Anonyymi

        Sulle tietenkin! 💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle tietenkin! 💜

        Voi ei. Enkö mä ookaan enää sun hehkusi? Vai ootko joku nallen matkija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle tietenkin! 💜

        Missä välissä vaihdoit mut emojinaisiin? Missä vaiheessa tuli uus hehku? Hitsi kun tuli yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Enkö mä ookaan enää sun hehkusi? Vai ootko joku nallen matkija?

        Ai onko nämä niin huonoja et edes tiedä onko runo multa ;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onko nämä niin huonoja et edes tiedä onko runo multa ;(

        Miksi sanoit tuolle sydännaiselle, että se on sille? Eihän se kirjoita yhtään kuten mä?
        Mä luulin että nää on mulle eikä kaikille :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä välissä vaihdoit mut emojinaisiin? Missä vaiheessa tuli uus hehku? Hitsi kun tuli yllättäen.

        Mitä tämä nyt on? En minä olen mitään vaihtan vaa joku kirjottelee väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle tietenkin! 💜

        Ei ollu sulle vaan tähtisilmäiselle hehkulampulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä nyt on? En minä olen mitään vaihtan vaa joku kirjottelee väliin

        Luulin että oot vaihtanut mut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanoit tuolle sydännaiselle, että se on sille? Eihän se kirjoita yhtään kuten mä?
        Mä luulin että nää on mulle eikä kaikille :(

        Jaa, no anteeks vaa ku en ehtin heti sanomaa. Luulin et tiedät jo ja luotat sen verran et vaa sulle kirjotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no anteeks vaa ku en ehtin heti sanomaa. Luulin et tiedät jo ja luotat sen verran et vaa sulle kirjotan

        Siksi säikähdinkin kun luotin ja tiesin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no anteeks vaa ku en ehtin heti sanomaa. Luulin et tiedät jo ja luotat sen verran et vaa sulle kirjotan

        Anteeksi, säikähdin vaan. Mä palaan kun oon vähän järkevämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no anteeks vaa ku en ehtin heti sanomaa. Luulin et tiedät jo ja luotat sen verran et vaa sulle kirjotan

        Enhän mä tajunnut. Kirjoitit täysin tunnistettavasti täällä toiselle naiselle. Tai siltä sen näytti :( Säikähdin kun en tajunnut mitään. Anna anteeksi. En mä ehtinyt ees nähdä sitä runoa vielä kunnolla :( Mä oon ihan paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä tajunnut. Kirjoitit täysin tunnistettavasti täällä toiselle naiselle. Tai siltä sen näytti :( Säikähdin kun en tajunnut mitään. Anna anteeksi. En mä ehtinyt ees nähdä sitä runoa vielä kunnolla :( Mä oon ihan paska.

        En ole ikinä käyttän ton väristä sydäntä enkä käytä. En minä ois uskon et joku sivullinen sit tän sit kuitenki pilaa. Kuinkahan monta kertaa joku on esiintyny sinuna..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä käyttän ton väristä sydäntä enkä käytä. En minä ois uskon et joku sivullinen sit tän sit kuitenki pilaa. Kuinkahan monta kertaa joku on esiintyny sinuna..?

        Ei pilannut vaan mä pilasin, anna anteeksi. Olin jotenkin ajatuksissani ja muistoissanikin. Kattelin kuvia google kuvista ja varmaan siinä upposin jonnekin kaukaisuuteen ja avasin tän yllättäen enkä tajunnut mitään. Mä pilasin tän, ei kukaan muu, anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi säikähdinkin kun luotin ja tiesin.

        Ja tarkottaaks tääkin ettet enää luota etkä enää tiedäkää minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä käyttän ton väristä sydäntä enkä käytä. En minä ois uskon et joku sivullinen sit tän sit kuitenki pilaa. Kuinkahan monta kertaa joku on esiintyny sinuna..?

        Anna oikeasti anteeksi.

        "Niin he löytävät toisensa
        Tuhansien tähtien joukosta
        Loistavat niin kirkkaina
        Toisiinsa ovat sidottuina

        Vaikka meille annettaisiin koko avaruus
        Vain hetki kun sen saisin katoamaan
        Vaikka maailma eteeni polvistuisi
        Sen vain saisin palamaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarkottaaks tääkin ettet enää luota etkä enää tiedäkää minua?

        Ei tarkoita tietenkään. Erehdyin. Mokasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarkottaaks tääkin ettet enää luota etkä enää tiedäkää minua?

        Miten niin en tietäisi sua? Mitä sä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no anteeks vaa ku en ehtin heti sanomaa. Luulin et tiedät jo ja luotat sen verran et vaa sulle kirjotan

        Mä en oo mihinkään kirjoittanut, että meidän juttu on ohi enkä kirjoita. Kuten tuolla lopussa joku väittää. Mä oon kirjoitellut sulle kaiken mitä on sulle sanottavaa. Jotain muuta on lukenut palstalta sua venaillessa ja kommentoinut jotain yleistä.. Älä siis ikinä usko, jos jossain joku kirjoittaa että meidän juttu on ohi mun mielestä. Ei ole multa enkä ole sellaista itse nähnyt. Kun luen lähinnä näitä meidän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarkottaaks tääkin ettet enää luota etkä enää tiedäkää minua?

        Sano jotain? Oikeesti. Mokasin kun yllätyin enkä tajunnut mitä tapahtui. Sano nyt jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarkottaaks tääkin ettet enää luota etkä enää tiedäkää minua?

        Etkö voi sanoa jotain? En mä sua syyttänyt vaan säikähdin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi sanoa jotain? En mä sua syyttänyt vaan säikähdin.

        Minä vaan kuuntelin noita kaikkia lauluja mitä ollaan jaettu toisillemme, tuli aika surullinen olo. Joku sivullinen vaa ilmaantuu ja esittäö minua, vielä sellasella sydämellä mitä en ole ikinä käyttän. Kyl se minusta aika syytökseltä vaikutti. Luulet et yhtäkkiä vaa vaihtaisin sut johonki palstapommittajaan... Ihan kaikista runoista ja muista sanomisista huolimatta. Sit viel sanoit jotenkin et "luotin ja tiesin" ihan ku enää oiskaa mitää tai kukaan sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaan kuuntelin noita kaikkia lauluja mitä ollaan jaettu toisillemme, tuli aika surullinen olo. Joku sivullinen vaa ilmaantuu ja esittäö minua, vielä sellasella sydämellä mitä en ole ikinä käyttän. Kyl se minusta aika syytökseltä vaikutti. Luulet et yhtäkkiä vaa vaihtaisin sut johonki palstapommittajaan... Ihan kaikista runoista ja muista sanomisista huolimatta. Sit viel sanoit jotenkin et "luotin ja tiesin" ihan ku enää oiskaa mitää tai kukaan sulle

        Niin. Noin tapahtui enkä voi muuta kuin pyytää anteeksi :( Minä yllätyin, säikähdin enkä tajunnut mitä tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaan kuuntelin noita kaikkia lauluja mitä ollaan jaettu toisillemme, tuli aika surullinen olo. Joku sivullinen vaa ilmaantuu ja esittäö minua, vielä sellasella sydämellä mitä en ole ikinä käyttän. Kyl se minusta aika syytökseltä vaikutti. Luulet et yhtäkkiä vaa vaihtaisin sut johonki palstapommittajaan... Ihan kaikista runoista ja muista sanomisista huolimatta. Sit viel sanoit jotenkin et "luotin ja tiesin" ihan ku enää oiskaa mitää tai kukaan sulle

        Hylkäätkö mut nyt? En saa tuota tekemättömäksi vaikka toivoisin ettei noin olisi käynyt. Minä erehdyin kun näin vaan että ihan kun sulta olis aloitus ja siellä jo kirjoiteltiin että onkin jollekin toiselle. En tajunnut mitä tapahtuu, olin jotenkin ajatuksissani kun katselin albumia ja vaivuin ihan toiseen maailmaan muistoihin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaan kuuntelin noita kaikkia lauluja mitä ollaan jaettu toisillemme, tuli aika surullinen olo. Joku sivullinen vaa ilmaantuu ja esittäö minua, vielä sellasella sydämellä mitä en ole ikinä käyttän. Kyl se minusta aika syytökseltä vaikutti. Luulet et yhtäkkiä vaa vaihtaisin sut johonki palstapommittajaan... Ihan kaikista runoista ja muista sanomisista huolimatta. Sit viel sanoit jotenkin et "luotin ja tiesin" ihan ku enää oiskaa mitää tai kukaan sulle

        Sano jotain kun tuo yks alkaa sotkea näitä pian. Aloitti jo. En voi syyttää kuin itseäni nyt, mutta silti tuo sotkeminen ei oo reilua. En sano sulle pahaa sanaa. Mikään mitä tuolla joku yrittää ei oo multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hylkäätkö mut nyt? En saa tuota tekemättömäksi vaikka toivoisin ettei noin olisi käynyt. Minä erehdyin kun näin vaan että ihan kun sulta olis aloitus ja siellä jo kirjoiteltiin että onkin jollekin toiselle. En tajunnut mitä tapahtuu, olin jotenkin ajatuksissani kun katselin albumia ja vaivuin ihan toiseen maailmaan muistoihin :(

        No onhan se alotus multa ja sulle. En minäkään voi sille minkään et joku tulle sillä välin kun käyn suihkussa sotkemaan ja esittämään. Kylhän sinäkin sen olet huomannut ihan tänäänkin kuin paljo esittäjiä tääl on. Ja toi laitto kaks sanaa ja väärän värisen sydämen, ei se voi olla täysin tunnistettvissa tai verrattavissa minuun tai sit mun kaikki viestot on ollut ihan yhtä tyhjän kanssa vissii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hylkäätkö mut nyt? En saa tuota tekemättömäksi vaikka toivoisin ettei noin olisi käynyt. Minä erehdyin kun näin vaan että ihan kun sulta olis aloitus ja siellä jo kirjoiteltiin että onkin jollekin toiselle. En tajunnut mitä tapahtuu, olin jotenkin ajatuksissani kun katselin albumia ja vaivuin ihan toiseen maailmaan muistoihin :(

        Luulin et olin kiusaajien yläpuolel, ettei ne vaikuttais minuun tai meihin. Että oisin vahvempi ku ne. Mut sivullisen kahden hemmetin takia mulla valuu kyyneleet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin et olin kiusaajien yläpuolel, ettei ne vaikuttais minuun tai meihin. Että oisin vahvempi ku ne. Mut sivullisen kahden hemmetin takia mulla valuu kyyneleet

        Kahden sanan siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se alotus multa ja sulle. En minäkään voi sille minkään et joku tulle sillä välin kun käyn suihkussa sotkemaan ja esittämään. Kylhän sinäkin sen olet huomannut ihan tänäänkin kuin paljo esittäjiä tääl on. Ja toi laitto kaks sanaa ja väärän värisen sydämen, ei se voi olla täysin tunnistettvissa tai verrattavissa minuun tai sit mun kaikki viestot on ollut ihan yhtä tyhjän kanssa vissii

        En ole missään vaiheessa sanonut, että sun viestit olisi yhtä tyhjän kanssa. Reagoin väärin sillä hetkellä, mutta noin en oo sanonut enkä ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa sanonut, että sun viestit olisi yhtä tyhjän kanssa. Reagoin väärin sillä hetkellä, mutta noin en oo sanonut enkä ajatellut.

        Et olekaan, mut siltä minusta vaa tuntuu jos joku voi kahella sanalla sotkea sen kaiken mitä olen sulle vakuuttellut. Lue nyt se alotus oikeesti uudestaan ja mieti mitä siin lukee. Se on sulle, rakastan vain sua ja haluan viettää loppuelämän sun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano jotain kun tuo yks alkaa sotkea näitä pian. Aloitti jo. En voi syyttää kuin itseäni nyt, mutta silti tuo sotkeminen ei oo reilua. En sano sulle pahaa sanaa. Mikään mitä tuolla joku yrittää ei oo multa.

        Sain vasta tietää että tuolla kirjoittelee kokonainen armeija minuna. Luen tosi vähän palstaa nykyisin. Sulle nallelle en koskaan kirjoittele kuin näissä meidän aloituksissa. Tiedoksi. En kirjoittele sun selän takana tuonne jonnekin, että nallen kanssa tää oli tässä. Ne on ihan eri naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin et olin kiusaajien yläpuolel, ettei ne vaikuttais minuun tai meihin. Että oisin vahvempi ku ne. Mut sivullisen kahden hemmetin takia mulla valuu kyyneleet

        Niin valu multakin. Voitko antaa koskaan mulle anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain vasta tietää että tuolla kirjoittelee kokonainen armeija minuna. Luen tosi vähän palstaa nykyisin. Sulle nallelle en koskaan kirjoittele kuin näissä meidän aloituksissa. Tiedoksi. En kirjoittele sun selän takana tuonne jonnekin, että nallen kanssa tää oli tässä. Ne on ihan eri naisia.

        En minäkään lue muita alotuksia, niin et tiedä mitä niissä sanotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et olekaan, mut siltä minusta vaa tuntuu jos joku voi kahella sanalla sotkea sen kaiken mitä olen sulle vakuuttellut. Lue nyt se alotus oikeesti uudestaan ja mieti mitä siin lukee. Se on sulle, rakastan vain sua ja haluan viettää loppuelämän sun kanssa

        Minä luen sen nyt rauhassa. Rakastan sua oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se alotus multa ja sulle. En minäkään voi sille minkään et joku tulle sillä välin kun käyn suihkussa sotkemaan ja esittämään. Kylhän sinäkin sen olet huomannut ihan tänäänkin kuin paljo esittäjiä tääl on. Ja toi laitto kaks sanaa ja väärän värisen sydämen, ei se voi olla täysin tunnistettvissa tai verrattavissa minuun tai sit mun kaikki viestot on ollut ihan yhtä tyhjän kanssa vissii

        Sun takia minä siellä googlekuvissakin pyörin tänään. Kun puhuin sulle uskomattomasta yhteensattumasta suhun liittyen. Niin menin sitten katsomaan onko mulla näyttää sulle yhdestä jutusta kuvaa joskus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle tietenkin! 💜

        Toivottavasti sinä olet nyt onnellinen siitä kuin paljon harmia taas aiheutit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sinä olet nyt onnellinen siitä kuin paljon harmia taas aiheutit

        Nyymisuhteelle, so what? Oot ihan naurettavan tyhmä ja todennäkösesti myös todella ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyymisuhteelle, so what? Oot ihan naurettavan tyhmä ja todennäkösesti myös todella ruma

        Sinulla taitaa olla omanarvontunnon suhteen syviä kriisejä ja ulkonäköön liittyviä myös kun koet jonkun tuntemattoman maalittamisen miehen kirjoittamien kirjoitusten taakse ja tämän omituisen välillisen herjaamisen kohentavan oloasi sisäisesti ja ulkoisesti. En usko, että kaulapussisi tällä ohenee😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain vasta tietää että tuolla kirjoittelee kokonainen armeija minuna. Luen tosi vähän palstaa nykyisin. Sulle nallelle en koskaan kirjoittele kuin näissä meidän aloituksissa. Tiedoksi. En kirjoittele sun selän takana tuonne jonnekin, että nallen kanssa tää oli tässä. Ne on ihan eri naisia.

        😂😂😂😂🤣 jaa no ketä naisia nämä eri naiset sitten mies oikein on? Hirveän shokeeraava ja suurta älyllistä pinnistelua vaativa havainto, että sinä mies olet nämä ”ihan eri naiset”. Säälittävää rypemistä pyöriä lueskelemassa tätä kuin jonkin uskomustieteellisen tiedekunnan kunniajäsenet.


    • Anonyymi

      nää on kyllä hienoja ja tulee niin sydämestä :)

    • Anonyymi

      Ei kai tää nyt kenellekään muulle voi olla kuin mulle? Vai miten niin tolle toiselle?

      • Anonyymi

        Ei toi "sulle tietenkin" oo mun kommentti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toi "sulle tietenkin" oo mun kommentti...

        Alko ihan itkettää.. :(


    • Anonyymi

      Ehkä pitkällä päivällä tarkoitat vain aasin hymyäsi ruudun takana, missä susi kohtaa toisen, lampaalle sanellen, tilanteenne ei ole toisin, neiti voi jatkaa menojaan, mmmmmoro.
      Heihei
      https://m.youtube.com/watch?v=Eli8ZzFUozg

    • Anonyymi

      Siinä se oli, onhan toikin keino päättää juttu. "Kenelle miehelle" nimisisessä otsikossahan sen jo kerroitkin, juttu on ohi

      • Anonyymi

        Ei mikään ole ohi. Pelkkä väärinkäsitys. Nalle antaa mulle anteeksi aikanaan, tiedän sen. Enkä minä ole sellaisia aloituksia kirjoitellut tänne. Katoa siitä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ole ohi. Pelkkä väärinkäsitys. Nalle antaa mulle anteeksi aikanaan, tiedän sen. Enkä minä ole sellaisia aloituksia kirjoitellut tänne. Katoa siitä,

        Ei se sun olekaan vaan jonkuu ihan muun alotus. Ja siellä kirjotat että juttu nalleen on ohi. Mene ite kattoo siit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sun olekaan vaan jonkuu ihan muun alotus. Ja siellä kirjotat että juttu nalleen on ohi. Mene ite kattoo siit

        En ole mitään sellasta kirjoitellut. Palsta leikkijät on vaan mustasukkaisia kun ne ei tajua että tämä ei ole leikki ja ne luulee että vein niiden leikkikaverin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sun olekaan vaan jonkuu ihan muun alotus. Ja siellä kirjotat että juttu nalleen on ohi. Mene ite kattoo siit

        Yritin katsoa mutta en näe sellaista aloitusta. Tajuatteko te, että mun palsta-aika menee näihin meidän aloituksiin, en oikein ehdi kirjoitella kaikkea näille palstoille..


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17539706/kenelle-miehelle#comment-116053625 😂😂😂

        Joku mustasukkainen nolo nainen siellä esiintyi minuna. En tiennyt tuosta mitään itse. Eikö nämä palstavajakit jo ymmärrä. että meitä ei voi erottaa kukaan ulkopuolinen ja se erottaminen on tehtävä nallenkin ihan muualla kuin täällä palstalla. Jos sitä toivoo. Me kuulutaan yhteen kaikista erehdyksistä huolimatta, mitä tämä sairas palsta saa aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku mustasukkainen nolo nainen siellä esiintyi minuna. En tiennyt tuosta mitään itse. Eikö nämä palstavajakit jo ymmärrä. että meitä ei voi erottaa kukaan ulkopuolinen ja se erottaminen on tehtävä nallenkin ihan muualla kuin täällä palstalla. Jos sitä toivoo. Me kuulutaan yhteen kaikista erehdyksistä huolimatta, mitä tämä sairas palsta saa aikaan.

        Siltähän tuo näyttää XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltähän tuo näyttää XD

        Siltähän se näyttää. En edes ollut palstalla siihen aikaan. Kirjoitin ysin jälkeen nallelle ja palasin kympin jälkeen kun näin tämän.. Hitto se yks ämmä on rasittava joka tuota harrastaa. Oon aika vihainen sellaiselle harpulle! Ihanko se oikeasti kuvittelee, että tuossa on mies hänelle kun erottaa meidät. Uskomattoman tyhmä nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltähän se näyttää. En edes ollut palstalla siihen aikaan. Kirjoitin ysin jälkeen nallelle ja palasin kympin jälkeen kun näin tämän.. Hitto se yks ämmä on rasittava joka tuota harrastaa. Oon aika vihainen sellaiselle harpulle! Ihanko se oikeasti kuvittelee, että tuossa on mies hänelle kun erottaa meidät. Uskomattoman tyhmä nainen!

        On täällä ilmeisesti varmuudella ainakin yksi sen verran tyhmä nainen, että se sohlaa ihan tosissaan tomerana näissä sinun miespuolisen monologeissa ja luulee sen johtavan johonkin kliimaksiin. Aika hiljaiselta näyttää sen suhteen kyl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltähän tuo näyttää XD

        Näyttää siltä, että olet vaipunut lähes katatoniseen tilaan kun uskot yhdenkään keskustelijan olevan nainen tai kyllähän sinä tiedät, ettei näin ole, mutta pätemisesi eli perättömät väittämisesi on saanut sinut puun ja kuoren väliin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ihanaa draamaa. Täällä jo popparit esillä kun luen näitä keskusteluja.

      • Anonyymi

        Hienoa. Itse en voi sietää poppareita kun se suola maistuu niissä liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa. Itse en voi sietää poppareita kun se suola maistuu niissä liikaa.

        Minä taas en tykkää kun niissä on niitä kovia kuorenpalasia ja ne menevät hampaiden väliin😬

        Hyvä ettet sinäkään tykkää, niin sitten voidaan leffailtana syödä jotain muuta.

        Tosin en sitten tykkää niistä kilokarkeistakaan, ne on liian makeita minusta.

        Miten olisi kalaleivät ja jääkaapissa kylmitettyjä viinirypäleitä?

        Sivusta;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en tykkää kun niissä on niitä kovia kuorenpalasia ja ne menevät hampaiden väliin😬

        Hyvä ettet sinäkään tykkää, niin sitten voidaan leffailtana syödä jotain muuta.

        Tosin en sitten tykkää niistä kilokarkeistakaan, ne on liian makeita minusta.

        Miten olisi kalaleivät ja jääkaapissa kylmitettyjä viinirypäleitä?

        Sivusta;))

        Minä pidän leffailtaoja vaan nallen kanssa (kunhan se nyt antaa anteeksi) ja tietääpä nyt senkin. etten pidä poppareista. Oliko järkeä tulla siihen tyrkyllä nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en tykkää kun niissä on niitä kovia kuorenpalasia ja ne menevät hampaiden väliin😬

        Hyvä ettet sinäkään tykkää, niin sitten voidaan leffailtana syödä jotain muuta.

        Tosin en sitten tykkää niistä kilokarkeistakaan, ne on liian makeita minusta.

        Miten olisi kalaleivät ja jääkaapissa kylmitettyjä viinirypäleitä?

        Sivusta;))

        Ihan sama sit, kattokaa vaikka niitä leffojanne ku en olekaan ku pelkkä paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama sit, kattokaa vaikka niitä leffojanne ku en olekaan ku pelkkä paska

        Siellä luki että minä oon paska, et sinä. Sanoin itseäni paskaksi kun reagoin noin väärin, en sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama sit, kattokaa vaikka niitä leffojanne ku en olekaan ku pelkkä paska

        Hyvä että sen viimein huomaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että sen viimein huomaat!

        Kyllä on harpulla huvit taas. Olet sairas ihminen. Sulle kaikkia ikävä ja kaipaus on joku huvittava leikki. Meille ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän leffailtaoja vaan nallen kanssa (kunhan se nyt antaa anteeksi) ja tietääpä nyt senkin. etten pidä poppareista. Oliko järkeä tulla siihen tyrkyllä nyt?

        Ei tainnut, kun en sinun kanssa mitään iltoja halua viettääkään, niin paljoa ei kalaherkut kiinnosta, yhhyh:))

        Eikä karhumaiset miehetkään, kiitos vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en tykkää kun niissä on niitä kovia kuorenpalasia ja ne menevät hampaiden väliin😬

        Hyvä ettet sinäkään tykkää, niin sitten voidaan leffailtana syödä jotain muuta.

        Tosin en sitten tykkää niistä kilokarkeistakaan, ne on liian makeita minusta.

        Miten olisi kalaleivät ja jääkaapissa kylmitettyjä viinirypäleitä?

        Sivusta;))

        Sä voisit olla mun uus nalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voisit olla mun uus nalle :)

        Tää ei ollut multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että sen viimein huomaat!

        Tuletko sinä ihmisraukka hurskaammaksi tästä kun väijyt maanisena suolistossa, että löytäisit feikkidialogeista jonkun tietyn henkilön haukuttavaksi? Joka ei täällä rivien välissä edes sinun haukuttavana ole. Toisekseen häpäiset itsesi päivä toisensa jälkeen ja luulet, että revanssi muuttaa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän leffailtaoja vaan nallen kanssa (kunhan se nyt antaa anteeksi) ja tietääpä nyt senkin. etten pidä poppareista. Oliko järkeä tulla siihen tyrkyllä nyt?

        Hox- onko joku vielä tänä päivänäkin niin totaalisen hölmö, että kuvittelee näissä huuhaadialogeissa seikkailevan useampia kirjoittajia kun joku trollaava mies vastailee aamusta iltaan itselleen? No, mutta jos seuraaavalla kerralla/aloituksessa tärppäis🤭


      • Anonyymi

        Nyt on kyllä pakko tulkita armeliaasti tämä kommentti trollimiehen itsekehuskeluksi. Nimittäin niin räkäistä harrastusta olisi vaikea kuvitella kenellekään aktuaaliselle ihmiselle, että tiiraisi näitä ”keskusteluja” tosissaan🤭


    • Anonyymi

      Voitko sanoa jotain?

    • Anonyymi

      Mikään ei ole sitä miltä näyttää. Öitä

      • Anonyymi

        Tää ei oo multa enkä usko että sultakaan.


    • Anonyymi

      Mä en jaksa tehtäviä.

      • Anonyymi

        🤦‍♀️😂😂😂 sivusta. Ommeinaa elämää suurempi tehtävä lueskella jonkun ukkelin kirjoittelemaa illuusiota noin koko kesä tällä uusimmalla hajmokokoonpanolla. Eihän siinä ihminen ees pas*alle taivu eikä unten maille


    • Anonyymi

      Ah miten ihanan mielenvikaista 😆
      Nyymit draamaa anoina palstalla.

      Gotta love it.

      -sivusta_kulkia-

      • Anonyymi

        Kulkija. Tekijässä on aina j-kirjain tuolla. laulaja, istuja, autoilija, kävelijä, tanssija, rakastaja.


    • Anonyymi

      On sulla takana pitkä päivä
      toivoisin etten olisi ollut näin hölmö ja pidentänyt sitä entisestään
      Aion olla jatkossa parempi ja viisaampi tässä loppuelämäni tärkeimmässä tehtävässä
      Matkalla sinuun..

      Runosi on ihana jälleen kerran.

      Kun meet rakas nappisilmä, otathan mut vielä viereen?
      Suutelen anteeksipyynnöksi tuhat kertaa.
      Anna anteeksi surkea reagointini.
      Rakastan sinua.

      • Anonyymi

        Tietysti saat anteeksi. Mutta nyt sun täytyy vaan uskoa et mikään tollanen toisille osotettu viesti ei ole multa vaikka niissä niin väitettäisi. Olen ennenkin sanonut, ettei mikään palsta tätä pilaa. Se vaan sattu vähän ja tuntui yllättävän pahalta ku luulit et kirjottelisin jollekin muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti saat anteeksi. Mutta nyt sun täytyy vaan uskoa et mikään tollanen toisille osotettu viesti ei ole multa vaikka niissä niin väitettäisi. Olen ennenkin sanonut, ettei mikään palsta tätä pilaa. Se vaan sattu vähän ja tuntui yllättävän pahalta ku luulit et kirjottelisin jollekin muulle.

        Oon uskonut siihen jo pitkään. Oon oppinut luottamaan suhun. En tajua mikä minuun äsken meni.. lupaan miettiä ens kerralla kaksi kertaa ja luottaa sinuun kuin seinään.. anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon uskonut siihen jo pitkään. Oon oppinut luottamaan suhun. En tajua mikä minuun äsken meni.. lupaan miettiä ens kerralla kaksi kertaa ja luottaa sinuun kuin seinään.. anteeksi.

        Tää oli vaan yksi mitätön sekaannus. Anteeks ku pahotin mieleni. Ja kyl minä ymmärrän sinua, kun mietin omaa reaktiota. Se vaan tulee kun välittää toisesta niin paljon ja pelkää menettävänsä. Jos siis vielä tykkäät minusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli vaan yksi mitätön sekaannus. Anteeks ku pahotin mieleni. Ja kyl minä ymmärrän sinua, kun mietin omaa reaktiota. Se vaan tulee kun välittää toisesta niin paljon ja pelkää menettävänsä. Jos siis vielä tykkäät minusta?

        Minä rakastan sua. Ei se katoa eikä vähene. Sulla oli syytäkin pahoittaa mielesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli vaan yksi mitätön sekaannus. Anteeks ku pahotin mieleni. Ja kyl minä ymmärrän sinua, kun mietin omaa reaktiota. Se vaan tulee kun välittää toisesta niin paljon ja pelkää menettävänsä. Jos siis vielä tykkäät minusta?

        Meen yrittämään nukkumista. Tuu viereen jos vaan haluat. Tää mun käytös houkuttelee varmaan kaikki haaskalinnut aterialle, mutta en kirjoita mitään hylkäämisiä tai loppuja... en halua sellasta, haluan sut eikä se muutu. Jos joku sellaista tähän laittaa, en oo mä. Hyvää yötä ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä rakastan sua. Ei se katoa eikä vähene. Sulla oli syytäkin pahoittaa mielesi.

        Eihän me nyt olla riidoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me nyt olla riidoissa?

        Ei olla. Toivottavasti en siltä kuulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me nyt olla riidoissa?

        Samaan aikaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan :)

        Siis kirjotettii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me nyt olla riidoissa?

        kirjoitin yhtä aikaa, lue sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen yrittämään nukkumista. Tuu viereen jos vaan haluat. Tää mun käytös houkuttelee varmaan kaikki haaskalinnut aterialle, mutta en kirjoita mitään hylkäämisiä tai loppuja... en halua sellasta, haluan sut eikä se muutu. Jos joku sellaista tähän laittaa, en oo mä. Hyvää yötä ihana.

        Tiedän. Tietysti (joo huomaan nyt et käytän tuota sanaa paljon, joku senkin opetellu) tuun sun viereen, parempi tulla sinne sun paikkaan, koska sulla se aikanen herätys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Tietysti (joo huomaan nyt et käytän tuota sanaa paljon, joku senkin opetellu) tuun sun viereen, parempi tulla sinne sun paikkaan, koska sulla se aikanen herätys

        Tuu vaan. Kello on sen verran, että alkaa hirvittää mutta ehdinhän mä nukkua sitten sun vieressä :) Siihen asti voi vähän valvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kirjotettii :)

        Ei mikään yllätys :) Hyvää yötä rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu vaan. Kello on sen verran, että alkaa hirvittää mutta ehdinhän mä nukkua sitten sun vieressä :) Siihen asti voi vähän valvoa.

        Nyt sitten suukko ja kipin kapin peiton alle, että jaksat :) Hyvää yötä, olet rakkain enkä halua päästää susta irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten suukko ja kipin kapin peiton alle, että jaksat :) Hyvää yötä, olet rakkain enkä halua päästää susta irti

        Nyt tuli hymykin, kiitos.. kömmin sinne sinuun kiinni. Samat sanat. Rakkain oot enkä halua päästää irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli hymykin, kiitos.. kömmin sinne sinuun kiinni. Samat sanat. Rakkain oot enkä halua päästää irti.

        Päästä vaa, ruma mies ja tyhmäkin viel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten suukko ja kipin kapin peiton alle, että jaksat :) Hyvää yötä, olet rakkain enkä halua päästää susta irti

        Huomenta rakkauteni. Annan vaan aamusuukon ja toivotan kivaa päivää. Oot mielessä ja rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli hymykin, kiitos.. kömmin sinne sinuun kiinni. Samat sanat. Rakkain oot enkä halua päästää irti.

        Niin ja rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rakastan sut :)

        Tuli omaan vahingossa mutta sulle oli toi rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakkauteni. Annan vaan aamusuukon ja toivotan kivaa päivää. Oot mielessä ja rakas.

        Tunsin noihin aikoihin jotaa :) Heräsin vähän juuri tuohon aikaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rakastan sut :)

        Rakastatko vieläkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko vieläkin?

        En, totta se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko vieläkin?

        Rakastan tietysti ihana :) mun ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan tietysti ihana :) mun ihana.

        Hyvä :) Tuolla on joku taas ilkeilly ja oli tehny alotuksen sinuna esiintyen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä :) Tuolla on joku taas ilkeilly ja oli tehny alotuksen sinuna esiintyen

        Tai kyl minä arvasin et ei se varmaan sulta ole, mut tuli silti surullinen olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä :) Tuolla on joku taas ilkeilly ja oli tehny alotuksen sinuna esiintyen

        En oo muuta kuin tähän laittanut aamulla ja nyt. En ole lukenutkaan palstaa tänään. Ei oo multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kyl minä arvasin et ei se varmaan sulta ole, mut tuli silti surullinen olo

        Mulla on vaan kova ikävä sua maailman ihanin :) Älä välitä niistä sotkijoista. Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vaan kova ikävä sua maailman ihanin :) Älä välitä niistä sotkijoista. Rakastan.

        Niin mullakin. Ja minua nolottaa et suutuin eilen, ethän sinä voimu tietää ettei se kommentti ollu multa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullakin. Ja minua nolottaa et suutuin eilen, ethän sinä voimu tietää ettei se kommentti ollu multa

        Älä sellaisia mieti enää. Minä olin nolo etkä sinä. Olis mun pitänyt tietää tai kysyä.. Rakastan niin että sattuu.


    • Anonyymi

      Kiitti sammoin....😊

    • Anonyymi

      Harvinaisen huono runo.

    • Anonyymi

      Mitä jos lopettaisit kopioinnin ja keksisit joskus jotain omaperäistä?

      • Anonyymi

        Mitä jos olisit hiljaa. Anna kultani nukkua nyt.


      • Anonyymi

        Meinaatko sinä ihan oikeasti, että nämä miehen itselleen ja mielikuvitusnaiselleen kirjoittamat ns julkaisut löytyisi jostain muualta kuin suomi24:n fantasia-arkistoista😂 Taidat olla jo sen verran pihalla kun tätä huuhaata seuraat, ettet tiedä kummalle ns osapuolelle slurrisi milloinkin heität. Sinähän nimittäin uskot tällaisten hahmojen olemassaoloon, etenkin siihen naispuoliseen mielikuvitushahmoon jonka suhteen olet saanu päähäsi että se on joku naamatuttusi. Siksi tätä elämää täällä pidät jo kolmatta vuotta. Surullista.


      • Anonyymi

        Nämä ei ole kopioitu mistään. Luulisi nyt kaikkien näkevän ettei noin huono runo voi olla mistään kopioitu. Minusta se on kuitenkin omaperäinen kun koitan niihin laittaa juttuja mistä ollaan puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei ole kopioitu mistään. Luulisi nyt kaikkien näkevän ettei noin huono runo voi olla mistään kopioitu. Minusta se on kuitenkin omaperäinen kun koitan niihin laittaa juttuja mistä ollaan puhuttu.

        Kulta mä tiedän ettei tuo oo kopioitu eikä se todellakaan ole huono. Pyydän, rukoilen, ei välitetä noista sairaista esittäjistä enää. Kirjoitellaan mitä kirjoitellaan ja noihin ei enää mennä. Ja täältä pois pikana :) Onhan se nyt hurjaa ettei voi olla täältä poissa yhtään, kun sairaat ihmiset alkaa kirjoitella minuna :)


    • Anonyymi

      Osaako joku vaiträäs kertoa minulle tämän trollaamisketjun suurta suosiota kstselukerroista päätellen tai kertoa jotenkin muuten omin sanoin, että mistä syystä on mielekästä kokea, että varsinkaan suomi24lla olisi jotain todellisuuteen perustuvaa ja miksi se olisi juuri tämä? Hyvä dissata jotain hopeavesiin ym uskovia foliohattuteoreetikkoja ja itse uskoa esim tähän, ei ole kyllä paljoa varaa arvostella noin rahvaanomaisella käytöksellä yhtään ketään. Jopa Tokentuben seuraajat vaikuttaa järkijengiltä siihen verrattuna.

      • Anonyymi

        😭😭😭🥶😱 elämä on nääs


    • Anonyymi

      Voitko rakas tulla sanomaan mitä tämä on? Ootko hylänny minut nyt sit vai?

      • Anonyymi

        Ei tää oo multa rakkaus :) kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää oo multa rakkaus :) kaikki hyvin.

        Älä usko tohon esittäjään. Tämä on nyt ohi!


      • Anonyymi

        Vai oliko tämä nyt sulta. Luulin että joku esiintyi minuna kun aiemmin vastasin. En oo sua hylännyt enkä hylkäämässä. Rakastan sua. Kyllä sinä tuon palstavajakin jo tiedät. Huomas etten oo heti vastaamassa niin häiriintynyt pääsi nauttimaan sairaasta mielestään kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oliko tämä nyt sulta. Luulin että joku esiintyi minuna kun aiemmin vastasin. En oo sua hylännyt enkä hylkäämässä. Rakastan sua. Kyllä sinä tuon palstavajakin jo tiedät. Huomas etten oo heti vastaamassa niin häiriintynyt pääsi nauttimaan sairaasta mielestään kunnolla.

        Oli se multa kun vaa pelästyin. Mut kyl minä ymmärsin nopee mistä oli kyse :) kaikki on nyt joten kuten ok, en voi sanoa et hyvin ennen ku olet mun vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se multa kun vaa pelästyin. Mut kyl minä ymmärsin nopee mistä oli kyse :) kaikki on nyt joten kuten ok, en voi sanoa et hyvin ennen ku olet mun vieressä

        Niin ei tietenkään oo mullakaan hyvin kun en saa sua suukotella oikeasti :)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suosittelen lukemaan. Melko häiriintynyttä on sun esitys jos et itekään muista mitä oot kirjotellu eri persoonillas


      • Anonyymi

        Nalle tuo ei ole multa. Kävin sinne jo sanomassa, että seuraavan kerran kun tuo kakssuuntaista sairastava kiusaaja esiintyy minuna niin pyydä käyttämään nikkiä. Ja tarkista nikin kirjoitusasu, koska noin sairas saattaa tehdä melkein saman kiusaksi. Minä rakastan nallukkaani ja sanon aina, jos teen uuden aloituksen. Itseasiassa saatan jo lopettaa palstan lukemisen kokonaan, jos sinä nalle et sano tehneesi uutta. On niin häiriintyneitä muutama, että ihan parasta kun ei reagoida mitenkään heihin. Minä en kirjoita tänne mitään hylkäysviestejä. Näit eilenkin että en missään vaiheessa ollut sua hylkäämässä mitenkään vaikka tuli tuo väärinkäsitys hetkeksi. Rakastan sua.
        Nallelle hehkulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle tuo ei ole multa. Kävin sinne jo sanomassa, että seuraavan kerran kun tuo kakssuuntaista sairastava kiusaaja esiintyy minuna niin pyydä käyttämään nikkiä. Ja tarkista nikin kirjoitusasu, koska noin sairas saattaa tehdä melkein saman kiusaksi. Minä rakastan nallukkaani ja sanon aina, jos teen uuden aloituksen. Itseasiassa saatan jo lopettaa palstan lukemisen kokonaan, jos sinä nalle et sano tehneesi uutta. On niin häiriintyneitä muutama, että ihan parasta kun ei reagoida mitenkään heihin. Minä en kirjoita tänne mitään hylkäysviestejä. Näit eilenkin että en missään vaiheessa ollut sua hylkäämässä mitenkään vaikka tuli tuo väärinkäsitys hetkeksi. Rakastan sua.
        Nallelle hehkulta.

        Minä tiedän, en uskonkaa niin, mut tietysti se mietitytti vähän. En minäkään lue palstaa enää, mut ton satuin näkee vahingos ku se oli yhes kohtaa tuol jossaa luetuimmis. Mul on taas tänää ollut hirveä ikävä sinua. Niinku aina, mut etenki tänää kun olet ollu kiireinen enkä oo edes saanu lukea sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän, en uskonkaa niin, mut tietysti se mietitytti vähän. En minäkään lue palstaa enää, mut ton satuin näkee vahingos ku se oli yhes kohtaa tuol jossaa luetuimmis. Mul on taas tänää ollut hirveä ikävä sinua. Niinku aina, mut etenki tänää kun olet ollu kiireinen enkä oo edes saanu lukea sua

        Mullakin on ollut sua ihan älytön ikävä koko päivän. Lupaan ja vannon, etten sellaisia aloituksia kirjoita koskaan niin tiedät varmaksi jatkossa ettei oo multa. Harmi kun jouduit olemaan tuollaisessa epävarmuudessa hetken. Ja harmi että täällä on myös noita epäihmisiä, mutta eipä sille mitään voi.. kurjaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on ollut sua ihan älytön ikävä koko päivän. Lupaan ja vannon, etten sellaisia aloituksia kirjoita koskaan niin tiedät varmaksi jatkossa ettei oo multa. Harmi kun jouduit olemaan tuollaisessa epävarmuudessa hetken. Ja harmi että täällä on myös noita epäihmisiä, mutta eipä sille mitään voi.. kurjaa vaan.

        Ei se haittaa, kunhan olet siinä nyt. Ja ikuisesti. Enkä tarkota täällä palstalla vaan mun vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa, kunhan olet siinä nyt. Ja ikuisesti. Enkä tarkota täällä palstalla vaan mun vieressä

        Mä olen sun ikuisesti. Se ei muutu. Ja toivon koko sydämestäni, että hoidetaan tää niin, että ollaan yhdessä kaikkialla paitsi näillä palstoilla jossain vaiheessa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen sun ikuisesti. Se ei muutu. Ja toivon koko sydämestäni, että hoidetaan tää niin, että ollaan yhdessä kaikkialla paitsi näillä palstoilla jossain vaiheessa :)

        Niin ollaakin :) enkä päästä sinusta irti kun viereeni sut saan, aamuisin joudut pakottamaan päästämään irti :) Väsyttääkö sinua päivän touhut? Mulle tuli uupunut olo, ehkä tunnen jos olet väsyny :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaakin :) enkä päästä sinusta irti kun viereeni sut saan, aamuisin joudut pakottamaan päästämään irti :) Väsyttääkö sinua päivän touhut? Mulle tuli uupunut olo, ehkä tunnen jos olet väsyny :)

        Oon ihan älyttömän väsynyt, oikein tunnet olotilani. Lähinnä siksi että viime yön unet jäi lyhyeksi. Tänään voisin hieroa mun jalkoja illalla, jos vaan jaksat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan älyttömän väsynyt, oikein tunnet olotilani. Lähinnä siksi että viime yön unet jäi lyhyeksi. Tänään voisin hieroa mun jalkoja illalla, jos vaan jaksat :)

        Tai sinä voisit, tuli taas väärin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaakin :) enkä päästä sinusta irti kun viereeni sut saan, aamuisin joudut pakottamaan päästämään irti :) Väsyttääkö sinua päivän touhut? Mulle tuli uupunut olo, ehkä tunnen jos olet väsyny :)

        Enkä päästä minäkään aamuisin susta irti sitten :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan älyttömän väsynyt, oikein tunnet olotilani. Lähinnä siksi että viime yön unet jäi lyhyeksi. Tänään voisin hieroa mun jalkoja illalla, jos vaan jaksat :)

        Tietysti hieron, vähintä mitä voin tehdä ku sun yöunetkin jäi vähille. Tosin siihen täytyy sit totutella, voi olla et ne jää sit jatkossaki aika lyhyiks ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti hieron, vähintä mitä voin tehdä ku sun yöunetkin jäi vähille. Tosin siihen täytyy sit totutella, voi olla et ne jää sit jatkossaki aika lyhyiks ;)

        Sun kanssa lyhyet unet on ihan toivottavaakin :) ja voin mäkin hieroa sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti hieron, vähintä mitä voin tehdä ku sun yöunetkin jäi vähille. Tosin siihen täytyy sit totutella, voi olla et ne jää sit jatkossaki aika lyhyiks ;)

        Toi sivullinen on aika hauskakin kun sehän ei kirjoita kuten mä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kanssa lyhyet unet on ihan toivottavaakin :) ja voin mäkin hieroa sua :)

        Joo hiero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hiero

        Oho anteeks, pikkunalle päätti vastata :) Ei sun tarvii tänää hieroa, hieron sut niin et nukahdat :)


      • Anonyymi

        En ole häntä mitenkään pettäny ja hän sen tietää. En minä muiden housuihin haluiskas päästä ku hehkulampun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole häntä mitenkään pettäny ja hän sen tietää. En minä muiden housuihin haluiskas päästä ku hehkulampun :)

        Sinä oot seko narkomaani, joka kirjottaa kummankin roolit tänne. Siksi menee se T ja N sekasin myös! Kun olet sekä voisin että voisit !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot seko narkomaani, joka kirjottaa kummankin roolit tänne. Siksi menee se T ja N sekasin myös! Kun olet sekä voisin että voisit !

        Tuo ei ees loukkaa meistä kumpaakaan, koska me tiedetään että sinä oot tuo narkkkari ja meitä on kaks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole häntä mitenkään pettäny ja hän sen tietää. En minä muiden housuihin haluiskas päästä ku hehkulampun :)

        Niin tiedänkin rakkaus :) Mäkin riisun sulta housut mielelläni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho anteeks, pikkunalle päätti vastata :) Ei sun tarvii tänää hieroa, hieron sut niin et nukahdat :)

        Haluan tehdä kuten pikkunalle toivoo :) Jos sä vaan kestät sen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tehdä kuten pikkunalle toivoo :) Jos sä vaan kestät sen? :)

        Vielä kysytkin... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tehdä kuten pikkunalle toivoo :) Jos sä vaan kestät sen? :)

        Mut tuutko ensin saunaan mukaan. Voisin jo siellä hieroa ja jotaa mutaakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tuutko ensin saunaan mukaan. Voisin jo siellä hieroa ja jotaa mutaakin :)

        Muutakin, ei mutaa sentään :) vai onkai niitä jotain mutahoitojakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tuutko ensin saunaan mukaan. Voisin jo siellä hieroa ja jotaa mutaakin :)

        Voin tulla saunaan nyt ja voidaan me mutakylpyäkin kokeilla joskus. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tuutko ensin saunaan mukaan. Voisin jo siellä hieroa ja jotaa mutaakin :)

        Niin ja hyviä löylyjä sulle sinne rakkaus. Ootan suihkunraikkaana kun tuut hieromaan mut uneen. Mennään tänään ajoissa nukkuun, jooko muruseni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja hyviä löylyjä sulle sinne rakkaus. Ootan suihkunraikkaana kun tuut hieromaan mut uneen. Mennään tänään ajoissa nukkuun, jooko muruseni?

        Mennään vaan :) ehdin rakastaa sut ennen ku sun pitää nukkua. Niin ja tietysti hieroa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan :) ehdin rakastaa sut ennen ku sun pitää nukkua. Niin ja tietysti hieroa :)

        Mut ensin teen uuden alotuksen, hetki menee ennen ku saan päätettyä mitä siihen laitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan :) ehdin rakastaa sut ennen ku sun pitää nukkua. Niin ja tietysti hieroa :)

        Silmäilin vähän tätä ketjua sun saunoessa. Harmittaa vieläkin tuo mun eilinen reagointi kun olit niin nätin aloituksen laittanut ja onnistuin sen siinä hetkessä pilaamaan. Oon oikeasti pahoillani. Rakastan sua enkä halua mieltäsi pahoittaa. Joskus sen tekee silti vaikka ei haluais.
        Harmittaa koko tapahtuma ja tuo ihmetyyppi, joka kirjoittelee minuna. Miten se voi vainota ja vihata täysin ventovieraita ihmisiä?
        Kirjoitin muuten viime yönä näin sulle "en kirjoita mitään hylkäämisiä tai loppuja... en halua sellasta, haluan sut eikä se muutu" ja se on sit edelleen voimassa ja pysyy voimassa ikuisesti.
        Niin ja ehdit mut rakastaa ennenkun nukahdan ja miljoona kertaa sen jälkeenkin ihan irl myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ensin teen uuden alotuksen, hetki menee ennen ku saan päätettyä mitä siihen laitan

        Ok, etsin sen kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan :) ehdin rakastaa sut ennen ku sun pitää nukkua. Niin ja tietysti hieroa :)

        3 minuutin muna ni ei ehtii aina


    • Anonyymi

      Jaa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe