Voi Alma minkä teit!

Anonyymi

Ihmettelen miksi halusit itsesi uutisiin tällä tavoin. Sulla oli kaikki mahdollista ja nyt sut tunnetaan vain uutisita mitkä liittyy Sannaan. Vika tikki mun mielestäni. Olit jo saavuttanut kansainvälistä mainetta paljonkin mutta nyt räppäät tisseistä Kesäradalla :(. Joo, olen se boomeri 45 mutta meitä on monia ja olimme ypeitä sinusta. Petit meidät. Jatka nyt sitten bilettämistä reilu 10 vuotta vanhemman kanssa jos se kivaa on. Pääset uutisiin, mutta mmitä se tekee urallesi? Ei mulla muuta. Käännän kanavaa kuten moni muukin.

25

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alma löysi paikan missä voi vetää viivaa ihan valtion turvamiesten vahtiessa

      • Anonyymi

        Ja valtion piikkiin


    • Anonyymi

      Turha muija

    • Anonyymi

      Tässä bile-gatessa kiteytyy se mitä Suomen tyrkkyjulkkikset ovat. Idiootteja jotka tekevät mitä vaan saadakseen julkisuutta ja "mainetta". Luulevat olevansa jotenkin tärkeitä vaikka ovat pelkkiä noloja narsistisia pellejä. Hävetkää jos osaatte.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tuskin nyt kuvissa näkyneistä ja muuten samaan sakkiin kuuluneista iloitsee tämän sortin julkisuudesta, noloa, härskiä. Tai sitten tyhmyyksissään nauttivat palstatilastaan ja tuntevat olevansa entistä suurempia (!) staroja. Minun mielestäni maine meni eikä kunniakaan kasvanut.


      • Anonyymi

        Kompetenssi kun loppuu tai on vähäinen, alkaa tyrkytys. Eikö Almankin ura ole jo hiipumaan päin ja radioissa soi ihan tuoreemmat äänet?


    • Anonyymi

      Tää siitä sitten seuraa, kun gettokakarat saa jostain vähän rahaa ja mainetta.
      Hommat unohtuu hyvin äkkiä, kun vähemmälläkin pääsee.
      Mitään ”taiteellisia” ambitioita tällä tynnyrillä tuskin on, laiska vetämään myös keikkaa.
      Sammunut tähti.

      • Anonyymi

        Niin totta. Hypetystä oli pari vuotta, mutta nyt siitä ei puhu kukaan mitään.


      • Anonyymi

        Olen aloittaja ja ihmettelen sun henkilön ulkonäköön liittyviä kommentteja. Jos teki Alma tyhmästi niin sinä vielä tyhmemmin. Kuuluut itse näköjään siihen porukkaan jolle vain missit kelpaa. No johan on nähty ettei heidänkään kohdallaan ole asiat hyvin eikä kaikilla järki kulje. Sinä kuuluut kiusaajiin ja tässä ei nyt olla kiusaamassa. Opettele vastaamaan asiallisesti siihen mitä kysytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittaja ja ihmettelen sun henkilön ulkonäköön liittyviä kommentteja. Jos teki Alma tyhmästi niin sinä vielä tyhmemmin. Kuuluut itse näköjään siihen porukkaan jolle vain missit kelpaa. No johan on nähty ettei heidänkään kohdallaan ole asiat hyvin eikä kaikilla järki kulje. Sinä kuuluut kiusaajiin ja tässä ei nyt olla kiusaamassa. Opettele vastaamaan asiallisesti siihen mitä kysytään.

        No huh!
        Ottipas koville ihan asiallinen palaute.
        Gettokakarat, joihin Alman lisäksi kuuluu muitakin esim, Gabriel on lopettanut hommat heti kun rahaa alkaa tulla ovista ja ikkunoista, sitten kiinnostaa ainoastaan biletys samanlaisten tyhjäpäiden kanssa ja merkkikledjut.
        Mitä yhteistä pääministerillä on näiden tasottomien tyhjäntoimittajien kanssa on iso arvoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittaja ja ihmettelen sun henkilön ulkonäköön liittyviä kommentteja. Jos teki Alma tyhmästi niin sinä vielä tyhmemmin. Kuuluut itse näköjään siihen porukkaan jolle vain missit kelpaa. No johan on nähty ettei heidänkään kohdallaan ole asiat hyvin eikä kaikilla järki kulje. Sinä kuuluut kiusaajiin ja tässä ei nyt olla kiusaamassa. Opettele vastaamaan asiallisesti siihen mitä kysytään.

        Naiset itse pahimpia haukkujia muiden ulkonäköä ja etenkin marinin kannattajat, samanlaisia bimboja koko jauhojengi.


    • Anonyymi

      Oksettava parivaljakko sisarensa kanssa. Eikä osaa laulaa. Miksaamalla tehty pullero.
      Tuskin sitä edes muistaa kukaan parin vuoden kuluttua.

      • Anonyymi

        ..ja siinä toinen samanlainen. Jos ette osaa asiallisesti keskustella, painukaa muualle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..ja siinä toinen samanlainen. Jos ette osaa asiallisesti keskustella, painukaa muualle!

        Oletko sinäkin tonnikeiju? Kertoo paljon ihmisestä kun ei pysty hillitsemään edes syöpöttelyään.


    • Anonyymi

      Härskejä "ystäviä" Sannalla. Kuvataan ja julkaistaan vain siksi, että jengi tietäisi että missä seurassa ja kenen piikkiin sitä oikein hillutaan. Eihän sitä erkkikään muuten uskoisi. Sannariepu taas ei tajua mikä meininki. Ja nyt on sitten "paha mieli". Nih.

      • Anonyymi

        Jos nuo ovat ystäviä, ei todellakaan Sanna enää tarvitse vihamiehiä. Roskasakkia, halveksin, Almaa, Sabinaa ja muita vastaavia tyyppejä. Kyllä on aivotoiminta todella kuollutta, hyi saakuta mitä ämmiä ja ovat olevinaan Sannan kavereita, mutta tosiasiassa yritetään hyötyä kaikin tavoin ja tavoitella omaa etua, seuraajia. Miten alas ihminen vajoaa tavoitellessaan kuuluisuutta itselleen?????? Ovat varmaan valmiita myymään oman äitinsäkin, kunhan itse pääsevät lehtien etusivuille (?), yök että oksettaa tuollaiset persekärpäset, edessäpäin mielin kielin ja sitten ..... petetään luottamus täysin vai oliko tarkoituskin ja tarkoituksella saada Sanna epäsuosioon ja kuka on takapiruna? Epäluotettavia tyyppejä minusta, kuka haluaa tehdä heidän kanssaan yhteistyötä, kuka voi luottaa noin epälojaaleihin ihmisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nuo ovat ystäviä, ei todellakaan Sanna enää tarvitse vihamiehiä. Roskasakkia, halveksin, Almaa, Sabinaa ja muita vastaavia tyyppejä. Kyllä on aivotoiminta todella kuollutta, hyi saakuta mitä ämmiä ja ovat olevinaan Sannan kavereita, mutta tosiasiassa yritetään hyötyä kaikin tavoin ja tavoitella omaa etua, seuraajia. Miten alas ihminen vajoaa tavoitellessaan kuuluisuutta itselleen?????? Ovat varmaan valmiita myymään oman äitinsäkin, kunhan itse pääsevät lehtien etusivuille (?), yök että oksettaa tuollaiset persekärpäset, edessäpäin mielin kielin ja sitten ..... petetään luottamus täysin vai oliko tarkoituskin ja tarkoituksella saada Sanna epäsuosioon ja kuka on takapiruna? Epäluotettavia tyyppejä minusta, kuka haluaa tehdä heidän kanssaan yhteistyötä, kuka voi luottaa noin epälojaaleihin ihmisiin?

        Nämä nuoret eivät ole onnellisia, siksi roikkuvat Samariinin kanssa. Oli kyllä aika ikävä katsoa kunnon jurrissa olevaa Almaa joka juutaa kieli somussa "haistakaa kaikki paska" ja en olis myöskään halunnut nähdä että joku on ottamassa s**hin siellä taustalla. Et kyllä meni maine kaikilta, eniten pääministeriltämme, jolle tuo virka ei sovi.


    • Anonyymi

      Mihin se musiikillinen maailmanvalloitus jäi?

      • Anonyymi

        Paljon puhetta, vähän villoja. Lisäbuustia radiomainoksesta "laatikoilla kasvanut". joku uskoo, toinen ei. Siinä mainoksessakin hieman uhriutumisen makua.


    • Anonyymi

      Täysin samat ajatukset aloittajan kanssa.

      • Anonyymi

        Johan tuon reppanan käytöksestä on nähnyt alusta asti, ettei juuri järki päätä pakota.
        Ei minkäänlaisia käytöstapoja, itseään täynnä ja turhan suuret luulot "tähteydestään"!
        Mutta silti maamme pääministerin "ystävä"????


    • Anonyymi

      Luotaantyöntävä.

    • Anonyymi

      Ihana Alma❤️ Alman olisi aika vakiintua ja löytää joku mukava mies rinnalleen. Olisihan se mukava, jos päästäisiin tanssimaan Alman häitä ja jos niitä ihania pikkuisiakin... Nyt nuoret miehet pistäkäähän töpinäksi. Almalle kiva sulhasmies.

    • Anonyymi

      Äkkinousu ja heti perään äkkilasku.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe