Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

On helpompi

Anonyymi

On helpompi hankkia uusi kiinnostava harrastus syksyksi kuin viehättävä ja fiksu tyttöystävä.

24

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on totta, vaan eivät sulje toisiaan pois. Onneksi.

      • Anonyymi

        Ahaa, siis tyttöystäviä vain harrastetaan 🤔...no kaikki tavallaan ☺


    • Kuitenkin näyttää sinkkuja olevan vielä vapaalla jalalla.

      • Anonyymi

        Kyllä sinkkuja on vaikka miten monta. Eri juttu sopivatko keskenään pareiksi.


    • Anonyymi

      Minkä harrastuksen meinasit aloittaa tai aloitit jo ?

      Onneksi sentään itse olet viehättävä ja fiksu.

      • Anonyymi

        Viehättävyys on makuasia. Ap:tä todennäköisesti viehättää eri naiset kuin meitä.


    • Anonyymi

      Ja kenes.. öh, mistähän se johtuu 🤔

      • Anonyymi

        Tässäpä pari syytä, miksi vaikea löytää sopivaa naisystävää omasta näkökulmastani:
        -valikoima suppea
        - kombo fiksu ja viehättävä ei ole helposti löydettävissä, vapaista naisista ainakaan ->kemiaa ei synny kovin pitkäksi aikaa jos nää ei toteudu samas naises
        -lesbonaisten yleisasenne, joko passiivisuus vuorovaikutuksessa/jutun etenemisessä tai suoranainen negatiivisuus/uhrimentaliteetti -> iloa ja yhteistä hyvää mielta/huumoria vaikea löytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä pari syytä, miksi vaikea löytää sopivaa naisystävää omasta näkökulmastani:
        -valikoima suppea
        - kombo fiksu ja viehättävä ei ole helposti löydettävissä, vapaista naisista ainakaan ->kemiaa ei synny kovin pitkäksi aikaa jos nää ei toteudu samas naises
        -lesbonaisten yleisasenne, joko passiivisuus vuorovaikutuksessa/jutun etenemisessä tai suoranainen negatiivisuus/uhrimentaliteetti -> iloa ja yhteistä hyvää mielta/huumoria vaikea löytää

        -ei viehtymystä ns vanhempiin naisiin. ->ovat tätiytyneet usein myös ulkoisesti.
        -en halua äidiksi

        Rehellinen lista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -ei viehtymystä ns vanhempiin naisiin. ->ovat tätiytyneet usein myös ulkoisesti.
        -en halua äidiksi

        Rehellinen lista.

        -hörhöystaso liian korkea-> vakava uskonnollisuus, uushenkisyys, kristalleihin uskovat -) emme sovi yhteen
        -päihteiden ylikäyttö ja usein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -ei viehtymystä ns vanhempiin naisiin. ->ovat tätiytyneet usein myös ulkoisesti.
        -en halua äidiksi

        Rehellinen lista.

        Vanhempiin naisiin ei kannattakaan tuntea viehtymystä, koska valikoimahan on sitä suppeampi, mitä vanhempia. Tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempiin naisiin ei kannattakaan tuntea viehtymystä, koska valikoimahan on sitä suppeampi, mitä vanhempia. Tietenkin.

        Jos rajaa valikoimaa vain samaan ikäluokkaan kuin itse varsinkin vanhemmalla iällä niin ei ihme jos valikoima on entistäkin suppeampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rajaa valikoimaa vain samaan ikäluokkaan kuin itse varsinkin vanhemmalla iällä niin ei ihme jos valikoima on entistäkin suppeampi.

        Edellinen oli huumoria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        -ei viehtymystä ns vanhempiin naisiin. ->ovat tätiytyneet usein myös ulkoisesti.
        -en halua äidiksi

        Rehellinen lista.

        Aina ei toi tätiytyminen ole ikäsidonnainen, koska 30v voi olla jo tätimäinen ja 50v simpsakka pakkaus.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Aina ei toi tätiytyminen ole ikäsidonnainen, koska 30v voi olla jo tätimäinen ja 50v simpsakka pakkaus.

        Yleensä on. Kaunistelu sikseen.
        Ikä näkyy myös naamassa sekä elämänasenteessa/energiassa usein, ei ole kroppakysymys sinänsä.
        Kolmekymppisenä en halua viiskymppistä enkä edes nelikymppistä naista suhteeseen. Näin se vaan menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä on. Kaunistelu sikseen.
        Ikä näkyy myös naamassa sekä elämänasenteessa/energiassa usein, ei ole kroppakysymys sinänsä.
        Kolmekymppisenä en halua viiskymppistä enkä edes nelikymppistä naista suhteeseen. Näin se vaan menee.

        En minäkään halua 30v kanssa suhteeseen vaan ihan etsin lähellä omaa ikää olevan ihmisen.
        Energisyys, kun ei ole iästä kiinni ja tämä on nähty duunissa, kun siellä on ihmisiä eri ikä ryhmistä! Tottakait ikääntyminen näkyy naamassa, niin sullakin kohta.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        En minäkään halua 30v kanssa suhteeseen vaan ihan etsin lähellä omaa ikää olevan ihmisen.
        Energisyys, kun ei ole iästä kiinni ja tämä on nähty duunissa, kun siellä on ihmisiä eri ikä ryhmistä! Tottakait ikääntyminen näkyy naamassa, niin sullakin kohta.

        Jassoo. Kannattaako alkaa keskustella jos ottaa nokkiinsa ja henkilökohtaisesti asiat? Ei tässä sinusta puhuttu. Vanheminen ja sen näkyminen on edessä meillä kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä on. Kaunistelu sikseen.
        Ikä näkyy myös naamassa sekä elämänasenteessa/energiassa usein, ei ole kroppakysymys sinänsä.
        Kolmekymppisenä en halua viiskymppistä enkä edes nelikymppistä naista suhteeseen. Näin se vaan menee.

        En mä kyllä yleistäis asioita noinkaan. Mä oon 30v ja kumppani 40 v, eikä toi ikäero tunnu missään, päinvastoin mun kumppani on energisempi, kun mä. 30v, jos ei huolehdi itsestään ja on ylipainoa, niin voi olla jo aika tätiytynyt,kun taas 40v voi olla nuorekkaan näköinen terveellisine elämäntapoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo. Kannattaako alkaa keskustella jos ottaa nokkiinsa ja henkilökohtaisesti asiat? Ei tässä sinusta puhuttu. Vanheminen ja sen näkyminen on edessä meillä kaikilla.

        Osui ja uppos😁Jokainen voi sanoa oman mielipoteensä, eikä se ole sulta pois millään tavalla! Jos et löydä sit 30v kumppania, niin älä tänne tule purkamaan pahaa oloasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä pari syytä, miksi vaikea löytää sopivaa naisystävää omasta näkökulmastani:
        -valikoima suppea
        - kombo fiksu ja viehättävä ei ole helposti löydettävissä, vapaista naisista ainakaan ->kemiaa ei synny kovin pitkäksi aikaa jos nää ei toteudu samas naises
        -lesbonaisten yleisasenne, joko passiivisuus vuorovaikutuksessa/jutun etenemisessä tai suoranainen negatiivisuus/uhrimentaliteetti -> iloa ja yhteistä hyvää mielta/huumoria vaikea löytää

        Tuolla listalla ja noilla vaatimuksilla taitaa olla yksinäinen loppuelämä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kyllä yleistäis asioita noinkaan. Mä oon 30v ja kumppani 40 v, eikä toi ikäero tunnu missään, päinvastoin mun kumppani on energisempi, kun mä. 30v, jos ei huolehdi itsestään ja on ylipainoa, niin voi olla jo aika tätiytynyt,kun taas 40v voi olla nuorekkaan näköinen terveellisine elämäntapoineen.

        Meillä myös kumppanin kanssa n. 10 v. ikäero ja hän vanhempi. Yritän pysyä vauhdissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja uppos😁Jokainen voi sanoa oman mielipoteensä, eikä se ole sulta pois millään tavalla! Jos et löydä sit 30v kumppania, niin älä tänne tule purkamaan pahaa oloasi.

        Ööh? Lapsellista porukkaa. Keskustelen mistä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla listalla ja noilla vaatimuksilla taitaa olla yksinäinen loppuelämä🤭

        Ihan järkevä lista. Mieluummin yksin kuin teeskentelee onnellista negailijan kanssa jonka kanssa ei viehtymystä tai mitään oleellista yhteistä.


    • Anonyymi

      Millainen sitten on sinusta viehättävä ja fiksu?

      -Jasu-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe