muslimimaista tulleiden saatanan pakolaisten tekemist rikoksist mitään
teeveessä se armaani penkoo suomalaisten tekemii rikoksii mut ei kerro mitään
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Mainostaahan se myös Liiteriä telkkarissa! Voiko olla sattumaa?
- Anonyymi
Olen todella pahoillani kaikkien puolesta, jotka tuntevat vihaa. Vihan vallassa eläminen on kuluttavaa. Viha voi perustua vihan kohteen pelkoon, tai tietämättömyyteen. Jos alistumme vihaan pakon tai kuvitellun pakon edessä, petymme myös itseemme. Täydellinen tietämättömyys aiheuttaa turhaa vihaan. Keskustelun avaaja tuskin on koskaan kokenut henkilökohtaista vääryyttä etnisiltä ryhmiltä. Hänelle varmaan riittää se, mitä on lukenut lehdistä ja tämän perusteella niputtaa kaikki vähänkin erilaiset ihmiset oman vihan kohteeksi. Voin kertoa, on hieno herätä ja elää joka päivä ilman vihan tunnetta. Kannattaa opetella.
- Anonyymi
Väyrysen opetuslapsi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238