Tuttkimuksen mukaan mopolla ja sähköpyörällä ajo pantaa kuntoa koska ei tarvitse koko ajan polkea. Hyvä sähköpyärä maksaa 2000- 3000 euroa mutta tä investointi maksaa itsensä takaisin 35 vuodessa.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin kun jättää hankkimatta ja niin olen tehnytkin.
- Anonyymi
Alottaja kuvittelee jälleen kerran olevansa nokkela heppu.
Mutta ajattelehan poika asia loppuun asti jos herneesi riittää. - Anonyymi
Kannattaa lukea uuninpankkopoika saku timosen blogikirjoituksia. Tietää paljon myös tästä sillä on lukenut myös lakia!!
- Anonyymi
Ei kyllä kannata ajaa mopolla metsään, siinä voi vaikka kaatua.
Sähköpyörä on vielä huonompi jos ajaa sen metsään, siinä on niin kova satula ja jousetkin puuttuu tai eivät ole edes niin hyvät kuin mopossa.
Älkää laittako ostoskasseja kumpaankaan kyytiin jos osutte puuhun.
Muistakaa laittaa kypärän leukahihna kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251171Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän561140Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl519858- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619- 53603