Tuttkimuksen mukaan mopolla ja sähköpyörällä ajo pantaa kuntoa koska ei tarvitse koko ajan polkea. Hyvä sähköpyärä maksaa 2000- 3000 euroa mutta tä investointi maksaa itsensä takaisin 35 vuodessa.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin kun jättää hankkimatta ja niin olen tehnytkin.
- Anonyymi
Alottaja kuvittelee jälleen kerran olevansa nokkela heppu.
Mutta ajattelehan poika asia loppuun asti jos herneesi riittää. - Anonyymi
Kannattaa lukea uuninpankkopoika saku timosen blogikirjoituksia. Tietää paljon myös tästä sillä on lukenut myös lakia!!
- Anonyymi
Ei kyllä kannata ajaa mopolla metsään, siinä voi vaikka kaatua.
Sähköpyörä on vielä huonompi jos ajaa sen metsään, siinä on niin kova satula ja jousetkin puuttuu tai eivät ole edes niin hyvät kuin mopossa.
Älkää laittako ostoskasseja kumpaankaan kyytiin jos osutte puuhun.
Muistakaa laittaa kypärän leukahihna kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711175
- 151937
- 87904
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä425802- 54800
Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h14677Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.73649Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37604- 94589
En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55573