Harrastukset lapsille

Anonyymi

Hei mitä kaikkia harraste mahdollisuuksia täällä on lapsille?

16

990

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Metsästys ja kalastus.

• Anonyymi

Höpsistä .Täältä löytyy kerhoa lapsille kuten musiikki urheilu ja monet muut .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsistä .Täältä löytyy kerhoa lapsille kuten musiikki urheilu ja monet muut .

Metsästys ja kalastus on parhautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästys ja kalastus on parhautta.

Voit ihan yhtä hyvin jättää ne eläimet tappamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit ihan yhtä hyvin jättää ne eläimet tappamatta.

Metsästys ja kalastus on 99 prosenttisesti muuta kuin tappamista. Mahtava elämäntapa.

• Anonyymi

Meidän lapset ovat aina saaneet harrastaa täällä monipuolisesti!. 4-H kerhoihin en suosittele viemään jos niitä enää edes on

• Anonyymi

Ookko lesta

• Anonyymi

Älä ainakaan jääkiekon pariin lastasi ohjaa!

• Anonyymi

Meillä on tykätty koulujen omista kerhoista. Jokihelmeltä löytyy monenlaista, urheiluharrastuksia löytyy,uintia, ratsastusta. Jokaiselle löytyy varmasti jotain ja käsittääkseni voi ehdottaa koulujen kerhoihin jotain uutta. 4H-kerhot eivät olleet meille sopivia kun ohjaajat olivat paljon puhelimilla eikä aina ollut tietoa onko kerhoa tai kerho loppui aiemmin ilman ilmoitusta. Seurakunnan kerhoista en osaa sanoa mutta mielestäni sielläkin tarjontaa

• Anonyymi

Täällä ihan sama homma!! Ohjaaja näpytteli kännykkää kaiken aikaa! Eipä taida enää koko kerhoja olla ja hyvä niin!!

• Anonyymi

Jep sama kokemus, että pitäjät oli vaan puhelimet kourassa. Mitä sitä menee pitämään kerhoa jos ei kiinnosta.

• Anonyymi

Jos ne katsoi sieltä puhelimesta miten se 4H porsas pannaan käyntiin. Eihän tuo ravi väkikään näytä tajuavan pistää niitä hevosiaan vapaalle kun parkkeeraavat ne niihin kuljetus koppeihin. Perkeleellinen pauke kuuluu kun jalat käy kopissa kuin loppusuoralla.

• Anonyymi

Ei taida olla kerhoja enään neljällä hoolla eikä saa enää palkattua nuoria pihatöihinkään...

• Anonyymi

harmi. 4h kerholle olisi ollut mukava tulla aikaa viettämää t:44v mies

• Anonyymi

Mites nuo 4h kerhot eikö tosiaan ole ollenkaa kun mitään tietoa ei oo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4141
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      139
      1828
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1184
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      102
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe