Osaatko katua

Anonyymi

Miksi teet niin mies miksi jatkat ihmisten kiusaamista? Onko oma elämäsi niin huonoa? Ei se ole kenenkään palstalaisen vika jos niin on. Olen huomannut sen että jos ostan jotain tulet siitä kateelliseksi. Sairaala maksu tuli ja ajallaan olen ne hoitanut. Ja kaikki maksut jotka minulle kuuluu maksan.

41

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko näin mies että olet jopa minun sairaudesta kateellinen? Sinun mielestäsi minun pitäisi jättää hoitoni kesken ja lähteä töihin?
      Minä en töihin mene ennen kuin olen parantunut.
      Terveenä ollaan töissä ei sairaana.

      • Anonyymi

        Laiskuus on ikävä sairaus.


    • Anonyymi

      Uteliaana kysyn ja sivusta, minkä koet kiusaamiseksi? Kauan sitten koin tilanteen, jossa selkeät näkemyserot olivat syy nähdä hyvä uteliaisuus pahana.

      • Anonyymi

        Kiusaamista se on kun valehtelee asioita.
        Sanoo jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamista se on kun valehtelee asioita.
        Sanoo jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa.

        Kiusaaminen on muutakin, kuin valehtelu jonkun asioista. Oletpas tyhmä ihminen jos et sitä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaminen on muutakin, kuin valehtelu jonkun asioista. Oletpas tyhmä ihminen jos et sitä tiedä.

        Kerroin sen mitä minulle on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaminen on muutakin, kuin valehtelu jonkun asioista. Oletpas tyhmä ihminen jos et sitä tiedä.

        Uskon että sinä olet juuri se joka minusta olet valheellisesti kirjoittanut. Sinä et kestä mitään negatiivista mitä itseesi kohdistuu niin poistat aina sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaminen on muutakin, kuin valehtelu jonkun asioista. Oletpas tyhmä ihminen jos et sitä tiedä.

        Tämä minun kiusaajani on siitä herkkä että häntä itseään ei saa tyhmäksi sanoa vaikka itse sitä sanaa kokoajan viljelee. 🙂
        Se on tyhmää että kiusaa muita.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole aloittaja mielenterveyden takia sairaslomalla.


    • Anonyymi

      Minun tapauksessa mies ja nainen / miehet ja naiset vainoaa, tarvitsevat lääkettä. Olen sanonut monta kertaa etten suostu, koska haluan heistä eroon. Tehostaa varmaan hoitoja, mutta oli kuka tahansa niin oma pää on hoidettava itse. Energiapiireissä niistä kuiskutellaan, tunnen myötätuntoa joskus sairastuin itsekin mutta jokaisen on käytävä hoidot itse. Miehen minäkin tunnen painostavan, tai sitten hyvin vahvan naisen. Olo on muuten hyvä, mutta henki-ihmisenä oikein tunnen kuinka joku hakee jotain.

      • Anonyymi

        Mitä olen heidän energioitavaan vasten tahtoa tuntenut niin hoitoavustus veisi vuosia ja en ikinä pääsisi heistä eroon. Alkuun poistin tietoisuudestani nyt tulevat vahvemmin. Toivotaan että lopettaisi vaikka jatkunut niin pitkään että yritän taivutella häntä hakeutumaan hoitoon. Aina kun tulee hoen sanaa mene hoitoon, tai työnnän energiallani pois. Vahvempi kuin minä mutta painostaa vaan ei riehu karju tai muuta, työntyy vaan väkisin läpi ja hakee jotain.


      • Anonyymi

        Sellaisella ihmisellä joka kirjoittaa valheita toisesta niin on pahoja mielenterveys ongelmia.
        En sääli sitä henkilöä koska hänen kirjoituksensa ovat niin raakoja hän on mielestäni elukka.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olen heidän energioitavaan vasten tahtoa tuntenut niin hoitoavustus veisi vuosia ja en ikinä pääsisi heistä eroon. Alkuun poistin tietoisuudestani nyt tulevat vahvemmin. Toivotaan että lopettaisi vaikka jatkunut niin pitkään että yritän taivutella häntä hakeutumaan hoitoon. Aina kun tulee hoen sanaa mene hoitoon, tai työnnän energiallani pois. Vahvempi kuin minä mutta painostaa vaan ei riehu karju tai muuta, työntyy vaan väkisin läpi ja hakee jotain.

        Nämä on näitä ongelmatapauksia. Miten heistä pääsee eroon? Onhan selvää että kehenkään ei voi väkisin työntyö,edes aivoihin. Lauri, Mikael, Marko, Jukka, on nimiä joita tulee esiin kun yritän kysyä keitä nämä ovat. Naisista Mirka, Isabelle, Susanna, Hannah, Minna, tunnen ainakin. Osa on hentoja, ei aina huonoa. Kiitän ja pyydän poistumaan. Olen antanut anteeksi, jatketaan elämää. Aiheuttaa ohimopäänsärkyä, turvotusta, apeutta. Keskittymisvaikeutta, unen laadun huonontumista, joku raivo on sieltä pois, aiemmin tunsin myös että työntyi sinuun oikein raivolla. Sitä ei ole ollut. Enemmän epätoivoa, ei välttämättä tietoisesti, mutta ahdistavaa, kuluttavaa ja epämieluisaa. Jonkun verran vihaa, pelkoa, hätääntymistä, halya selvitä, tuoda asioita tietoon, yrittää saada taipumaan kuitenkin vapaaehtoisesti johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on näitä ongelmatapauksia. Miten heistä pääsee eroon? Onhan selvää että kehenkään ei voi väkisin työntyö,edes aivoihin. Lauri, Mikael, Marko, Jukka, on nimiä joita tulee esiin kun yritän kysyä keitä nämä ovat. Naisista Mirka, Isabelle, Susanna, Hannah, Minna, tunnen ainakin. Osa on hentoja, ei aina huonoa. Kiitän ja pyydän poistumaan. Olen antanut anteeksi, jatketaan elämää. Aiheuttaa ohimopäänsärkyä, turvotusta, apeutta. Keskittymisvaikeutta, unen laadun huonontumista, joku raivo on sieltä pois, aiemmin tunsin myös että työntyi sinuun oikein raivolla. Sitä ei ole ollut. Enemmän epätoivoa, ei välttämättä tietoisesti, mutta ahdistavaa, kuluttavaa ja epämieluisaa. Jonkun verran vihaa, pelkoa, hätääntymistä, halya selvitä, tuoda asioita tietoon, yrittää saada taipumaan kuitenkin vapaaehtoisesti johonkin.

        Myös nimet Anniina, Anna, Katri, Päivi, nousevat jotenkin esiin. Nämä enemmän ivana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös nimet Anniina, Anna, Katri, Päivi, nousevat jotenkin esiin. Nämä enemmän ivana.

        Juha myös näkyy usein kasvoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juha myös näkyy usein kasvoina.

        Nyt helpotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt helpotti.

        Tunnen silloin voimakasta pakottavaa vierasta energiaa ohimolla, hyvin helpottava kun häviää. Olo on selväjärkinen mutta jotenkin hyvin nuutunut, olen sen jälkeen hyvin väsynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen silloin voimakasta pakottavaa vierasta energiaa ohimolla, hyvin helpottava kun häviää. Olo on selväjärkinen mutta jotenkin hyvin nuutunut, olen sen jälkeen hyvin väsynyt.

        Henkilön olotila on jotenkin outo, se ei ole paha, mutta jotain hyvin vahvaa negatiivistä ei niin ivaa vaan jotain tahtoa. Henkilö ei tunne normaalia sympatiaa, ei ole kuitenkaan psykopaatti mutta on jotenkin en osaa sanoa. Ei terve, ei sairas, ei hyvä, ei paha, elossa mutta hyvin apaattinen, vihainen, täynnä ulospääsemätöntä tuskaa, uhoa, jähmettynyt, ei pääse elämässä eteen päin, on jotenkin iloton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilön olotila on jotenkin outo, se ei ole paha, mutta jotain hyvin vahvaa negatiivistä ei niin ivaa vaan jotain tahtoa. Henkilö ei tunne normaalia sympatiaa, ei ole kuitenkaan psykopaatti mutta on jotenkin en osaa sanoa. Ei terve, ei sairas, ei hyvä, ei paha, elossa mutta hyvin apaattinen, vihainen, täynnä ulospääsemätöntä tuskaa, uhoa, jähmettynyt, ei pääse elämässä eteen päin, on jotenkin iloton.

        Ei vankilassa, mutta kokee itsensä ehkä vangiksi etsii ulospääsyä, ajautuu aina samaan. Ei tunne normaalia iloa, ei ole masentunut mutta tyhjä, elossa, vousi luulla myös kummitukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vankilassa, mutta kokee itsensä ehkä vangiksi etsii ulospääsyä, ajautuu aina samaan. Ei tunne normaalia iloa, ei ole masentunut mutta tyhjä, elossa, vousi luulla myös kummitukseksi.

        Vahvaa voimaa, sairasta, maskuliinista, vähän pelottavaa, häiritsevää, painostavaa. Miksi haluat minuun yhteyden? Herään joskus tuohon tunteeseen, vaikka nukun hyvin. Onko ihminen, kone, joku lähetetty juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvaa voimaa, sairasta, maskuliinista, vähän pelottavaa, häiritsevää, painostavaa. Miksi haluat minuun yhteyden? Herään joskus tuohon tunteeseen, vaikka nukun hyvin. Onko ihminen, kone, joku lähetetty juttu?

        Päänsärky on aina ohimossa, välillä otsa kipeytyy myös ulkoisesti. Otsaa kun painaa niin tuntuu kipua, venytykset sattuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päänsärky on aina ohimossa, välillä otsa kipeytyy myös ulkoisesti. Otsaa kun painaa niin tuntuu kipua, venytykset sattuvat.

        Suomalainen, vaalea iho, useampi, tummahiuksista ja vaaleahiuksista, kaljua, myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen, vaalea iho, useampi, tummahiuksista ja vaaleahiuksista, kaljua, myös

        Oma elämä on ihan hyvää, tunnen välillä pettymystä ja pientä stressiä, mutta en niinkään vihaa, enää katkeruutta tai suurta surua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma elämä on ihan hyvää, tunnen välillä pettymystä ja pientä stressiä, mutta en niinkään vihaa, enää katkeruutta tai suurta surua.

        Miksi kirjoitat nuo minun aloitukseen jos et liity tähän mitenkään. Sun kirjoitukset kuuluu mielenterveys puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilön olotila on jotenkin outo, se ei ole paha, mutta jotain hyvin vahvaa negatiivistä ei niin ivaa vaan jotain tahtoa. Henkilö ei tunne normaalia sympatiaa, ei ole kuitenkaan psykopaatti mutta on jotenkin en osaa sanoa. Ei terve, ei sairas, ei hyvä, ei paha, elossa mutta hyvin apaattinen, vihainen, täynnä ulospääsemätöntä tuskaa, uhoa, jähmettynyt, ei pääse elämässä eteen päin, on jotenkin iloton.

        Sulla taitaa olla monta eri persoonaa? Ymmärrät varmaan että teet vain itsellesi lisää ongelmia kun valehtelet toisesta asioita.
        Vaikka sulla olisi minkälainen olotila tahansa et voi valehdella kenestäkään.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvaa voimaa, sairasta, maskuliinista, vähän pelottavaa, häiritsevää, painostavaa. Miksi haluat minuun yhteyden? Herään joskus tuohon tunteeseen, vaikka nukun hyvin. Onko ihminen, kone, joku lähetetty juttu?

        En halua kiusaajaani yhteyttä sinä litania.
        Tiedä se että olet vastuussa valheista Jumalalle taivaaseen ei pääse valehtelijat.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on näitä ongelmatapauksia. Miten heistä pääsee eroon? Onhan selvää että kehenkään ei voi väkisin työntyö,edes aivoihin. Lauri, Mikael, Marko, Jukka, on nimiä joita tulee esiin kun yritän kysyä keitä nämä ovat. Naisista Mirka, Isabelle, Susanna, Hannah, Minna, tunnen ainakin. Osa on hentoja, ei aina huonoa. Kiitän ja pyydän poistumaan. Olen antanut anteeksi, jatketaan elämää. Aiheuttaa ohimopäänsärkyä, turvotusta, apeutta. Keskittymisvaikeutta, unen laadun huonontumista, joku raivo on sieltä pois, aiemmin tunsin myös että työntyi sinuun oikein raivolla. Sitä ei ole ollut. Enemmän epätoivoa, ei välttämättä tietoisesti, mutta ahdistavaa, kuluttavaa ja epämieluisaa. Jonkun verran vihaa, pelkoa, hätääntymistä, halya selvitä, tuoda asioita tietoon, yrittää saada taipumaan kuitenkin vapaaehtoisesti johonkin.

        "tunsin myös että työntyi sinuun oikein raivolla"
        😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

        Kertoisitko lisää tuntemuksistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilön olotila on jotenkin outo, se ei ole paha, mutta jotain hyvin vahvaa negatiivistä ei niin ivaa vaan jotain tahtoa. Henkilö ei tunne normaalia sympatiaa, ei ole kuitenkaan psykopaatti mutta on jotenkin en osaa sanoa. Ei terve, ei sairas, ei hyvä, ei paha, elossa mutta hyvin apaattinen, vihainen, täynnä ulospääsemätöntä tuskaa, uhoa, jähmettynyt, ei pääse elämässä eteen päin, on jotenkin iloton.

        Mitä tulet noita sekopäisiä omia mielentilojasi minun aloitukseen kirjoittamaan.
        Vaikka sulla olisi mikä vaan olo et voi alkaa valehtemaan ihmisistä.
        T:ap


    • Anonyymi

      En ole itse myös sairas tai sekava, ja aika tasainen, ei ole suuria tunnetilavaihteluita tai isoja tunneryöppyjä suuntaan tai toiseen. Välillä voin jopa tosi hyvin. Silloin yleensä nämä alkavat, välillä myös töissä, onneksi voin välillä säätää työaikataulua mutta mieluiten tämän selvittäisin.

    • Anonyymi

      Et mies osaa katua. Etkä myöskään pyytää anteeksi. T:ap

      • Anonyymi

        Vaikuttaa vahvasti siltä että yrität mustamaalata jotain henkilöä ja vierittää perättömiä syytöksiä toisten niskaan. Kyllä se karma sinutkin vielä kohtaa....


      • Anonyymi

        Kyllä minä kadun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa vahvasti siltä että yrität mustamaalata jotain henkilöä ja vierittää perättömiä syytöksiä toisten niskaan. Kyllä se karma sinutkin vielä kohtaa....

        Niin kuin aloituksessa lukee et osaa katua. Koita opetella käyttäytymään.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin aloituksessa lukee et osaa katua. Koita opetella käyttäytymään.
        T:ap

        Katsellaan kun pilkkasi osuu omaan nilkkaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsellaan kun pilkkasi osuu omaan nilkkaan ;)

        Tuota teet et koskaan kadu mitään valehtelet ja haukut. Tuosta merkistä tunnistan sut hyvin. Mitä pilkkaa aloitus on? Sinä olet valehdellut minusta eikä ole yhdestä kerrasta kyse. Katsele vaan itseäsi. Pilkka nilkka mies.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota teet et koskaan kadu mitään valehtelet ja haukut. Tuosta merkistä tunnistan sut hyvin. Mitä pilkkaa aloitus on? Sinä olet valehdellut minusta eikä ole yhdestä kerrasta kyse. Katsele vaan itseäsi. Pilkka nilkka mies.
        T:ap

        Eikö sinulla hoksottimet pelaa vai oletko muuten vain idiootti? Syyttelet täysin tuntemattomia julkisella sivustolla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla hoksottimet pelaa vai oletko muuten vain idiootti? Syyttelet täysin tuntemattomia julkisella sivustolla....

        Sulla ei pelaa. Olet mies kiusaaja.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei pelaa. Olet mies kiusaaja.
        T:ap

        Mene hoitoon jo. Psykoosiahan sinulla on jo näköjään ollutkin.... 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon jo. Psykoosiahan sinulla on jo näköjään ollutkin.... 🤣

        Mene itse ne on niitä sinun oireitasi mies.
        Omista oireistasi kerroit. Olen sanonut että en ole mielenterveyden takia sairaslomalla sinäkö olet? En ihmettele jos niin on mieleesi vaikuttaa kaikki valheet joita olet kirjoittanut.
        T:ap


    • Anonyymi

      Joko se laki tuntee jatketun kiusauksen?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe