Minkä näköinen on kaipaamasi nainen?

Anonyymi

Tumma vaalea
Millaiset silmät
Millainen ruumiinrakenne?
Luonnettakin voit kertoa ei pakko

86

3738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suorastaan kauhean näköinen

      • Anonyymi

        Ja kaipaat silti🤣


      • Anonyymi

        Taisin tunnistaa itseni. :}


      • Anonyymi

        Persoonallinen ;)


    • Anonyymi

      En muista edes minkä näkönen on voinut muuttua.

    • Anonyymi

      Ihan saman näköinen näyttää olevan kuin silloin ennen... Kuin nuoret tytöt😅

      • Anonyymi

        Onkohan tää mulle😄yhtä teinimäinen olo yhä🙃🤭


      • Anonyymi

        Juu, minulle tämä. Kiitos rakas! :)


      • Anonyymi

        Miksi sun uusia kuvia ei näe :(


    • Vaalea. Suuret kauniit silmät. Hoikka, sporttinen.

      • Anonyymi

        Röllitär on mun! Äläs yritä varastaa sitä! 😡🤬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Röllitär on mun! Äläs yritä varastaa sitä! 😡🤬

        Mistä voit tietää onko samasta naisesta kyse?!


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mistä voit tietää onko samasta naisesta kyse?!

        Tuntomerkit sopii 😡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntomerkit sopii 😡

        No kerropa jotain muita tunnisteita? Nuo tuntomerkit sopii varmasti aika moneen. Etunimen eka kirjain?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No kerropa jotain muita tunnisteita? Nuo tuntomerkit sopii varmasti aika moneen. Etunimen eka kirjain?

        K on etunimen eka kirjain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        K on etunimen eka kirjain.

        Sitten ei osu, ja voit olla huoletta. En ole sinulta viemässä yhtään mitään. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitten ei osu, ja voit olla huoletta. En ole sinulta viemässä yhtään mitään. :)

        En muutenkaan näe asiaa niin, että mies vie naisen... Se on nainen, joka päättää siitä, kenen kanssa on, ei mies.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitten ei osu, ja voit olla huoletta. En ole sinulta viemässä yhtään mitään. :)

        Muistakkin se! Se on mun nainen! Mun ja vain mun! 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakkin se! Se on mun nainen! Mun ja vain mun! 😡

        Mun k on entinen veelea kaunis vihreä silmäinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistakkin se! Se on mun nainen! Mun ja vain mun! 😡

        En varmasti ole edes nähnyt sun naista missään. Vaikutat todella omistushaluiselta ja mustasukkaiselta. Onnea vaan parisuhteeseen.


    • Minun silmään viehättävä ja kaunis päästä varpaisiin. Tarkempaa en yksilöi.

    • Anonyymi

      tumma pitkä..ja varattu🤫🤭

    • Anonyymi

      Luonnollinen, kaunis Suomineitonen. Silmät ovat rauhalliset ja paljastavat rehellisen ja luotettavan ystävän. Vartalo on notkean ja lämpöisen tuntuinen, nukkumaan kutsuva.
      Luonteeltaan kohtelias, avoin, ja hyvätuulinen. Neitosta ajatellessa, tulee lämmin ja auttavainen tunne, ehkä halaus ja rauhoittava seurustelu.
      https://youtu.be/3Ea8MyJ-AZY

      • Anonyymi

        Hyvä biisi 😎


    • Semmonen omaan silmään hitokseen hyvännäköinen. Nii emmää just ketään tiettyä kaipaa, vaan noin yleisesti.

    • Anonyymi

      En, tee mitään erillistä analyysiä mistään erillisestä kehon osasta. Vaan, sanon sen että hän on minulle se maailman Kaunein nainen joka kohdasta. Ehkä tämä kiteyttää kaiken, kun kirjoitin maailman Kaunein. Siitähän jokainen voi päätellä, minkälainen on hän kun sanon näin. Tai,kirjoitan näin, hänestä. Jokainen voi ajatella siitä, minkälaisena nään hänet. Monella mies puolisella henkilöllä on ns. top. 10 naiset maailmassa. Niikuin naisillakin on omat top. 10 miehet joita pidetään komeina ja viehättävinä. Ymmärrän ihmisten mieltymykset, kaikki näkevät jokaisen vähän eri valossa. Oikeasti muutuin ihan täysin, kun tähän maailman Kauneimpaan naiseen silmäni jäi kiinni. No, en ole koskaan ollut mikään top. 10 naiset fanittaja. Joku ihminen vaan saa aikaan sen mihin kukaan muu ei pysty. Tunne ei lopu, ei ikinä. Kohta tulee 730 päivää täyteen, hänen lumousta.

      • Otan osaa.


      • Anonyymi

        Oliko tämä se penkillä kerran nähty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä se penkillä kerran nähty?

        Siiderivalas on in...


    • Anonyymi

      Tummat hiukset ja kaunis hymy tais olla naisella

      • Anonyymi

        Bongasin juuri itseni🙋‍♀️🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bongasin juuri itseni🙋‍♀️🙂

        Älä yritä 👎 hän on varattu mulle!


    • Anonyymi

      Minun kaltaiseni aran ja hankalan miehen ei kannata turhaan edes keskustella hänenlaisestaan prinsessasta.

    • Anonyymi

      Vaalea, harmahtavat silmät, hoikahko, minua lyhyempi. Minä taas olen hoikka, pitkä, rusertavat hiukset, siniharmaat silmät.

      • Anonyymi

        🥰🙋🏼‍♀️


    • Anonyymi

      Hopeanharmaa polkkatukka, sinivihreät silmät ja luonne mitä kultaisin. ❤

    • Anonyymi

      Pitkähköt tummat hiukset, lähes mustat taitavat olla.

      Silmät ovat ehkä lähellä jotain meripihkan (amber) väriä. Ja ainakin tietyssä valossa ne näyttävät jopa kellertävän sävyiseltä, kun kerran pääsin läheltä katsomaan.

      Hoikka vartalo, mutta kuitenkin juuri sopivan muodokas peppu.

      Suunnilleen minun pituinen ehkä. En kyllä ole koskaan kiinnittänyt huomiota hänen kenkiinsä, kun hänessä on paljon mielenkiintoisempaakin katsottavaa. Jos kengissä on korkoa, niin sitten hän saattaa ehkä olla hieman minua lyhyempi.

      Luonteesta en tiedä, kun en häntä tunne. Mutta hänen olemuksensa vaikuttaa aina hillityn tyylikkäältä.

    • Anonyymi

      Tummat hiukset ja siniharmaat silmät. Upea ruumiinrakenne - tykkäsin. Yleensä tasaanen, mutta tempperamenttiäkin löytyy. Hyväsydäminen K nainen. Kun hän pystyy luottamaan toiseen ihmiseen, niin hän antaa itsestään myös paljon.


      M -> N:lle

      • Anonyymi

        Minttu pysty vaikka montaa miesten hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minttu pysty vaikka montaa miesten hoitaa.

        Etkö osaa lukea. Tekstissä lukee K nainen.


      • Anonyymi

        Kulta🧡
        Oisko taas iltaoksun aika, lässynlää 😌😘


    • Anonyymi

      Omppovartalo, tikkujalat, muuhun en kiinnittänyt huomiota.

      • Anonyymi

        Oot vaan kateellinen, oot ollu mustis niin monta vuotta kuin jaksan muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vaan kateellinen, oot ollu mustis niin monta vuotta kuin jaksan muistaa.

        jaa sinun omppovartalosta ja tikkujaloista?


      • Anonyymi

        Vidduako kaipaat omppovartaloista ku pitää arvostella.


    • Anonyymi

      Punainen ja pyöreä.

      • Anonyymi

        Mitä, kuka minuun on ihastunut? ;)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Luet kumminkin? Jos et ole ymmärtänyt niin keskustelupalstalla ei tarvitse kirjoittaa kirjakieltä.


      • Anonyymi

        Ristoslangia…


    • Anonyymi

      Sillä on kaksi jalkaa. Ja, hmmm, vaaleahkot hiukset ja noteeraan ainoastaan hoikat sekä sporttiset naiset eli se on tommoinen. Enkeli se on luonteeltaan, silmät kuin kaksi tähteä. Juu.

      • Anonyymi

        Tosi hölmöä kirjoittaa kaivatulleen ja vetää samaan viestiin muutkin naiset, joita silmäilee. Olisin sinuna jättänyt tuon osan pois. Pilasit viestisi sillä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hölmöä kirjoittaa kaivatulleen ja vetää samaan viestiin muutkin naiset, joita silmäilee. Olisin sinuna jättänyt tuon osan pois. Pilasit viestisi sillä. Sivusta

        Kauneus ja sporttisuus on universaalia ja rakastan esteettisiä elämyksiä.


    • Anonyymi

      Tumma, ihana ja ehkä vähän liian nuori 🤭💕

    • Anonyymi

      Pieni ja pippurinen😉😚 Kauniit vihreät silmät ja seksikäs hymy 🤩 Nahkatakkinen tyttö, punaisilla huulilla 😎😍😆💚

    • Anonyymi

      Vaalea Suomi neito, sinivihreillä silmillä. Minun silmissä 1.

    • Anonyymi

      Blondit hiukset,ruskeat silmät, pituutta 160-165cm, painoa en osaa arvioida mutta normaali painoinen kuitenkin, tai no ehkä sporttinen jopa.

      Luonteesta en osaa paljoa kertoa, ei uskaltanut jutella minun kanssani, eli hieman ujo taitaa olla. Tuijotteli ja hymyili aina niin lempeästi, välistä koitti olla kuin ei tuntisikaan. Mutta mitä nyt kuulin kun hän puhui kavereidensa kanssa, niin hieman pahaa puhui muista tytöistä, tai no "naisista", täähän on siis aika nuori, 19 taitaa täyttää vasta :D

      Kysyin siltä että miksi pitää puhua muista pahaa tolleen, niin eihän se uskaltanut sanaakaan sanoa mulle, mutta sen kaveri totesi vain "emmätiiä" tai vastaavaa.

    • Tummatukkainen, ruskeat, vihreät tai mustat silmät. Lihaksikas kroppa, älykäs ja hieman dominoiva, itsekäs luonne. Ikä on vain numeroita.

    • Anonyymi

      Vaaleat hiukset, siniset silmät

    • Anonyymi

      Ihana vittumies

      • Sellainen oon


    • Anonyymi

      Oliko Jumalan tahto sitten vai kenen tahto ei sanonut

      • Minulla voi olla yksi jumalatar. Mutta ei yhtään Jumalaa.


    • Anonyymi

      Salaisuudeksi jäi

    • Anonyymi

      hyvää huomenta.kuunnellaan katsellaan,avoimin silmin ja avoimin mielin,oman itsenssä näköinen,,,,,,,,,,

    • Anonyymi

      Isot tissit. Muulla ei ole niin väliä.

    • Anonyymi

      Uhkea antavainen ja iloinen.

    • Anonyymi

      Tumma ja tulinen, niinq Rompposen villakoira

    • Anonyymi

      Tahdotko mut tosijaan

    • Anonyymi

      Ihana, luonnonkaunis nainen. <3 nykyään vaikea löytää sellaista.

    • Anonyymi

      Tummaverikkö, halattavan näköinen..lähes mustat hiukset.

    • Anonyymi

      Tumma, todella tumma on hän.
      Vinot ja ruskeat, 'petomaisen' seksikkäät.
      Viimeksi kun näin oli hoikka ja timmi se mimmi.
      Luonteesta kerron vain siivullisen verran. Usein aikas leppeä, mutta tarvittaessa/välistä hyvinkin tempperamenttinen. Kipakkuutta siis löytyy. Tunteikas ja herkkä.

    • Anonyymi

      "Minkä näköinen on kaipaamasi nainen?"

      Ylhäältä kapea ja alhaalta leveä. Blondi --- BIMBO.

      Se on hän --- She.

    • Anonyymi

      Nuori pisamainen maatias nainen. Ahkera askel. Ulkoilma ihminen

    • Anonyymi

      Hän on todella vaalea iholtaan, ruskeat siansilmät, räikeän pinkit lyhyet ja sotkuiset hiukset, tosi lihava.
      Hänellä on myös parta.

    • Tumma Tummat Vahva Tempperamenttinen
      Tärkeintä 185cm ja 100kg.
      Musta vyö judossa.

    • Anonyymi

      Ihana kaunis nainen hyvällä luonteella, vihertävä silmäinen ja epäilen olevan vartaloltaan hyväntuntuinen.

      • Anonyymi

        Epäilet🤔 näe ja koe!


      • Anonyymi

        Uuuu kiitos minäkin sinua.


      • Anonyymi

        Vai semmoisia mietit 😅


    • Anonyymi

      Eräs apteekkialan ihminen

    • Anonyymi

      Onpa taas niin lapsellinen ketju. Onneksi itse en ole enää pinnallinen törppö. ❤️

    • Anonyymi

      Hän on kappale kauneinta Suomea😙

    • Anonyymi

      Hän on sanalla sanoen täydellinen. Punapää.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      190
      4303
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      234
      2262
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1321
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      178
      1075
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      79
      1036
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      964
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      68
      939
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      935
    Aihe