Tumma vaalea
Millaiset silmät
Millainen ruumiinrakenne?
Luonnettakin voit kertoa ei pakko
Minkä näköinen on kaipaamasi nainen?
86
3764
Vastaukset
- Anonyymi
Suorastaan kauhean näköinen
- Anonyymi
Ja kaipaat silti🤣
- Anonyymi
Taisin tunnistaa itseni. :}
- Anonyymi
Persoonallinen ;)
- Anonyymi
En muista edes minkä näkönen on voinut muuttua.
- Anonyymi
Ihan saman näköinen näyttää olevan kuin silloin ennen... Kuin nuoret tytöt😅
- Anonyymi
Onkohan tää mulle😄yhtä teinimäinen olo yhä🙃🤭
- Anonyymi
Juu, minulle tämä. Kiitos rakas! :)
- Anonyymi
Miksi sun uusia kuvia ei näe :(
Vaalea. Suuret kauniit silmät. Hoikka, sporttinen.
- Anonyymi
Röllitär on mun! Äläs yritä varastaa sitä! 😡🤬
Anonyymi kirjoitti:
Röllitär on mun! Äläs yritä varastaa sitä! 😡🤬
Mistä voit tietää onko samasta naisesta kyse?!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mistä voit tietää onko samasta naisesta kyse?!
Tuntomerkit sopii 😡
Anonyymi kirjoitti:
Tuntomerkit sopii 😡
No kerropa jotain muita tunnisteita? Nuo tuntomerkit sopii varmasti aika moneen. Etunimen eka kirjain?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kerropa jotain muita tunnisteita? Nuo tuntomerkit sopii varmasti aika moneen. Etunimen eka kirjain?
K on etunimen eka kirjain.
Anonyymi kirjoitti:
K on etunimen eka kirjain.
Sitten ei osu, ja voit olla huoletta. En ole sinulta viemässä yhtään mitään. :)
PalstaRinssi kirjoitti:
En muutenkaan näe asiaa niin, että mies vie naisen... Se on nainen, joka päättää siitä, kenen kanssa on, ei mies.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Muistakkin se! Se on mun nainen! Mun ja vain mun! 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun k on entinen veelea kaunis vihreä silmäinen
Anonyymi kirjoitti:
En varmasti ole edes nähnyt sun naista missään. Vaikutat todella omistushaluiselta ja mustasukkaiselta. Onnea vaan parisuhteeseen.
Minun silmään viehättävä ja kaunis päästä varpaisiin. Tarkempaa en yksilöi.
- Anonyymi
tumma pitkä..ja varattu🤫🤭
- Anonyymi
Luonnollinen, kaunis Suomineitonen. Silmät ovat rauhalliset ja paljastavat rehellisen ja luotettavan ystävän. Vartalo on notkean ja lämpöisen tuntuinen, nukkumaan kutsuva.
Luonteeltaan kohtelias, avoin, ja hyvätuulinen. Neitosta ajatellessa, tulee lämmin ja auttavainen tunne, ehkä halaus ja rauhoittava seurustelu.
https://youtu.be/3Ea8MyJ-AZY- Anonyymi
Hyvä biisi 😎
Semmonen omaan silmään hitokseen hyvännäköinen. Nii emmää just ketään tiettyä kaipaa, vaan noin yleisesti.
- Anonyymi
En, tee mitään erillistä analyysiä mistään erillisestä kehon osasta. Vaan, sanon sen että hän on minulle se maailman Kaunein nainen joka kohdasta. Ehkä tämä kiteyttää kaiken, kun kirjoitin maailman Kaunein. Siitähän jokainen voi päätellä, minkälainen on hän kun sanon näin. Tai,kirjoitan näin, hänestä. Jokainen voi ajatella siitä, minkälaisena nään hänet. Monella mies puolisella henkilöllä on ns. top. 10 naiset maailmassa. Niikuin naisillakin on omat top. 10 miehet joita pidetään komeina ja viehättävinä. Ymmärrän ihmisten mieltymykset, kaikki näkevät jokaisen vähän eri valossa. Oikeasti muutuin ihan täysin, kun tähän maailman Kauneimpaan naiseen silmäni jäi kiinni. No, en ole koskaan ollut mikään top. 10 naiset fanittaja. Joku ihminen vaan saa aikaan sen mihin kukaan muu ei pysty. Tunne ei lopu, ei ikinä. Kohta tulee 730 päivää täyteen, hänen lumousta.
- Anonyymi
Oliko tämä se penkillä kerran nähty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä se penkillä kerran nähty?
Siiderivalas on in...
- Anonyymi
Tummat hiukset ja kaunis hymy tais olla naisella
- Anonyymi
Bongasin juuri itseni🙋♀️🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bongasin juuri itseni🙋♀️🙂
Älä yritä 👎 hän on varattu mulle!
- Anonyymi
Minun kaltaiseni aran ja hankalan miehen ei kannata turhaan edes keskustella hänenlaisestaan prinsessasta.
- Anonyymi
Vaalea, harmahtavat silmät, hoikahko, minua lyhyempi. Minä taas olen hoikka, pitkä, rusertavat hiukset, siniharmaat silmät.
- Anonyymi
🥰🙋🏼♀️
- Anonyymi
Hopeanharmaa polkkatukka, sinivihreät silmät ja luonne mitä kultaisin. ❤
- Anonyymi
Pitkähköt tummat hiukset, lähes mustat taitavat olla.
Silmät ovat ehkä lähellä jotain meripihkan (amber) väriä. Ja ainakin tietyssä valossa ne näyttävät jopa kellertävän sävyiseltä, kun kerran pääsin läheltä katsomaan.
Hoikka vartalo, mutta kuitenkin juuri sopivan muodokas peppu.
Suunnilleen minun pituinen ehkä. En kyllä ole koskaan kiinnittänyt huomiota hänen kenkiinsä, kun hänessä on paljon mielenkiintoisempaakin katsottavaa. Jos kengissä on korkoa, niin sitten hän saattaa ehkä olla hieman minua lyhyempi.
Luonteesta en tiedä, kun en häntä tunne. Mutta hänen olemuksensa vaikuttaa aina hillityn tyylikkäältä. - Anonyymi
Tummat hiukset ja siniharmaat silmät. Upea ruumiinrakenne - tykkäsin. Yleensä tasaanen, mutta tempperamenttiäkin löytyy. Hyväsydäminen K nainen. Kun hän pystyy luottamaan toiseen ihmiseen, niin hän antaa itsestään myös paljon.
M -> N:lle- Anonyymi
Minttu pysty vaikka montaa miesten hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minttu pysty vaikka montaa miesten hoitaa.
Etkö osaa lukea. Tekstissä lukee K nainen.
- Anonyymi
Kulta🧡
Oisko taas iltaoksun aika, lässynlää 😌😘
- Anonyymi
Omppovartalo, tikkujalat, muuhun en kiinnittänyt huomiota.
- Anonyymi
Oot vaan kateellinen, oot ollu mustis niin monta vuotta kuin jaksan muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vaan kateellinen, oot ollu mustis niin monta vuotta kuin jaksan muistaa.
jaa sinun omppovartalosta ja tikkujaloista?
- Anonyymi
Vidduako kaipaat omppovartaloista ku pitää arvostella.
- Anonyymi
Punainen ja pyöreä.
- Anonyymi
Mitä, kuka minuun on ihastunut? ;)
- Anonyymi
Ärsyttääkö teitä jotkut ihan tavalliset sanat, jotka eivät ollenkaan ärsytä toisia??
Itse en voi sietää sanaa omppo (kuten jotkut omppua nimittävät).
https://www.vauva.fi/keskustelu/3546626/arsyttaako-teita-jotkut-ihan-tavalliset-sanat-jotka-eivat-ollenkaan-arsyta-toisia
Sitä on murteita ja peruskoulun läpi nukkuneita, juu. - Anonyymi
Luet kumminkin? Jos et ole ymmärtänyt niin keskustelupalstalla ei tarvitse kirjoittaa kirjakieltä.
- Anonyymi
Ristoslangia…
- Anonyymi
Sillä on kaksi jalkaa. Ja, hmmm, vaaleahkot hiukset ja noteeraan ainoastaan hoikat sekä sporttiset naiset eli se on tommoinen. Enkeli se on luonteeltaan, silmät kuin kaksi tähteä. Juu.
- Anonyymi
Tosi hölmöä kirjoittaa kaivatulleen ja vetää samaan viestiin muutkin naiset, joita silmäilee. Olisin sinuna jättänyt tuon osan pois. Pilasit viestisi sillä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hölmöä kirjoittaa kaivatulleen ja vetää samaan viestiin muutkin naiset, joita silmäilee. Olisin sinuna jättänyt tuon osan pois. Pilasit viestisi sillä. Sivusta
Kauneus ja sporttisuus on universaalia ja rakastan esteettisiä elämyksiä.
- Anonyymi
Tumma, ihana ja ehkä vähän liian nuori 🤭💕
- Anonyymi
Pieni ja pippurinen😉😚 Kauniit vihreät silmät ja seksikäs hymy 🤩 Nahkatakkinen tyttö, punaisilla huulilla 😎😍😆💚
- Anonyymi
Vaalea Suomi neito, sinivihreillä silmillä. Minun silmissä 1.
- Anonyymi
Blondit hiukset,ruskeat silmät, pituutta 160-165cm, painoa en osaa arvioida mutta normaali painoinen kuitenkin, tai no ehkä sporttinen jopa.
Luonteesta en osaa paljoa kertoa, ei uskaltanut jutella minun kanssani, eli hieman ujo taitaa olla. Tuijotteli ja hymyili aina niin lempeästi, välistä koitti olla kuin ei tuntisikaan. Mutta mitä nyt kuulin kun hän puhui kavereidensa kanssa, niin hieman pahaa puhui muista tytöistä, tai no "naisista", täähän on siis aika nuori, 19 taitaa täyttää vasta :D
Kysyin siltä että miksi pitää puhua muista pahaa tolleen, niin eihän se uskaltanut sanaakaan sanoa mulle, mutta sen kaveri totesi vain "emmätiiä" tai vastaavaa. Tummatukkainen, ruskeat, vihreät tai mustat silmät. Lihaksikas kroppa, älykäs ja hieman dominoiva, itsekäs luonne. Ikä on vain numeroita.
- Anonyymi
Vaaleat hiukset, siniset silmät
- Anonyymi
Ihana vittumies
- Anonyymi
Oliko Jumalan tahto sitten vai kenen tahto ei sanonut
- Anonyymi
Salaisuudeksi jäi
- Anonyymi
hyvää huomenta.kuunnellaan katsellaan,avoimin silmin ja avoimin mielin,oman itsenssä näköinen,,,,,,,,,,
- Anonyymi
Isot tissit. Muulla ei ole niin väliä.
- Anonyymi
Uhkea antavainen ja iloinen.
- Anonyymi
Tumma ja tulinen, niinq Rompposen villakoira
- Anonyymi
Tahdotko mut tosijaan
- Anonyymi
Ihana, luonnonkaunis nainen. <3 nykyään vaikea löytää sellaista.
- Anonyymi
Tummaverikkö, halattavan näköinen..lähes mustat hiukset.
- Anonyymi
Tumma, todella tumma on hän.
Vinot ja ruskeat, 'petomaisen' seksikkäät.
Viimeksi kun näin oli hoikka ja timmi se mimmi.
Luonteesta kerron vain siivullisen verran. Usein aikas leppeä, mutta tarvittaessa/välistä hyvinkin tempperamenttinen. Kipakkuutta siis löytyy. Tunteikas ja herkkä. - Anonyymi
"Minkä näköinen on kaipaamasi nainen?"
Ylhäältä kapea ja alhaalta leveä. Blondi --- BIMBO.
Se on hän --- She. - Anonyymi
Nuori pisamainen maatias nainen. Ahkera askel. Ulkoilma ihminen
- Anonyymi
Hän on todella vaalea iholtaan, ruskeat siansilmät, räikeän pinkit lyhyet ja sotkuiset hiukset, tosi lihava.
Hänellä on myös parta. Tumma Tummat Vahva Tempperamenttinen
Tärkeintä 185cm ja 100kg.
Musta vyö judossa.- Anonyymi
Ihana kaunis nainen hyvällä luonteella, vihertävä silmäinen ja epäilen olevan vartaloltaan hyväntuntuinen.
- Anonyymi
Epäilet🤔 näe ja koe!
- Anonyymi
Uuuu kiitos minäkin sinua.
- Anonyymi
Vai semmoisia mietit 😅
- Anonyymi
Eräs apteekkialan ihminen
- Anonyymi
Onpa taas niin lapsellinen ketju. Onneksi itse en ole enää pinnallinen törppö. ❤️
- Anonyymi
Hän on kappale kauneinta Suomea😙
- Anonyymi
Hän on sanalla sanoen täydellinen. Punapää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1292469SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3081711En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341373Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121337Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361065- 50966
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais267921Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33894It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9866Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38855