Näkemiin palsta

Anonyymi

Monta vuotta kului parissasi. Nyt on hyvästien aika. En halua enää osallistua nuorten ihmisten kiusaamiseen.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi olet kiusannut täällä ihmisiä?

      • Anonyymi

        Kiusaatko nyt vain vanhoja ihmisiä ???


    • Anonyymi

      Täältä poistatettiin kirjoitus jossa kerrottiin aivan totuudenmukaisesti että täällä kirjoitellaan kunnianloukkauksia ja valheita. Kaikki ihmiset sen näkevät päivittäin. Poistattiko se henkilö, joka tuollaiseen sortuu, aivan totuudenmukaisen kommentin? Koska toimittajatkin lukevat näitä palstoja juttujen tekoa varten, muutkin kuin Seiskan, niin toivottavasti jotkut ovat senverran fiksuja ja puolueettomia eivätkä kadehdi naisia, että kiinnittävät huomiota eräänkin henkilön kertomuksiin omista tekemisistään. Aivan itse kertoo tekevänsä sellaista että vainoamisen tunnusmerkit täyttyy.

      • Anonyymi

        Olipa sekavaa tekstiä ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa sekavaa tekstiä ????

        Fiksut ihmiset ymmärtää lukemansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksut ihmiset ymmärtää lukemansa.

        Tervemenoa ap: lle 😄! Kukaan ei jää kaipaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa sekavaa tekstiä ????

        No niin oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa sekavaa tekstiä ????

        Sanoo tuohtunut teini🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa ap: lle 😄! Kukaan ei jää kaipaamaan.

        Eikös ole sellainen sanonta,että ei sota yhtä miestä kaipaa.


    • Anonyymi

      Hyvä, että lopetat kiusaamisen. Jos kuitenkin joskus jatkat, niin laadi rakentavia kommentteja.
      Arvostella aina saa jos on todellista aihetta.

    • Anonyymi

      Hei vaan ja hyvää jatkoa.
      Minä en ymmärrä ollenkaan miten joku jaksaa vuosia täällä palstalla roikkuakkaan.
      Mulle taitaa riittää alle vuosi ja satunnaiset käynnit.

    • Anonyymi

      Kiusaaminen tarvitsee kohteen eli ketä aloittaja on palstalla kiusannut? Nuoria kommentoijia? Mistä hän tietää toisten iät ja erikoista, että kaiken muun ikäisiä olisi ok kiusata. Toi näkyykin muiden kommentoijien haukkumisena

      • Anonyymi

        Ehkä hän on nyt kiusannut muita kommentoijia ja tajunnut vihdoin ettei kysymys olekkaan täysin tuntemattomista ihmisistä.
        Vaan kirjoittelun kohde voisi olla esim. Joku ns. Julkkis.


    • Anonyymi

      Hyvää jatkoa, ilmeisesti kyse näiden jatkuvien aloitusten tekijästä. Niissähän joissakin esim. kunnianloukkaus kriteerit täyttyivät.

    • Anonyymi

      Tänne kirjoitetaan kommentteja, jotka ei menisi läpi iltalehtien moderoinnista.

      • Anonyymi

        Tuo on aivan totta. Täällä on aivan ala-arvoista aloituksia ja myös kommentteja.


      • Anonyymi

        Jep. Kuukaudesta (vuodesta ?) toiseen palsta on muutaman häiriintyneen ihmisen alusta, jolla purkaa loputonta katkeruuttaan ja tyytymättömyyttään omaa elämäänsä kohtaan solvaamalla ala-arvoisesti muutamaa julkisuuden henkilöä. Teksti on tyylilajiltaan enimmäkseen kuvottavaa ja täysin sekopäistä. Hyvänä esimerkkinä mm Aitolehdestä minuutin välein tehtaillut lukuisat aloitukset, joissa ei ole päätä eikä häntää, ja jotka kertovat vain laatijansa pahoista pakkomielteistä. Näiden aloitusten sisältö on kaukana normi juoruista, ja ne ovatkin lähinnä tekijöidensä sairaskertomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Kuukaudesta (vuodesta ?) toiseen palsta on muutaman häiriintyneen ihmisen alusta, jolla purkaa loputonta katkeruuttaan ja tyytymättömyyttään omaa elämäänsä kohtaan solvaamalla ala-arvoisesti muutamaa julkisuuden henkilöä. Teksti on tyylilajiltaan enimmäkseen kuvottavaa ja täysin sekopäistä. Hyvänä esimerkkinä mm Aitolehdestä minuutin välein tehtaillut lukuisat aloitukset, joissa ei ole päätä eikä häntää, ja jotka kertovat vain laatijansa pahoista pakkomielteistä. Näiden aloitusten sisältö on kaukana normi juoruista, ja ne ovatkin lähinnä tekijöidensä sairaskertomuksia.

        No pääsit taas sanomaan siitä ihanasta Martinastasi. Kukaan muu tuskin sitä kolhoa muidea enää edes muistaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pääsit taas sanomaan siitä ihanasta Martinastasi. Kukaan muu tuskin sitä kolhoa muidea enää edes muistaisi.

        Kyseinen henkilö, jonka rääpiminen tällä palstalla on silmiin pistävää ja vertaansa vailla, ei ole mikään "minun ihana Martina". Sen sijaan hän mahtaa olla vahvasti sinun stalkkaamasi henkilö ? Mutta erittäin hyvä esimerkki hän kyllä on siitä, kuinka palstalla harrastetaan suoranaista vainoamista, mikä ylittää aivan kaikki hyvän tai edes kohtalaisen maun rajat. Sinäkään kommentissasi et voinut välttää Aitolehden haukkumista, joten...


    • Anonyymi

      Kiitos kun lähdit täältä meitä muita kiusaamasta kun ollaan sun kanssa eri mieltä.
      Hiekkalaatikolla yksi tollo vähemmän.

    • Anonyymi

      Juuri samaa mieltä (11.46) ja hyvä kirjoitus.

    • Anonyymi

      Olen muutaman kuukauden tätä silloin tällöin seurannut ja täällä on tosella ala-arvoisia kommentteja. Ei mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Siis todella (ennenkuin joku huomauttaa)

    • Anonyymi

      😂 Et malttanutkaan lähteä!

    • Anonyymi

      No täällä on aivan sekopää jankutusta, samoja asioita jauhetaan päivästä toiseen.
      Kyllä on huomattu myös tämä pikkupissisten aktiivisuus näiden fani ja idoli höpinöiden kanssa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti tämän jälkeen pysytään asiassa ja lopetetaan se ala-arvoisten kommenttien kirjoittelu.

      • Anonyymi

        Lopeta nyt seuraaminen, kun niin kirjoitit tekeväsi! Valehteleminen on rumaa!!


    • Anonyymi

      Ei saa tulla tänne valehtelmaan että ei lue tätä palstaa enää ja sitten kuitenkin kommentoi aina uudelleen ja uudelleen.hyi!

      • Anonyymi

        Onkos pikkupissiksillä jo koulupäivä päättynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos pikkupissiksillä jo koulupäivä päättynyt?

        Ei ole tietoa, kun nurkissa ei termiittejä pyöri.
        Olen hyvin ansaitsemallani eläkkeellä ja mielelläni haen täältä aina hupia itselleni, missä ei pelkästään vaan hehkuteta kaiken maailman tyhjäpäisiä tyrkkyjä.
        Jos ketä ei oikeasti kiinnosta, niin yksinkertaisesti - pysy poissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tietoa, kun nurkissa ei termiittejä pyöri.
        Olen hyvin ansaitsemallani eläkkeellä ja mielelläni haen täältä aina hupia itselleni, missä ei pelkästään vaan hehkuteta kaiken maailman tyhjäpäisiä tyrkkyjä.
        Jos ketä ei oikeasti kiinnosta, niin yksinkertaisesti - pysy poissa!

        Onpas katkera eläkeläinen, ei taida enää olla mitään mukavaa elämässä odotettavissa, toivottavasti ei olekaan , jos on tahallaan ilkeä julkkisnaisille, siispä joku eläkeläinen tekee aloituksia koko ajan, koska hänellä ei tunnu olevan enää omaa elämää, säälittävä tyyppi. Toivottavasti karma hoitaa ja kosto on suloista.


    • Anonyymi

      Huomaa että aloittajalla on pipo tiukalla.
      Ei ole pakko lukea ja notkua täällä jos ei kestä.
      Osa jutuista varmaan onkin ala arvoisia mutta jos ei todella osaa ottaa huumorilla,antaa sitten olla.
      Pitäisikö koko netti olla kuten Venäjällä?suljetaan sellaiset sivut,linkit, ketjut ja jutut mistä aloittaja ei itse pidä?Tai jos joku tietty julkkis ottaa niin tunteisiin,ettei kestä yhtään poikkisanaa tai vitsillä heitettyä herjaa,niin pois sellainen aloitus??
      Voi voi,tämä palsta on ollut hänelle jo vuosia väärä paikka.!
      Kuka täällä vuosia !! edes roikkuu??

      • Anonyymi

        Tekstejä, joissa todella räävittömästi arvostellaan jopa jonkun julkisuuden henkilön perhettä, kuten esim lapsia ja vanhempia, on oikeastaan typerää ottaa "huumorilla". Ainakin se on huolestuttavaa. Jossain kulkee raja.


      • Anonyymi

        Palstalla on kylläkin nykyään hyvin paljon tekstiä, joka ei todellakaan edes lähtökohtaisesti ole laadittu huumorilla tai huumoriksi tarkoittaen. Sellaistakin kommenttia, joka voidaan tulkita aivan suoraan vihapuheeksi. Näistä kommenteista näkee kirjoittajan pahoinvoinnin, eikä se suuresti kyllä ainakaan itseäni huvita vaan lähinnä säälittää.


      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika,en ole kyllä täällä sivustolla vielä koskaan nähnyt huumoria.Haukutaan keksitään valheita arvostellaan henkilöiden ulkonäköä, huorittelu ja pilkkaaminen ei varmastikaan ole kenenkään mielestä huumoria.


    • Anonyymi

      " Lopeta nyt seuraaminen, kun niin kirjoitit tekeväsi! Valehteleminen on rumaa!!" Minä en ole henkilö, joka hyvästit lupasi jättää. Sorry vaan. Itse ole vasta muutoman kuukauden täällä silloin tällöin pyörinyt ja ihmetellyt suuresti miksi palstalta ei poisteta muutomia härskimpiä kommentteja.

    • Anonyymi

      Olit kauan palstalla ja hieno asia, kun vaihdoit arvot elämässäsi oikeaan asenteeseen ja tajusi ettei se anna mitään vaan kuluttaa sisimässäsi asiat vain negatiiviseen asenteeseen koko elämässäsi.Onne iloa ja rakkautta sinun elämääsi.♥️.

    • Anonyymi

      Joku toinenkin huomasi, miten täältä häviää kommentit, jotka koskevat kunnianloukkausta. Itse myöskin ilmoittaneena; kunnianloukkasten kriteerit ovat täyttyneet muutamia kertoja. Toivottavasti tämäkin "juoru" palsta siistiytyy...

    • Anonyymi

      Jep. Olipa aihe mikä tahansa niin täällä siihen tulee aina kettuilua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe