Anterooooo

Anonyymi

Anteroooooooooo

25

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Einarikose siellä huuteloo? Mitä asiaa?

• Anonyymi

Onko toinen nimi Antero niin minunkin ex ja ex ihastuksella josta olen haaveillut tänä kesänä.... Luulin unohtaneeni hänet, mutta tajusin eräänä päivänä etten unohdakaan häntä ehkä koskaan...

• Anonyymi

Mitä saat tuosta toisena ihmisenä esiintymisestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisena henkilönä esiintyminen ei aina ole sitä. Eikö olisi pitänyt kasvaa pidemmäksi eikä lyhentyä? Eräät henkilöt vaan lyhenee ja vaalenee vanhetessaan. Miksi joku toivoo joidenkin henkilöiden vaalenemista vaikka eivät itse ole vaaleita? Ja monessa suvussa asuu blondeja lapsia. Eivätkö blondi naiset pystyneet huolehtimaan blondeista lapsista? Niin on joku kertonut syyksi antaa lapsi pois??? Ja joillakin henkilöillä on etunimi ja sukunimi kaimoja.Se ei ole toisena esiintymistä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli siitä mieleen, että kun joku mies tapasi nuorena jonkun blondin. Miksi muut ihmiset jumiutuvat siihen asiaan vaikka blondi on kadonnut kymmeniä vuosia sitten? Ei tullut paria heistäkään vaikka saman kylän asukkaat niin luulivat. Unohtakaa koko juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisena henkilönä esiintyminen ei aina ole sitä. Eikö olisi pitänyt kasvaa pidemmäksi eikä lyhentyä? Eräät henkilöt vaan lyhenee ja vaalenee vanhetessaan. Miksi joku toivoo joidenkin henkilöiden vaalenemista vaikka eivät itse ole vaaleita? Ja monessa suvussa asuu blondeja lapsia. Eivätkö blondi naiset pystyneet huolehtimaan blondeista lapsista? Niin on joku kertonut syyksi antaa lapsi pois??? Ja joillakin henkilöillä on etunimi ja sukunimi kaimoja.Se ei ole toisena esiintymistä!!!

Mistä maissilapsista sinä mies ny länkytät? Sivusta

• Anonyymi

Veikkaan, että Antero on miehen toinen nimi. Hahhaa

• Anonyymi

Olenpa kuka tahansa. Antero nimisiä voi olla useita. En ole tiennytkään, että homo voi rakastaa homoa. Ja lesbo lesboa. Kuka sitä uskoo. Ei elämän tarkoitus voi olla lesbous ja homous koko elämän ajan.

• Anonyymi

Jossain päin Suomea asui bussikuski Antero nimeltään, jolla myös oli blondi tyttöystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain päin Suomea asui bussikuski Antero nimeltään, jolla myös oli blondi tyttöystävä.

Mikä sille tuli ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaunis tumma pitkähiuksinen vaimo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaunis tumma pitkähiuksinen vaimo.

Se on makuasia. Onko tummia vaan mustahiuksiset. Aina kun mainitaan tummahiuksinen : tyrkylle menee tai tulee mustahiuksisnen?

• Anonyymi

Vau annetaanko miehille nykyään nimet ja kaikki?

• Anonyymi

En tiedä hänen kohtalosta, mutta siitä on vuosia aikaa jo.
      Mistä johtuu, että jotkut miehet joiden oletetaan olevan varattuja eivät olekaan varattuja? Minulle ainakin valehdellaan aika usein jonkun olevan varattu vaikka oikeasti ei ehkä ole varattu. Onko tarkoitus hankkiutua eroon kaikista naisista, jotka ovat ihastuneita tällaisiin miehiin. Melkein sokeat luulevat kahta miestä, joista toisella on pitkät hiukset pariiskunnaksi. Näin sellaisen parin käyvän naapurissa vieraana. Pojalla oli nuttura. Seuraavana päivänä ei ollut enää.

• Anonyymi

Kaarina

• Anonyymi

Onko sukunimen 1. kirjain H?

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Onko ikävä Anteroa vai onko Antero kadonnut?

• Anonyymi

Mä tiedän söpön hauvan jonka nimi on Antero. Mutta isäntä vasta söpö onkin😍🫢

-Tee-

• Anonyymi

Amandaaaaaa

• Anonyymi

Taisi K. P.ltä unohtua pääsky Eestin maan kun otti vaimon Helsingistä.

• Anonyymi

Anteroo: rakastitko toista kuitenkin ja unohditko mun.????

• Anonyymi

Antsa sulkee korvat aktiivisesti. 🎧

• Anonyymi

Hei mies, jonka toinen nimi on Antero. Sinulle kelpaa tiedät kyllä mikä. Oletko koskaan ajatellut ottaa minusta vaimon? On se niin henkilökohtaista ja intiimiä ja sanovat, että se kuuluu parisuhteeseen. Terveisin nainen, jonka toinen nimi on M......a. Ei sitä vanhana enää kehtaa tehdä ihan huvin vuoksi...

• Anonyymi

Toinen nimeni.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      329
      4240
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2587
    3. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      273
      2449
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      263
      2028
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1412
    6. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
      Ikävä
      40
      1038
    7. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      58
      976
    8. Oot leuhka

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen he
      Tunteet
      91
      965
    9. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      180
      927
    Aihe