ei hän täällä ole. Ja elämäni on ohi. Olen tyhjä kuori. ☕ 🐚
Huomenta vaikka
17
51
Vastaukset
Huomenta. Täällä työmaalla niitä on paljon jonka elämä on ohi. Rinssi kuitenkin juo vielä ☕ kaffi että ei niin huono tilanne.
Alkaa olla niitä ainoita iloja tämä kahvin juonti. Noh, on vielä harrastukset tietenkin, mutta ei tämän taudin kourissa.
Kävin miettimään, missä olet töissä. Haudankaivajana?PalstaRinssi kirjoitti:
Alkaa olla niitä ainoita iloja tämä kahvin juonti. Noh, on vielä harrastukset tietenkin, mutta ei tämän taudin kourissa.
Kävin miettimään, missä olet töissä. Haudankaivajana?Näin on.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kävin miettimään, missä olet töissä. Haudankaivajana?Voisko se olla tiedät kyllä mikä? Eli sars-keuhkokuume, eli pandemia? Olen lähes satavarma että minulla oli se tässä noin kuukausi sitten. Heti kun pystyy menemään kävelemään tai lenkille niin se kannattaa. Sen avulla pöpöt karsiutuvat tehokkaammin veks hengityselimistöstä. Minulla se auttoi.
Anonyymi kirjoitti:
Voisko se olla tiedät kyllä mikä? Eli sars-keuhkokuume, eli pandemia? Olen lähes satavarma että minulla oli se tässä noin kuukausi sitten. Heti kun pystyy menemään kävelemään tai lenkille niin se kannattaa. Sen avulla pöpöt karsiutuvat tehokkaammin veks hengityselimistöstä. Minulla se auttoi.
Tämä on korona. Enkä edes enää välitä, miten tässä tämän kanssa käy.
- Anonyymi
Huomenta! Juuri hän ei ehkä ole, mutta minä olen, moi. Juteltiin täällä illalla /yöllä yhdessä ketjussa. Teetä ja hunajaa kupissa nyt minulla.
- Anonyymi
Huomenta sinne tee kuppin ääreen L
Huomenta vaan. Niin me juteltiin. Tee hunajalla on hyvää. Voisi toimia tähän tautiinkin. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta vaan. Niin me juteltiin. Tee hunajalla on hyvää. Voisi toimia tähän tautiinkin. :)
Kokeile ihmeessä. Minulla auttoi yskään se hunaja. :)
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile ihmeessä. Minulla auttoi yskään se hunaja. :)
Kyllä se siihen auttaa :)
- Anonyymi
Incelin päiväkirja.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja entäpä sitten? Sehän se on.
Viha ei kohdistu kuitenkaan naisiin, vaan itseeni.
- Anonyymi
Rinssi Poudalle: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009026482.html
- Anonyymi
Kyllä se vielä löytyy..
https://m.youtube.com/watch?v=idMOO7_OWDI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822