SATEENKAARILIPPU NOSTETAAN SALKOON

Anonyymi

Raision kaupunki nostaa lauantaina sateenkaarilipun kaupungintalon salkoon. Mielestäni seksuaalisuus on jokaisen oma asia, eikä Kaupungin tehtävä ole liputtaa minkään ryhmän puolesta.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä. Julkisten laitosten tehtävänä EI ole nostattaa minkään ryhmän/ryhmittymän vai sanoisinko tyhmittymän asioita esiin. Julkiset (veronmaksajien taskuilla loisivat), pysykööt joka asiassa PUOLUEETTOMINA.
      Ps. Onko Raisio demarivaltainen?

      • Anonyymi

        Raisiossa on niukka Demari enemmistö. Naantalissa porvarit on suurin puolue...


    • Anonyymi

      Mikä taho näistä päättää? Valtuusto, Kaupunginhallitus, vai mikä?

    • Anonyymi

      Totta on näin. Hyvä että tämä asia nostetaan esille. Setan kampanjointia ei ole pakko kenenkään hyväksyä, vaikka he yrittävät pakotttaa ihmiset hyväksymään mielipiteensä.

    • Anonyymi

      Itsekkään en ymmärrä mikä se pointti on, että pitää liputtaa. tasa-arvon nimissä kaupungin poitäisi liputtaa miltei jatkuvasti. Liputetaanko esimerkiksi vammaisten vuoksi, heteropäivä jne,jne..

    • Anonyymi

      Setan propakandalla on kielteistä vaikurtusta yhteiskuntaan. Se ei ole inhimillisyyden asialla.
      Eri seksuaalisuuntauksiahan ei ole Suomessa syrjitty kymmeniin vuosiin. Seta yrittää tällaisella vauhkoilulla päinvastoin saada aikaan sukupuolisuuden häirintää ja lasten oman sukupuolisuuden kehittymistä, esim. tyrkyttämällä kouluihin omituista ideologiaansa poikia ja tyttöjä vastaan, jotka ovat teini-iän identiteettikriisissä. He sekoittavat nuorten mieliä sanoen mm. pojille, että "sinä et välttämättä olekaan poika"! Näin he häiritsevät lasten luontaista kehitystä ja tuhoavat joidenkin lasten elämän. Sellaista on jo nyt tapahtunut.

    • Anonyymi

      Kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa sanottiin vanhaan hyvään aikaan. Kaupungin ei tietenkään pidä alkaa erottelemaan ihmisiä, vaan antaa jokaisen olla oma itsensä. Lisää vain vastakkainasettelua, kun alkavat liputtaa erikseen ihmisten suuntautumisen mukaan. Tuomittava päätös.

      • Anonyymi

        kaksi tikanpoikaa voi nautiskella keskenään


    • Anonyymi

      Pride merkitsee humanismia ja tasa-arvoa

    • Anonyymi

      Se on oikein yksinomaan omana asiana. On se.

    • Anonyymi

      Kansaa ajettaan tahallaan eri leireihin. Kaupunkien ei tietenkään pidä liputtaa minkään ryhmän puolesta. Mielestäni kaupunkit jotka eivät liputa ovat neutraaleja, niin kun pitääkin.. Jokainen saa olla mielensä mukaan,muttei siihen liputuksia tarvita.

    • Anonyymi

      Sosialidemokratia toimii :)

    • Anonyymi

      Jos rukoilette oikein kovasti, ehkä vihaamanne homot ja pride liput katoavat ?

      • Anonyymi

        Mitä jos normaali ihminen pyyhkisi pridelippuun takamuksensa puhtaaksi niin voisivat sitten sitä pridet haistella.


    • Anonyymi

      No, eivät ole häipyneet, vaan on käynyt päinvastoin...

    • Anonyymi

      Erehdyin käymään tuossa 16 aikoihin Turun keskustassa, voi saatana sentään mitä väkeä se oli pullollaan. Kaiken maailman queeriä ja lepakkoa lehahteli joka suunnasta. Mä en pidä itseäni kauhean kapeakatseisena noin yleisellä tasolla, mutta tätä väkeä mä en ymmärrä. Mulle on sinällään aivan sama, vaikka joku haluaa leikkauttaa itsensä vuoheksi, mutta minkä vitun tähden sitä pitää toitottaa koko maailmalle ja pitää sitä normaaliin maailmanjärjestykseen kuuluvaksi ???

      • Anonyymi

        minä olen demiseksuaali


    • Anonyymi

      Mun puolesta marssikoot aivan rauhassa, mutta kaupunkin taholta tullutta liputusta en hyväksy. joku tossa kirjoitti demokratiasta, onkohan kysymys liputuksesta ollut kuntavaaleissa. Itse en ainakaan äänestä ehdokasta joka haluaa kaupunkin ottavan kantaa ihmisten seksuaalisuuteen. Kaikkien pitää olla samanarvoisia ilman liputuksia. Monia moinen tuputtaminen ja pakkosyöttö ahdistaa. Turha alkaa jakamaan kansaa eri kasteihin.

    • Anonyymi

      Mä ise olen genderfluid, myös polyamorinen ja lesbo

    • Anonyymi

      Sateenkaari on mahtavan hieno luonnonilmiö, käsitteen raiskaamista ei pidä hyväksyä. Käytettävissä on paljon kuvaavampi nimisana, sodomankaari (eng: sodomabow).

      • Anonyymi

        Äärioikesto omi revontulet


    • Anonyymi

      Sodomankaariväkeä rahoitetaan, monien rahavirtojen kautta, niin kutsutun valtion toimesta, eli verokertymästä. Se on heidän merkittävin tulonlähde, luultavasti sateenkaarikauppa.fi on siihen nähden toistaiseksi pieni tekijä.

      Valtionrahoitus päättynee, tai vähenee huomattavasti, mikäli ilmenisi että ihmiset eivät enää vastusta poikkeavia. Siksi sodomankaariväki kehittää jatkuvasti kiihoitustoimiaan, yhäti agressiivisemmiksi.

      • Anonyymi

        Ota lääkkeesi Olet sekavassa tilassa


      • Anonyymi

        Ompa häiritsevää tavaraa tuossa kaupassa. Onko edes laillista?


    • Anonyymi

      Ja vielä lauantaina joka on sapatti.

    • Anonyymi

      Perheen pyyhkmiseen sopiva silloin kun on ripuli.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe