Haluan rakastaa

Anonyymi

Sinua paljon en halua meidän väliin ketään

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota yhteyttä.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä neuvo.


    • Anonyymi

      Entä jos toisella on liikaa tunnetta ja pelko epäonnistua. Silloin on myös pelkoa rakastaa toista. Tämä sivusta, joka tuntee vahvasti ja kyynelehtii jo TV:tä katsellessa, kun jotkut kokee ikäviä asioita rakkaudessa. Kohtalon ivaa. Tähänkin kommentoin ulkopuolisen silmin.

      Ihanan kuuloista (aloitus) ja monet tavoittelee sisimmässään henkistä yhteenkuuluvuutta toisen kanssa. Ymmärrystä, sisäistä paloa. Vaarana aina väärin ymmärrys, kun näkemyserot voi olla suuria. Huonot kokemukset synnyttää suojamuuria.

      • Anonyymi

        Joskus tunne oli molemminpuolinen minulla ja hänellä kenestä unelmoin. Vaikutin elekieleltäni tylyltä häntä kohtaan toisin kuin hän minua kohtaan. Mietin tässä yhtenä päivänä että toivottavasti hän ajatteli että olen vain ynseä tyyppi joka ei ollut kiinnostunut hänestä, sillä tällöin hän ei joutuisi kaipaamaan minua ainakaan raskaasti.

        Tylyyteni johtui kuitenkin juuri tuosta pelostani eikä kiinnostuksen puutteesta häntä kohtaan. Olen maksanut siitä henkisesti kalliin hinnan kuten muutkin jotka ovat joutuneet kiinni roikkuvan, riutuvan kaipauksen verkkoon. Toivottavasti hänellä menee elämässään hyvin vaikken mitään hänestä tiedäkään, en edes nimeä.


      • Anonyymi

        Heh, paskapuhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tunne oli molemminpuolinen minulla ja hänellä kenestä unelmoin. Vaikutin elekieleltäni tylyltä häntä kohtaan toisin kuin hän minua kohtaan. Mietin tässä yhtenä päivänä että toivottavasti hän ajatteli että olen vain ynseä tyyppi joka ei ollut kiinnostunut hänestä, sillä tällöin hän ei joutuisi kaipaamaan minua ainakaan raskaasti.

        Tylyyteni johtui kuitenkin juuri tuosta pelostani eikä kiinnostuksen puutteesta häntä kohtaan. Olen maksanut siitä henkisesti kalliin hinnan kuten muutkin jotka ovat joutuneet kiinni roikkuvan, riutuvan kaipauksen verkkoon. Toivottavasti hänellä menee elämässään hyvin vaikken mitään hänestä tiedäkään, en edes nimeä.

        Oletko mies vai nainen? Jäin ikävöimään nimenomaan raskaasti yhtä tuntematonta miestä, vailla olikin hieman tyly 💔 en tiedä miksi, mutta ei tästä tunnu pääsevän ylikään.


    • Anonyymi

      Se, on hyvä jos tuntee oikean ja aidon Rakkauden, sitä tunnetta ei voita mikään. Toivottavasti saat ja tavoitat ketä haluat Rakastaa, onnea sinulle sillä matkalla. Vaikka en tunne sinua aloittaja, tunnen sydämessäni olevan tunteen häneen. Sain häneltä jotain niin arvokasta, etten oikein haluaisi kertoa siitä ettei se karkaa sydämestäni pois. Koska sen tiedän ja olen sata varma, että koskaan en tässä elämässä löydä enää samanlaista Rakkautta, minä hän antoi minulle. Mutta minulle riittääkin hänen antama, se täytti mieleni ja sydämeni hänellä. Ja, hän antoi kaiken itse sitä tietämättä, luovutti elinikäisen tunteen häneen. Miten tälläistä tunteen ja Rakkauden antajaa, ei osaisi Rakastaa? Ainoa mikä tekee kipeää ja sattuu syvälle sydämeen, kun en koskaan voinut hänelle sitä sanoa omalla äänellä. Mutta näiden asioiden kanssa on vaan elettävä päivä kerrallaan. Ja, koitettava tehdä elämästä jollain tavalla elämisen arvoinen, vaikka Rakkautta ei voi sanoi kertoa. Mutta aina mielessäni ja sydämessäni kun häntä ajattelen, siis joka hetki. Toivon vain että hänellä olisi kaikki hyvin. Tahdon nukkua vierelläsi, tuntea kätesi ympärilläni, kuulla hengityksesi, tietää että olet siinä. Tahdon herätä kuiskaukseesi, havahtua kosketukseesi, luottaa siihen, että pysyt.Tahdon sovittaa askeleeni sinun askeliisi,kulkea yhtä matkaa poikki pahojen päivien, halki hyvien hetkien jäämättä jälkeen, juoksematta edelle. Tahdon olla siinä ulottuvillasi, otettavissa omaksi.

    • Anonyymi

      Tiedän. Olet rakas. Ehkä tämä show olisi nyt tässä. Me alamme olla pakotetusti ulkona tästä paskasta. Muutama muu myös. Ehkä se tästä iloksi vielä muuttuu. Tosin kolmannes elämästä tuhottu tähän paskaan, sen suvun takia. Toivottavasti vielä maksavat. Ja muu porukka myös. Kai kokoontuu pian taas itkemään yhdessä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Mutta mieluiten keskityn meihin tulevaan perheeseen ja elämään 🥰


    • Anonyymi

      Tuo kuulostaa todella hyvältä 💖

      • Anonyymi

        Niinpä. Kyllä sun nyt kelpaa, kun sulle umpituntematon... mies vai nainen noin sanoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe