Tulevana viikonlopouna mahdollisuus juttumme etenemiseen... Tiedät mitä tarkoitan sulla on omaa aikaa! Tuleva viikonloppu voi ratkaista paljon jos vaan toimit... Sydämessäni myös toivon että jotain tapahtuisi!
Nainen nyt sulla on
40
804
Vastaukset
- Anonyymi
Tän palstan kautta kyllä saa tapahtumaan mitä vaan, mutta oikeassa elämässä mutkikkaampaa
- Anonyymi
Hieman se sulta rohkeutta vaatii mutta toisaalta tiedät jo tunteeni niin ei pitäs olla pahemmin jännitettävää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman se sulta rohkeutta vaatii mutta toisaalta tiedät jo tunteeni niin ei pitäs olla pahemmin jännitettävää..
Miten joku sinulle umpituntematon voi tietää sinun tunteistasi ja mitä virkaa sillä tiedolla olisi kun hänkään ei sinusta puhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku sinulle umpituntematon voi tietää sinun tunteistasi ja mitä virkaa sillä tiedolla olisi kun hänkään ei sinusta puhu.
Ja miten tietää onko toinen vapaalla vai ei? Jutru
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät että on omaa aikaa?
- Anonyymi
Mikäs lättätossu siellä taas sysää vastuun naiselle...
- Anonyymi
Mä tarvitsisin sellaisen miehen joka tuntee minut hyvin, ja tietää myös silloin etten toimi noin.
- Anonyymi
Minulle tämä ei ole, ei ole omaa aikaa luvassa.
- Anonyymi
Ei ole mullekaan, velvollisuudet on tässä kotona koko vkonlopun mutta ehdin mä hetkeks tohon parkkikselle pölisemään, että jos Mm niinkun kans ehtis..😌
-Tee-- Anonyymi
Ehtii kyllä. Laita viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehtii kyllä. Laita viestiä.
Mistäs sä sen tiedät?😃 Vai ootko Mm? No ihan varmasti.
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sä sen tiedät?😃 Vai ootko Mm? No ihan varmasti.
-Tee-Laita viestiä niin yllätyt😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä niin yllätyt😉
🤔🤔… kun oon jo joku aika takas laittanut yhden viestin eikä siihen ole vastattu, nii..
-Tee-
- Anonyymi
Ei ole mitään juttua kenenkään kanssa, minkä pitäisi edetä.
No juu vapaata on mutta ei ole kenellekkää jolle varata sitä omaa aikaani.
Varaan aikaa nörtti elämään...- Anonyymi
Nörttielämä on hyvä valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nörttielämä on hyvä valinta.
Onhan se.
Siitäkin oppii paljon asioita.
- Anonyymi
Ah pärskeles kun on jo ohjelmaa suunniteltuna... kato ku en hyppää wilmamurtoja sun oivallusten tahtiin. Raincheck?
- Anonyymi
Niinpä tietenki... Sulla ei oo koskaan aikaa mulle! Mahdatko edes rakastaa mua alkanut jo epäilyttää ☹️ Kaikkeen muuhun ja muille sulla on aikaa mutta ei mulle... Miksi kohtelet mua näin? Se sattuu... Minäkin olen vain ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietenki... Sulla ei oo koskaan aikaa mulle! Mahdatko edes rakastaa mua alkanut jo epäilyttää ☹️ Kaikkeen muuhun ja muille sulla on aikaa mutta ei mulle... Miksi kohtelet mua näin? Se sattuu... Minäkin olen vain ihminen!
Voi Krokotiilikyynelrock sentään! Eipäs ollu sullakaan aikaa sillon joskus kun vielä viitin pyydellä,, aina oli jonnella kiireet päällä.. millon missäkii,, nii. Silleen makkaa ku pettaa, vai olikse --äääää?
Moomma ihimisiä kaikki sano Sannaki! Siinäää ja miinää!!
- Anonyymi
Mitä pitää tehdä sut nähdäksesi?
- Anonyymi
Kutsu mut vaikka kahville johonki niin käydään kahvilla. Yhden viestin se vaatis...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsu mut vaikka kahville johonki niin käydään kahvilla. Yhden viestin se vaatis...
Mikset sinä kutsu kun kerran haluat?
- Anonyymi
En aijo toimia.
- Anonyymi
Yhden asian haluaisin vielä kysyä tai kaksi... Onko sulla tunteita mua kohtaan ja haluaisitko oikeasti alkaa mun kaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden asian haluaisin vielä kysyä tai kaksi... Onko sulla tunteita mua kohtaan ja haluaisitko oikeasti alkaa mun kaa?
Eiköhän se oo jo selvää mitä tunnen ja haluan. Oon tehny mun osuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee naiselleko menee M?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee naiselleko menee M?
Oletetaan että menee ja M on siis mies joten vastaan että kyllä on ja haluan🥰
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan alkaa oleen sun kaa. Oikeasti.
- Anonyymi
Ja kaikki valtakunnassa tietää keneltä kenelle. Vai mitä? Ihan ilman tunnisteita.
- Anonyymi
On tossa tunnisteita.
- Anonyymi
En voi toimia koska hyvin kauan tuntemani ihminen jota kaipaan, ei ole ilmaissut kiinnostustaan. Hän kieltäytyi lähtemästä lenkille, kun häntä tekstiviestillä jokin aika sitten pyysin.
- Anonyymi
Nyt odotat niin kauan, että pyytää vuorostaan sinua jonnekkin. Olet ainakin yrittänyt ja kerran jotenkin jo kumminkin tunnettekin. Toimit oikein.
- Anonyymi
Ja ap on?
- Anonyymi
En ole hän koska päinvastoin. Vapaa-aika loppui ja sorvin ääressä vkl.
- Anonyymi
Miehen kuuluu esittää kutsu naiselle IRL, jos haluaa tavata hänet. n>m.
- Anonyymi
Kunpa ikäiseni miehet uskaltaisivat esittää kutsun. Kahdesta muutamaa vuotta nuoremmasta olen kiinnostunut. En tykkää käydä tanssimassa tai baareissa. Pyytäisivät vaikka kävelylle. Katselen niitä ikäisiäni ulkona kulkiessani. Yksi todella mielenkiintoinen tuli minua vastaan, kun olin lenkillä. Hän ajoi polkupyörällä ja katselimme toisiamme ohi mennessämme.
- Anonyymi
Lauantaina nähdään ja tuijotetaan toisiamme niin kauan, että rakastutaan.
- Anonyymi
Huhhuh kuka ja mistä tietää kenenkin menot
- Anonyymi
No nähtiinkö?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623