No entäs minkä näköinen on kaipaamasi mies?

Anonyymi

Tumma vaalea
Millaiset silmät
Millainen ruumiinrakenne?
Luonnettakin voit kertoa ei pakko

Aloitan. Vaalea ihoinen. Silmät löytyy kaksi kappaletta. Ruumiinrakenne jämäkkä. Luonnetta löytyy.

74

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän pyörii niin paljon mielessä tällä hetkellä, että rysäytänpä tähän kunnon tuntomerkit. Jos tunnistaa itsensä, niin toivon privaatti yhteyden ottoa ja vapaata audiessi aikaa. Ei vaan pysty unohtamaan..

      Pitkä, kalju, parta ja kuvien perusteella nyt tikissä❤

      • Anonyymi

        *yhteydenotto


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee. En minäkään pysty unohtamaan miestä jota kaipaan.
        https://youtu.be/6C36YoFb26M
        kuuntelen tätä ja herkistyn kyyneliin.

        Kun avasin tuon linkin, ruudulle lävähti Lähi-Tapiolan mainos, jossa ruudun täydeltä afronaamaa, hyi hitto! Nyt on edessä vakuutusten vaihto toiseen yhtiöön.


    • Anonyymi

      Tumma
      Siniset
      Ryhävalas
      Aivan ihana

      • Anonyymi

        Ymmärrettävää että kaipailet ryhävalailla on yli kolmetrinen suurpenis.


      • Anonyymi

        Harmi kannaltasi mutta minulla ei ole penistä laisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kannaltasi mutta minulla ei ole penistä laisinkaan.

        Ei tietenkään ole shysssss ei tietenkään. ;) ;) ;)

        Ainiin, ei ole ei. ;)

        Ei. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole shysssss ei tietenkään. ;) ;) ;)

        Ainiin, ei ole ei. ;)

        Ei. ;)

        No en ole mies, silmäni eivät ole siniset, en ole tumma,en ryhävalas enkä aivan ihana. Kommentoin vain tekstiäsi. Että muuten osuu kyllä kohdilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole mies, silmäni eivät ole siniset, en ole tumma,en ryhävalas enkä aivan ihana. Kommentoin vain tekstiäsi. Että muuten osuu kyllä kohdilleen.

        Älä nyt ala selittelemään liikaa shysssss. ;) ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ala selittelemään liikaa shysssss. ;) ;)

        Ihan sama minulle. Haukut muita ja luulet juurikin sua se ihminen täällä kaipaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ala selittelemään liikaa shysssss. ;) ;)

        Luulet olevasi jotenkin hauska. Tosiassa oot vaan v* tun rasittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet olevasi jotenkin hauska. Tosiassa oot vaan v* tun rasittava.

        Menikö noin tunteisiin. Kiinnosta pätkän vertaa mitä sinä koet minun luulevan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama minulle. Haukut muita ja luulet juurikin sua se ihminen täällä kaipaa?

        Ole sitten hiljaa jos ihan sama, tuhlaat vaan omaa energiaasi. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö noin tunteisiin. Kiinnosta pätkän vertaa mitä sinä koet minun luulevan. 😁

        No luuletko että minua kiinnostaa sinun mielipiteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luuletko että minua kiinnostaa sinun mielipiteesi?

        Mitä sitten kiukuttelet siinä.Minun kommenttiinihan sinä kiukuttelet, eli näyttää kinnostavan. 😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sitten hiljaa jos ihan sama, tuhlaat vaan omaa energiaasi. 😁

        Pahan ilmanlintu sinä olet. Ei yhtään ainuttakaan keskustelua. Ettet olisi noita lapsetasoisia kommenttejasi heittämässä. Niin raivostuttavia lukea. Huonoja ja alarvoisia. Kuin teini. Ehkä oletkin. Kykenetkö edes muuhun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahan ilmanlintu sinä olet. Ei yhtään ainuttakaan keskustelua. Ettet olisi noita lapsetasoisia kommenttejasi heittämässä. Niin raivostuttavia lukea. Huonoja ja alarvoisia. Kuin teini. Ehkä oletkin. Kykenetkö edes muuhun?

        Kannattaisikohan sinun ihan ensin miettiä, että miksi koet ja kuvittelet minun täällä paljonkin kommentoivan? Kuulostaa jonkinasteiselta pakkomielteeltä, niin ja tosiaan, täältähän ei ole pakko lukea yhtään mitään, ja vielä vähemmän tulkita ne jonkun tietyn kirjoittamiksi. Helppoa eikö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisikohan sinun ihan ensin miettiä, että miksi koet ja kuvittelet minun täällä paljonkin kommentoivan? Kuulostaa jonkinasteiselta pakkomielteeltä, niin ja tosiaan, täältähän ei ole pakko lukea yhtään mitään, ja vielä vähemmän tulkita ne jonkun tietyn kirjoittamiksi. Helppoa eikö.

        Kenen sinun. Ei minua jonkun eläimiinsekaantujan elämä kiinnosta. Pane sitä ryhävalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen sinun. Ei minua jonkun eläimiinsekaantujan elämä kiinnosta. Pane sitä ryhävalsta.

        Ryhävalasta ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisikohan sinun ihan ensin miettiä, että miksi koet ja kuvittelet minun täällä paljonkin kommentoivan? Kuulostaa jonkinasteiselta pakkomielteeltä, niin ja tosiaan, täältähän ei ole pakko lukea yhtään mitään, ja vielä vähemmän tulkita ne jonkun tietyn kirjoittamiksi. Helppoa eikö.

        Pakko mielle tuntemattomaan. Miksi helvetissä luulet että jotain ihme idaria kaipaan ensinnäkin kaipaan miestä enkä mitään ämmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen sinun. Ei minua jonkun eläimiinsekaantujan elämä kiinnosta. Pane sitä ryhävalsta.

        Kyllä näyttää kiinnostavan kerta noin tarkkaan olet tietävinäsi milloin kommentoin ja mihinkin. Kaunista torstaita ja voimahali!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko mielle tuntemattomaan. Miksi helvetissä luulet että jotain ihme idaria kaipaan ensinnäkin kaipaan miestä enkä mitään ämmää.

        Yrityksesi olla kirjoitustaidoton on kyllä vähän haparoivaa. Kannattaa vaan olla kirjoittamatta ollenkaan jos ei taidot riitä.


        CIAOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrityksesi olla kirjoitustaidoton on kyllä vähän haparoivaa. Kannattaa vaan olla kirjoittamatta ollenkaan jos ei taidot riitä.


        CIAOO!

        Voi voi tuliko sulle nyt itku. Nyyh. Kirjoitustaidon omaaminen onkin tärkeää näinkin elämää kantaa ottavien ihmisten kanssa tekemisissä ollessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näyttää kiinnostavan kerta noin tarkkaan olet tietävinäsi milloin kommentoin ja mihinkin. Kaunista torstaita ja voimahali!

        No sinä nyt tunnut luulevan että jotakin sun kirjoitettu kiinnostaa jos niin heittää. Se on varmasti oltava totta eikö niin. En ole kyllä kiinnostunut tosi perään mitä tänne suollat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrityksesi olla kirjoitustaidoton on kyllä vähän haparoivaa. Kannattaa vaan olla kirjoittamatta ollenkaan jos ei taidot riitä.


        CIAOO!

        Selvä. Oikeinkirjoitus on todella tärkeää kun haukkuu muita. Sen kun muistaa ja sisäistää trollin opetusta osa 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten kiukuttelet siinä.Minun kommenttiinihan sinä kiukuttelet, eli näyttää kinnostavan. 😁😁😁😁😁

        Ei kiinnosta. Sinä vaan suoraan sanottuna vitutat minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä nyt tunnut luulevan että jotakin sun kirjoitettu kiinnostaa jos niin heittää. Se on varmasti oltava totta eikö niin. En ole kyllä kiinnostunut tosi perään mitä tänne suollat.

        Onko siellä korkki auki jo torstai aamupäivällä. Koitahan jaksaa, vinetto ei ole ratkaisu. Tai jos selvinpäin olet noin angstinen kukkuluuruu niin löytyy siihenkin apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä korkki auki jo torstai aamupäivällä. Koitahan jaksaa, vinetto ei ole ratkaisu. Tai jos selvinpäin olet noin angstinen kukkuluuruu niin löytyy siihenkin apua.

        Kyllä joo . Todella olen humalassa sehän selittääkin. Oli vähän raskas viime yö. Ja nyt vitutuskäyrä huipussaan jonninjoutaa sönkkäystä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Sinä vaan suoraan sanottuna vitutat minua.

        Se on hyvä. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joo . Todella olen humalassa sehän selittääkin. Oli vähän raskas viime yö. Ja nyt vitutuskäyrä huipussaan jonninjoutaa sönkkäystä kohtaan.

        Ikävää jos koet olevasi Suomen ainoa tumma, sinisilmäinen ryhävalas, ja vielä aivan ihanakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä. 😁

        Älä lue olevasi jotenkin erikoinen. Minua vituttaa tällä hetkellä kaikki. Erityisesti miehet. Ja vielä enemmän naiset. Ja ryhävalaita en voi sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää jos koet olevasi Suomen ainoa tumma, sinisilmäinen ryhävalas, ja vielä aivan ihanakin.

        Katso peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lue olevasi jotenkin erikoinen. Minua vituttaa tällä hetkellä kaikki. Erityisesti miehet. Ja vielä enemmän naiset. Ja ryhävalaita en voi sietää.

        Se on voi voi voileipä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on voi voi voileipä.

        Niin no en syö voita enkä leipää kun joku haukkui läskiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no en syö voita enkä leipää kun joku haukkui läskiksi.

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lue olevasi jotenkin erikoinen. Minua vituttaa tällä hetkellä kaikki. Erityisesti miehet. Ja vielä enemmän naiset. Ja ryhävalaita en voi sietää.

        ala oleen mun kaa? ihana 😘😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala oleen mun kaa? ihana 😘😁

        Kannattaako kun en mä tommonen oikeassa elämässä ole minkälaisen kuvan musta täällä saa. Oon lauhkea kuin lammas. Tykkään jopa ryhävalaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako kun en mä tommonen oikeassa elämässä ole minkälaisen kuvan musta täällä saa. Oon lauhkea kuin lammas. Tykkään jopa ryhävalaista.

        Ei kannata todellakaan. Eikä kannata heitellä kiviä jos ei huumoria kestä hei! Vai mitä hei hei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata todellakaan. Eikä kannata heitellä kiviä jos ei huumoria kestä hei! Vai mitä hei hei!

        Heippa vaan🤷‍♀️. Miten niin en kestä. Mistähän minä olisin loukkaantunut. Hieman suhteellisuuden tajua. Ihmisillä ehkäpä suurempiakin murheita kun joku anonyymi avautuminen . Niin kuin oikea elämä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa vaan🤷‍♀️. Miten niin en kestä. Mistähän minä olisin loukkaantunut. Hieman suhteellisuuden tajua. Ihmisillä ehkäpä suurempiakin murheita kun joku anonyymi avautuminen . Niin kuin oikea elämä. 😂

        Ainiin sekin o yhdyssana SUHTEELLISUUDENTAJU. Miksi muutenkaan haluaisin suhteeseen ihmisen kanssa joka tuntematon minulle.


    • Anonyymi

      Hän on tummahiuksinen, sinisilmäinen, vaaleaihoinen, käyttää silmälaseja ja hänellä on lyhyt parta. Hän on normaalivartaloinen (ei sporttinen, eikä lihaksikas, vaan ihan tavallinen), Hän on noin 160-165 senttiä pitkä (en tiedä varmaksi, mutta suurinpiirtein samanpituinen kuin minä, hieman lyhyempi).

      Luonteeltaan, sen mukaan mitä minä häntä tunnen, hän on mukava, ystävällinen, kärsivällinen ja auttavainen, myös hieman ujo ja syrjäänvetäytyvä. Hauskakin hän on, tai ehkä huumorimme vain osuu yksiin.

      p.s. Hän pitää paljon dinosauruksista.

    • Anonyymi

      Tumma, pitkä, komea, älykäs, puoleensavetävä ym. eli täydellinen mies😃

      • Anonyymi

        onko se sen älykkäämpää mitä tummenpaa onko ?

        kannattaa ottaa nuohoojiin yhteyttä!


    • Anonyymi

      Tummat silmät ruskea tukka... Pitkä mies ja vartalo sporttinen

    • Anonyymi

      Vaalea,viikinkityyppinen

      • Anonyymi

        ei oo partaa kuitenkaan


      • Anonyymi

        Niin on minunkin mieleen, vaalea, hoikka ja pitkä, hiukset saa olla pidemmät, nahkapäät ei kelpaa. Alkoton, ei tatuoitu ja yli 40v.


    • Anonyymi

      Vaalea, pitkä, normaalivartaloinen, ystävälliset siniset silmät, huumorintajuinen, luotettava, vakava, auttavainen.

    • Anonyymi

      Helikopterikenttä päälaella, pieni vehje ja löysä nahka ihossa.

    • Anonyymi

      Lihava ja ruma. Luonne sosiopaatin piirteinen.

    • Jaa normaali kehonrakenne,vaaleat hiukset, kaksi silmää... Iho vaalea...mutta juu ei mitään siitä enempää

    • Anonyymi

      Kehvatsun näköinen mies, luonne vielä kehvatsumpi.

    • Anonyymi

      Pieni ja lystikäs pippeli, mutta suuri sydän.

    • Anonyymi

      Ristiverinen tai tummatukkainen.

    • Anonyymi

      Suloinen ja seksikäs, ihana.

    • Anonyymi

      Ruskeahiuksinen, urheilullinen. Sielukkaat silmät älykkäässä päässä. Jokainen piirre niin rakkaaksi muuttunut. Voi kun saisi sivellä niitä rakkaita kasvoja, suudella huulia

    • Anonyymi

      No kun en tiedä.

    • Anonyymi

      Pähkinän väriset silmät, ruskean punertava tukka, pitkä, miehisen leveät hartiat, matala ääni, rauhalliset eleet.

    • Anonyymi

      Mun pituinen, punertavat hiukset, siniset silmät, silmälasit(, ujo, mutta hemmetin hauska, samanluontoinen., ahkera, Tuoksuu aina hyvälle, kiltti, kohtelias, yhteensopiva huumurintaju )hyvä laittaa ruokaa ja tarjoilee sitä....upppps. siinä mun unelmieni mies.

    • Anonyymi

      Semmonen jörrikkä. Aika älykäs, mutta kömpelö.

    • Anonyymi

      Hyvin pitkä ja hyvin laiha. Vekkuli luonne. Kiltti.

    • Anonyymi

      Tumma, isomahainen ja kaipaan sitä maksamaan vippinsä.

    • Anonyymi

      Tanakka, punakka ja hanakka. = joka äidin toive vävy.

    • Anonyymi

      Persiistä revityn.

    • Anonyymi

      Älä Gari utele!

      Mee ja PORAA vaan niinku aina ennenki.

    • Anonyymi

      Pistävät silmät riutunut

    • Anonyymi

      Aika paljon samaa hänessä on ulkonäöllisesti, kuin Elias Kaskisessa.

      • Anonyymi

        Kuka se eljas on? Noitahan on vaikka mitä kaikurantoja ja korisevia, ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se eljas on? Noitahan on vaikka mitä kaikurantoja ja korisevia, ihan sama.

        Kyllä hänet Googlesta löytää, tutki sieltä. En oikein tiedä mitä tällä kysymyksellä nyt ajat takaa...


    • Tumma ja tulinen.

      • Anonyymi

        Moikku Chileen tai Meksikoon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikku Chileen tai Meksikoon!

        Buenas noches 💋


    • Anonyymi

      Minua jotkut nuoret tytöt huutelevat Cheekiksi, vaikka en ole yhtään saman näköinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe