Jotain tapahtuu tai käynnissä. Taistele!
Levoton olo
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä tuntuu kans levottomalta mut kai se tästä....
- Anonyymi
Ei minun tarvitse taistella koska minua vastassa ei ole minkäänlaista vastusta.
- Anonyymi
Täytyy sanoa että on kyllä hyvä olo.
- Anonyymi
Kaikenlaista turhaaon yhä käynnissä. On ollut monta vuotta liikaa. Siitä saa vain pahan olon ja stressiä.
- Anonyymi
Hmm, aina tapahtuu, mutta tänää tapahtui jotain joo..kylläpä on levollinen mieli.
- Anonyymi
Minun oikea poikani taisi olla sairaana. Huojennus valtasi yhtäkkiä iltapäivällä. En tiedä ollaanko kärryillä. Heikon toivon varassa. Hyvin heikon. Täälläkin on vielä aitoja sittenkin. Heille olen potilas. Outoa jos ei erota tervettä. Minä olen vielä hengissä 25.8. En tiedä missä kulkee raja. On päivä kerrallaan nyt elämä. Ahdistus välillä pyrkii pintaan. Jumala ole suojanani nyt ja aina. Isän ja pojan ja Pyhän hengen nimeen. Aamen.
- Anonyymi
Saatananpalvoja lääkäri valmistelee uutta helvettiä.
- Anonyymi
Saatananpalvoja lääkäri on enemmän kiinnostunut jumalan nimestä kuin sairaan ihmisen terveydestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632