Lähtölaskenta Sadulle alkanut

Anonyymi

"Mikkelin valtuustossa laajaa epäluottamusta Satu Taavitsaista kohtaan – Oskari Valtola toivoo, että tämä vetäisi "omat johtopäätöksensä", mutta Taavitsaisen mukaan poliittista luottamusta arvioivat äänestäjät"

"Kaupunginhallituksen varapuheenjohtajaa Satu Taavitsaista kohtaan esitetyn epäluottamuksen takia koko Mikkelin kaupunginhallitus voi joutua irtisanoutumaan."

Maksumuurin takana koko uutinen.
https://www.lansi-savo.fi/paikalliset/4806582

26

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattaa olla kuhinaa oikeiden ajatusten iltamissa.

    • Anonyymi

      Ei satu tavua vetää omia johtopäätöksiä. Ei narsisti voi myöntää virheitään saati muutakaan. Kaikissa muissa se vika on, jos ei Taavitsaisen kanssa toimeen tule..

      • Anonyymi

        Nasaali ääni narsisteilla.


    • Anonyymi

      Oskari voi ite ottaa loparit. Tekis sekii oikeita töitä.

      • Anonyymi

        Aha! Työterveyslääkärin homma ei vissiin Sinun mielestäsi ole oikeita töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha! Työterveyslääkärin homma ei vissiin Sinun mielestäsi ole oikeita töitä?

        Reseptejä osaa kirjotella kuka vaan kun osaa vähä kirjotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reseptejä osaa kirjotella kuka vaan kun osaa vähä kirjotaa.

        Vaan osaako kirjoittaa oikean reseptin oikeaan vaivaan?
        Diapamit ei käy joka vaivaan ja niitä sinä kirjoittelisit kavereillesi.


      • Anonyymi

        Eiköhän Valtola ole ikänsä tehnyt oikeita töitä ja elättänyt itsensä toisin kuin kommentoijat jotka elävät toisten rahoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Valtola ole ikänsä tehnyt oikeita töitä ja elättänyt itsensä toisin kuin kommentoijat jotka elävät toisten rahoilla!

        Minäkin elän Valtolan rahoilla


    • Anonyymi

      Poliisi on poliittisesti asennoitunut ja korruptoitunut.

    • Anonyymi

      On häpeäksi Satu Taavitsaiselle jos edelleen pitää jääräpäisesti kiinni paikastaan vaikka on rikosepäilty!
      Sellainen käytös ei ainakaan mainetta ja kunniaa kasvata eikä varmaan kannatustakaan jos on jossain vaaleissa enää ehdollakaan.
      On tunnettu tosiasia, että niin kauan kun Satu Taavitsainen on ollut valtuustossa niin aina on kylvänyt riitaa ympärilleen eikä Mikkelin päätöksen teosta ole tullut mitään.

    • Anonyymi

      Satu Taavitsaisen ei pidä erota!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!
        Erottaa se pitää jpkaisesta ns. luottamustoimesta!


    • Anonyymi

      Onko oskari jahtipäällikkö?

      Kuka heittää eka kiven kysyi Jeesuskin. Nyt kiviä lentää ja kurtturuusut nauraa hahaa.

      • Anonyymi

        Satu ihana sen heitti.


      • Anonyymi

        Kurtturuusut eli Satu ja sen tukijat?


    • Anonyymi

      Kurtturuusu sai jälleen lähdöt tehtävästään.
      Saatiin sentään tilalle virastomestari ovia availemaan.

      • Anonyymi

        Sadulle ei tunnu onnistuvan nyt mikään.


    • Anonyymi

      ei hyvin mee sil strengelilläkää :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Anonyymi

      Se on myös niin, että Mikkelissä menee kaikki päin vittua jos annetaan vaan hyvien veljien suhmuroida keskenään. Sitäkin on kokeiltu. Tähän asti ei olekaan kupattu kaupungilta kun 50 miljoonaa omaan jääkiekkoharrastukseen. 100v ja 50€ vuokrasopimus kaupungin torialueelle, yksi saimaastadium jota ei käytä kuin rikkaat, kuplahalli jota ei käytä kun muutamasata jalkapalloilijaa. Keinojää jota ei saa käyttää muut kun jotkin vitun homot keppiensä kanssa, yksi luvaton nettilukio (-24 miljoonaa) myyty oma sähköyhtiö, että sähkö maksaa jatkossa vitun paljon enemmän, jaettu ilmaiseksi rahan arvoiset tontit, ja seuraavaksi ilmeisesti menee 10-40 miljoonaa lentokenttään, joka "tarvitaan" että hyvät veljet voi käyttää sitä ilmaiseksi, lennättääkseen 30 milkkeliläistä Tampereelle vuosittain.

      • Anonyymi

        ilmeisesti olet säälittävä köyhä, kun tällaista väität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilmeisesti olet säälittävä köyhä, kun tällaista väität?

        Monessa muussa kaupungissa tällaiset johtajat ja päättäjät olisi jo potkittu vittuun kauan sitten....ei jumalauta pienintäkään käryä todellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessa muussa kaupungissa tällaiset johtajat ja päättäjät olisi jo potkittu vittuun kauan sitten....ei jumalauta pienintäkään käryä todellisuudesta.

        Ei ole sullakaan, kun näitä olet äänestänyt..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe