Ajoin Toyota Corolla Hybridillä 4 tunnin huviajelun täysin päämäärättömästi ja vain nautin Corollan ylivertaisesta ajettavuudesta sähköllä. Aika meni kuin siivillä enkä paljon muista missä ajelin mutta upea kokemus se oli, Toyota takaa nautinnon.
Mukava huviajelu
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko lähti setämieheltä muisti ja joutui harhailemaan 4 tuntia jossain?
Tämä oli jo toinen kerta pienen ajan sisään ja siksi olen huolissani sinusta ja muiden tiellä liikkujien puolesta. Mene heti terveyskeskuksen päivystykseen, sillä päässäsi voi olla jokin kasvain tai vuotoa kun muisti noin pätkii ja se voi olla kohtalokasta ilman nopeita toimia. - Anonyymi
Minä ajoin pienen kauppareissun itselataavalla, yli puolet taisi mennä nyt sähköllä.
- Anonyymi
Kovin oli lyhyt matka kauppaan, tien toisella puolella näemmä.
- Anonyymi
Kalleinta mahdolista sähköä. Tehty polttamalla bensaa joka maksaa 2.20 euroa litra.
Verkosta tuon saman sähkön saa noin yhdellä kuudesosalla tojon latauskelvottoman kustannuksista.
- Anonyymi
Minä ajelin korttelin ympäri itsetyydyttävällä. Ai että teki gutaa!
- Anonyymi
Joo. Kyllä nämä Tojon koeajot tiedetään
"Toyotan koeajo päättyi navetan ovien läpi rehusiiloon – autosta löytyi rukoileva alaston mies
Koeajo uudelle Toyota Auriksella sai erikoisen lopun elokuisena yönä."
https://www.is.fi/autot/art-2000005913846.html - Anonyymi
Toyotalla kun ajaa häipyvät maalliset murheet mielestä, on kuin köllisi pilven päällä tulpat korvissa ja mieli tyhjänä kuin valkoinen paperiarkki, se on Nirvana.
- Anonyymi
On parasta vältellä tojootteja ettei saa apinaruttoa.
- Anonyymi
Suuntavaistonsa ja sijainnin menettänyt setämies on vaarallinen liikenteessä. Hän voi tehdä todella vaarallisia ja arvaamattomia tekoja ja temppuja, onhan Toyotalla ennätys moottoriteillä vastavirtaan ajamisesta ja kävelyteillä ajamisesta.
Tuollainen setämies ei edes myönnä olevansa eksyksissä jos joku huomaa harhailevan autoilijan pälyilevän ympäriinsä ja joku haluaisi auttaa. Paras soittaa poliisille ihan yhteisen turvallisuuden nimissä, se on suoraan sanoen velvollisuus, sillä heitteillejättö on rankaistava teko. - Anonyymi
Uusi Corolla nyt yleisöryntäyksen kohteena Toyota-liikkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772