Mukava huviajelu

Anonyymi

Ajoin Toyota Corolla Hybridillä 4 tunnin huviajelun täysin päämäärättömästi ja vain nautin Corollan ylivertaisesta ajettavuudesta sähköllä. Aika meni kuin siivillä enkä paljon muista missä ajelin mutta upea kokemus se oli, Toyota takaa nautinnon.

10

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taasko lähti setämieheltä muisti ja joutui harhailemaan 4 tuntia jossain?
      Tämä oli jo toinen kerta pienen ajan sisään ja siksi olen huolissani sinusta ja muiden tiellä liikkujien puolesta. Mene heti terveyskeskuksen päivystykseen, sillä päässäsi voi olla jokin kasvain tai vuotoa kun muisti noin pätkii ja se voi olla kohtalokasta ilman nopeita toimia.

• Anonyymi

Minä ajoin pienen kauppareissun itselataavalla, yli puolet taisi mennä nyt sähköllä.

• Anonyymi

Kovin oli lyhyt matka kauppaan, tien toisella puolella näemmä.

• Anonyymi

Kalleinta mahdolista sähköä. Tehty polttamalla bensaa joka maksaa 2.20 euroa litra.

Verkosta tuon saman sähkön saa noin yhdellä kuudesosalla tojon latauskelvottoman kustannuksista.

• Anonyymi

Minä ajelin korttelin ympäri itsetyydyttävällä. Ai että teki gutaa!

• Anonyymi

Joo. Kyllä nämä Tojon koeajot tiedetään

"Toyotan koeajo päättyi navetan ovien läpi rehusiiloon – autosta löytyi rukoileva alaston mies
      Koeajo uudelle Toyota Auriksella sai erikoisen lopun elokuisena yönä."

https://www.is.fi/autot/art-2000005913846.html

• Anonyymi

Toyotalla kun ajaa häipyvät maalliset murheet mielestä, on kuin köllisi pilven päällä tulpat korvissa ja mieli tyhjänä kuin valkoinen paperiarkki, se on Nirvana.

• Anonyymi

On parasta vältellä tojootteja ettei saa apinaruttoa.

• Anonyymi

Suuntavaistonsa ja sijainnin menettänyt setämies on vaarallinen liikenteessä. Hän voi tehdä todella vaarallisia ja arvaamattomia tekoja ja temppuja, onhan Toyotalla ennätys moottoriteillä vastavirtaan ajamisesta ja kävelyteillä ajamisesta.
      Tuollainen setämies ei edes myönnä olevansa eksyksissä jos joku huomaa harhailevan autoilijan pälyilevän ympäriinsä ja joku haluaisi auttaa. Paras soittaa poliisille ihan yhteisen turvallisuuden nimissä, se on suoraan sanoen velvollisuus, sillä heitteillejättö on rankaistava teko.

• Anonyymi

Uusi Corolla nyt yleisöryntäyksen kohteena Toyota-liikkeissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      5379
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3643
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      507
      2437
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1641
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      150
      1370
    6. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1025
    7. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1015
    8. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1010
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      342
      990
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      946
    Aihe