Olisko pitänyt käydä ennen ostoa?
Kun Kokemäen rakennusvalvonta meni tarkastamaan kaupungin vasta ostamaa Pamauksen tanssilavaa, tarkoituksena oli tarkistaa poistumistiet ja selvittää, kuinka suurelle kävijämäärälle tila sopii.
Kävikin niin, että koko tila laitettiin toistaiseksi käyttökieltoon. Käyttökielto astui voimaan 23. elokuuta.
”Tämän hetken tiedon mukaan sinne ei ole turvallista ottaa kävijöitä”, rakennustarkastaja Lauri Heiskanen kertoo.
Rakennuksen katon puiset tukirakenteet ovat vääntyneet Heiskasen mukaan jonkin kuorman vaikutuksesta. Ongelma on saattanut kestää pitkäänkin.
Pamaus Pitkäjärvi
Anonyymi
5
629
Vastaukset
- Anonyymi
Olis ne sen muutenkin lanannu kumoon, se on kaupungin tapa. Nyt on hyvä (muka) syy.
- Anonyymi
No, eihän he ole olleet alunperinkään kiinnostuneita lavasta, vaan siitä maa-alueesta, joten yks hailee heille, miten lavan käy. Onneks ei kuitenkaan kesän leiriläisten niskaan romahtanut tuo höskä...
- Anonyymi
Se oli viiminen niitti kaupunkin arkkuun. Muistorikas Pamauksen lavakin tuhotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli viiminen niitti kaupunkin arkkuun. Muistorikas Pamauksen lavakin tuhotaan
Pois vaan semmonen tarpeeton rytökasa pilaamasta maisemaa.
- Anonyymi
Tuleeko se akkutehtaan käyttöön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984