Miksi Vitarassa haisi siltä niin kuin olisi juuri hernekeiton jäljiltä pieraistu!??? Vaikea keskittyä koeajoon kun moinen lemu todella vahvana läsnä. Ei tällä kertaa tarttunut matkaan.
Kävin koeajamassa Vitaran
12
1006
Vastaukset
- Anonyymi
Sinunlaisesi pierupetteri tuskin saa mitään autoa koeajoon! 😄😁
- Anonyymi
Eikö se automyyjä tuulettanut sitä,vaikka erikseen mainitsin että haiseekun tuli ripulit housuun kesken koeajon .Sori vaan.
- Anonyymi
Ihan hirvee haju oli tosiaan daciassa ja penkissä ruskeat vauhtiraidat. Mitään muuta sporttisuutta autossa ei sitten ollutkaan 😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hirvee haju oli tosiaan daciassa ja penkissä ruskeat vauhtiraidat. Mitään muuta sporttisuutta autossa ei sitten ollutkaan 😀😀
Vai väänsit sinne vielä raidatkin! Hyi sinua!!🤮
- Anonyymi
Hyvä avaaja: Miten sinulla omasta mielestäsi elämässi sujuu?
- Jos olisin läheisesi, olisin tavattoman huolestunut tilanteestasi. Toivotan silti voimia ja jaksamista! - Anonyymi
No se lemu oli lähtöisin sinun, Toyotisti persiin ja kalsarien välistä. Menit vielä levittämään tuon lemun Suzukiin. Nyt joutuvat sen otsonoimaan.
Pyyhkisit nyt joskus takapuolesi ja vaihtasit kalsarisi edes kerran parissa viikossa.- Anonyymi
Ex cuse maa mun pers lemuaa
- Anonyymi
Läski pösökuski käynyt koeajolla? ennen sinua
kts. peugeot suomi24- 508 jutut ja muut - Anonyymi
Miksi vitura ei kiinnosta minua. Oi miksi.
- Anonyymi
Johtunee tuulen huuhtomasta takapuolesta 😀
- Anonyymi
Edellinen koeajaja paskoi housuihinsa kun japsikinnerin tunnoton ohjaus ja huterat ajo-ominaisuudet yllättivät!
- Anonyymi
olisko jotain peugeot asiaan liittyvää?
siellä puhutaan haisevasta läskistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984