Jos haluat unohtaa, poissa silmistä, jos haluat ettei toinen unohda pysy silmissä, sillain vähän varkaiten🤸♂️.. muuten TOIMII..✌tulipa sekin kokeiltua.
Kannattaa noudattaa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu toimivan oikein hyvin 😍
- Anonyymi
Oon samaa mieltä! Toimii! Terveisin se kehen se toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä! Toimii! Terveisin se kehen se toimii.
😂😂...kyllä se kuulkaa toimii, ite tätä vähän epäilin, tai uskoin kyllä siihen, että pois silmistä on myös pois mielestä, se aikalailla totta, sikspä oon päättänyt olla silmissä, mutten liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂...kyllä se kuulkaa toimii, ite tätä vähän epäilin, tai uskoin kyllä siihen, että pois silmistä on myös pois mielestä, se aikalailla totta, sikspä oon päättänyt olla silmissä, mutten liikaa.
Mielummin liikaa. Nyt on liian vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin liikaa. Nyt on liian vähän.
Liian tyrkky ei saa olla, muistuttelen vaan olemassa olostani, huomaamatta🤣...mutta nyt se toimi..eräälle kaupan takaa kurkkivalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian tyrkky ei saa olla, muistuttelen vaan olemassa olostani, huomaamatta🤣...mutta nyt se toimi..eräälle kaupan takaa kurkkivalle
Ai tää olikin sille :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tää olikin sille :(
Nii kelle?
- Anonyymi
Eipähän vaan aina auta kaikissa tapauksissa "poissa silmistä, poissa mielestä." Joskus tunne ja muistijälki on niin vahva ja voimakas että sisällä pysyy.
- Anonyymi
Tämäkin totta, mutta sitten se vaatii jo muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin totta, mutta sitten se vaatii jo muuta.
Ei välttämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä.
No joo, jos hölmöläisen tapaa nii ei tarvi muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792