Tulenko viereesi ja kosketan?
Ujolle miehelle
33
792
Vastaukset
- Anonyymi
Tule jos uskallat.
Pikkasen riippuu siitä, minne aiot koskea...
- Anonyymi
Joo. Kyllä. Ehdottomasti. Todellakin.
- Anonyymi
Yksi vaan saa koskea ja hänkin vasta kun on luvannut että pitää minut omanaan aina.
- Anonyymi
Lupaan. Voinko nyt tulla hipelöimään sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan. Voinko nyt tulla hipelöimään sua?
Joo mutta tukkaan ei saa koskea, käytän nimittäin tukkageeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kaikissa karvoissa...???
- Anonyymi
Olen sivusta. Ei ole karvoja ainakaan sielä mihin tukkageeliä pitäisi laittaa. Olen myös Rakastunut. Haluan nähdä heti huomenna.
- Anonyymi
En vastaa tähän kommenttiini tuleviin viesteihin. Ovat niin ala-arvoisia. En käytä geeliä kuin nenäkarvoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en koske tukkaan sitten. Mutta oikeasti mies, haluan jo hipelöimään sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sivusta. Ei ole karvoja ainakaan sielä mihin tukkageeliä pitäisi laittaa. Olen myös Rakastunut. Haluan nähdä heti huomenna.
Tää ei ole ala-arvoinen kommentti vaan totta. Ja haluan olla sen ikioma. Haluan että se on mun ikioma. Aina.
- Anonyymi
Mikään ei olisi upeampaa kuin se... Tulisitpa viereeni...
- Anonyymi
Tulen ja otan sut kolmesti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen ja otan sut kolmesti..
Olen ujo mies, mutta minullakin on tuhmia ajatuksia. Jos ymmärsin "ottamisen" oikein, niin pitää varoittaa jo etukäteen, että aluksi saatan innostuksissani "tulla" aika nopeasti. Ettet sitten pety. Huilataan välissä hetken aikaa toisiamme kosketellen ja otetaan uusiksi, niin kestän jo huomattavasti pidempään, kun on pahimmat paineet purettu.
Ja tämä ajatus koskee siis vain sitä omaa ihastustani, jos olisit hän. Meni ajatukset vähän levottomiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ujo mies, mutta minullakin on tuhmia ajatuksia. Jos ymmärsin "ottamisen" oikein, niin pitää varoittaa jo etukäteen, että aluksi saatan innostuksissani "tulla" aika nopeasti. Ettet sitten pety. Huilataan välissä hetken aikaa toisiamme kosketellen ja otetaan uusiksi, niin kestän jo huomattavasti pidempään, kun on pahimmat paineet purettu.
Ja tämä ajatus koskee siis vain sitä omaa ihastustani, jos olisit hän. Meni ajatukset vähän levottomiksi.En minä suhun pety. Paitsi viimeksi kun nähtiin. Mutta nyt haluan sun kosketeltavaks. Ihan sama miten. Kunhan se tapahtuu. Haluan myös koskee sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä suhun pety. Paitsi viimeksi kun nähtiin. Mutta nyt haluan sun kosketeltavaks. Ihan sama miten. Kunhan se tapahtuu. Haluan myös koskee sua.
Onko viime näkemisestä minkä verran aikaa? Tunteja, päiviä, viikkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä ajatus koskee siis vain sitä omaa ihastustani, jos olisit hän. Meni ajatukset vähän levottomiksi.Mä tiedän kulti että tulisit todella nopeasti 😉 Ja niin kyllä minäkin.. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko viime näkemisestä minkä verran aikaa? Tunteja, päiviä, viikkoja?
Päiviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päiviä
No sitten ei täsmää. Kolme ja puoli tuntia täällä, kun näin sen naisen viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten ei täsmää. Kolme ja puoli tuntia täällä, kun näin sen naisen viimeksi.
Missä olit puoli seiskan maissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olit puoli seiskan maissa?
Vartin yli kuusi torilla.
- Anonyymi
Onko ujo mies kuin pujo, hihhihhihhi.....
T.tulevalle talvelle ei ole luvassa satoa pihlajanmarjoista, se on paree ruakkia lintuja hampulla, luonnonlaki, saatanan paskaklakki...
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=MevEEMmsjmI Minuun ei kannata käydä takaa päin kiinni. Sen verran varoitan.
- Anonyymi
Mitä sillon tapahtuu? Hijaa-karatepotku ja täystyrmäys?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillon tapahtuu? Hijaa-karatepotku ja täystyrmäys?
En ketään potkimaan ala, enkä lyömään. Mutta saatan säikähtää sitä ihan tosissaan. Riippuu missä ja miten se tapahtuu. Nappaan kiinni ja kaadan maahan.
- Anonyymi
Luuloteltu hätävarjelu kyseessä = Silloin et ole tehnyt mitään väärää.
- Anonyymi
Se oiskin varmaan varmin tapa iskeä minut. Tässä parin vuoden aikana vain yksi ihminen on kosketellut pari kertaa, vaikkei sekään toki hänelle mitään seksuaalista ollutkaan.
- Anonyymi
Oliko se nainen sulle tärkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se nainen sulle tärkeä?
Vaikka hän onkin aika uusi tuttavuus, niin kyllä hänestä tuli minulle tärkeä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka hän onkin aika uusi tuttavuus, niin kyllä hänestä tuli minulle tärkeä ihminen.
Juuri näin on myös minulle käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin on myös minulle käynyt.
Samishali sitten. Onnea hänen kanssaan toivotan.
- Anonyymi
Kyllä niistä ujoistakin lähtee, yllättynyt olen.
- Anonyymi
Nainen tuntomerkisi? Toki jos olisit hän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541402Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341011Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801