Mies joka nauttii nuolemisesta

Anonyymi

Löytyisikö miestä, joka haluaisi ainoastaan antaa suuseksiä. Eli siis seksitreffit, mutta vain nuolennan merkeissä? ;)
- Nuori nainen

25

835

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löytyy kyllä, itse Satakunnasta
      Nuolisin sua mielelläni oikein pitkään.

    • Anonyymi

      Mä haluisin myös!!!!!! 45v nainen

      • Anonyymi

        Tuo kysynnän ja tarjonnan kohtaamattomuus on merkittävin probleema seksielämässä. Yhden mies ei nuole, vaikka nainen imee kyrpää joka käänteessä, toinen, esimerkiksi minä nuolen jalkoväliin peerseestä klitorikseen, mälleillä tai ilman, pissaisena, liukkaaana hikisenä you name it että varmasti tulee. Kyrpää on kotona imetty viimeksi 2019.

        Nuolen kyllä mielelläni ei siinä. Mutta joskus olisi kiva saada imut takaisin.

        Mutta tällaista tämä on. Ei kohtaa


      • Nuolen mielelläni. M 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kysynnän ja tarjonnan kohtaamattomuus on merkittävin probleema seksielämässä. Yhden mies ei nuole, vaikka nainen imee kyrpää joka käänteessä, toinen, esimerkiksi minä nuolen jalkoväliin peerseestä klitorikseen, mälleillä tai ilman, pissaisena, liukkaaana hikisenä you name it että varmasti tulee. Kyrpää on kotona imetty viimeksi 2019.

        Nuolen kyllä mielelläni ei siinä. Mutta joskus olisi kiva saada imut takaisin.

        Mutta tällaista tämä on. Ei kohtaa

        Itse itselleni vastaten.. olen treenannut tuota, että voin nuolla vaikka missä kunnossa olevaa pillua. Pakko sanoa että joskus vaatii hieman luonnetta / keskittymistä, kun sellaista naittaa spermaista, vähän pidsaltakin maistuvaa pillua nuolee ja runkuttaa persettä josta tulee oma odööri... nuolen silti intohimolla jos toinen tykkää, ja tykkäähän se, kiemurtelee nautinnosta. Haluaisin antaa tämän jälkeen suudelman ja viedä maut sinne suuhun mukanani. Se ei kuulemma käy. Itse haluan kyllä spermat suuhun laskettuani heti kunnon kielarin.

        Arkielämässä olisi kivaa, kun toinen nostaisi yöpaidan helmaa aamulla ja pyllistäen sanoisi, nuole mun persettä ja pillua. Olkaa vapautuneita toisillenne


      • Anonyymi

        mistäpäin suomea 45-v on, saattaisinpa vaikka avittaa vähän jos kiinnostaa!! m51


      • Anonyymi
        AkselR kirjoitti:

        Nuolen mielelläni. M 52

        Hyi helvetti! Ja sulla on tietekin mädät hampaat!🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse itselleni vastaten.. olen treenannut tuota, että voin nuolla vaikka missä kunnossa olevaa pillua. Pakko sanoa että joskus vaatii hieman luonnetta / keskittymistä, kun sellaista naittaa spermaista, vähän pidsaltakin maistuvaa pillua nuolee ja runkuttaa persettä josta tulee oma odööri... nuolen silti intohimolla jos toinen tykkää, ja tykkäähän se, kiemurtelee nautinnosta. Haluaisin antaa tämän jälkeen suudelman ja viedä maut sinne suuhun mukanani. Se ei kuulemma käy. Itse haluan kyllä spermat suuhun laskettuani heti kunnon kielarin.

        Arkielämässä olisi kivaa, kun toinen nostaisi yöpaidan helmaa aamulla ja pyllistäen sanoisi, nuole mun persettä ja pillua. Olkaa vapautuneita toisillenne

        Ootko koskaan kuullut että sekämiesten että naisten värkkien nuolemisesta voi saada kurkkusyövän! Papillomavirus asialla. Siitä vaan limatoosia nuolemaan!🤤


    • oon 48 mies.mä haluaisin nuolla pitkään.voisin yksipuolisesti nuolla pillua vaikka kuinka kauan.laittakaa viestiä niin tuun ja nuolen.tosin oon täällä turun lähellä.

    • Anonyymi

      Niin ja jos speksi on nuori nainen, niin useita kiinnostaa nuoren naisen nuoleminen. Kumminkin hieman tarkempi kuvaus nuoren naisen olemuksesta silti olisi kiva, ihan jos sellainen simpsakka kaksvitonen, plus miinus viis (eli mentiin jo kolmen kymppiin) Hyväntuoksuinen ja normaalikokoinen ja pyöreyttäkin saa olla, tarvisi kielihoitoa siistille vähän trimmatulle pimpsalle, käsi nousee heti ylös (virtuaalisesti)

      Sensijaan sellainen oman elämänsä sankari välissä ferkkapöksuissä taaperramassa s marketissa kaljakassin kanssa kotiin- ei kiitos

      Nuolen kyllä aina niin kauan ku tarvii, ei siinä... mutta varmasti nussin perään, joten siihen meni sekin suunnitelma

    • Anonyymi

      Keskisuomesta löytyy intohimoinen 180/90 kiva, luotettava kielimies 👅
      [email protected]
      Ei ikäni, vaan mieliasentoni, sä päälläni 😘

    • kyllä mä voin nuolla vanheempaakin vittua.no raja tietenkin on.mutta pillun nuoleminen on upeeta,ei siinä omiatarpeita tarvitse aina ajatella.

    • Anonyymi

      Samat ukot täällä tarjoaa nuolemispalvelua, kuin labradorinnoutajat. Eihän siinä mitään, jos homma toimii.

      Itse en noin helppoon lähde mieluummin toimin konsulttina ja kotona tietenkin on se pimpsa jota saa nuolla kuin hirvi suolakiveä.

      Sensijaan omaa ilotikkaria harvemmin pääsee liottamaan ns yläkerran antimista joten siihen akriivista kiinnostusta löytyy, joskin näi vanhempana valtionpäämiehenä seki on enemmän tarkkailu ja keskustelupohjaisra suunnitelmaa.

    • Anonyymi

      Nuolisin mielelläni. Säännöllinen suihinotto naiselta, ilman vastapalvelusta olisi mahtavaa. Voin kyllä vetää käteen jälkeenpäin, jos siltä tuntuu.

    • Anonyymi

      löytyy, toki, jos vähän varttuneempi kelpaa. mieluiten niin ettei ekaan orkkuun tarvi lopettaa. pientä kuvailua itsestäsi, jos sopii..m51

    • Anonyymi

      Missä kaukana -Nuori nainen vaikuttaa?

    • Anonyymi

      Pillun nuoleminen on niin ihanaa, että ei siinä tarvitse mitään vastapalveluksia. Pyyteettömästi, puhtaasta antamisen ilosta.

    • Anonyymi

      Jamds up

    • Anonyymi

      Täällä vois olla yks innokas ;)

    • Ehdottomasti löytyy. Satakunnasta olen itse, mutta mistä päin sinä ja kerro nyt vähän enemmän itsestäsi muutenkin :)

    • Anonyymi

      Oulunseudulla 54m haluaa myös nuolla kiimaista pillua

    • Nuorehko 35v mies helsingissä nuolee mielellään puhdasta pillua.
      Laita viestiä nainen minulle. [email protected]
      tai kik niso27

    • Anonyymi

      Porvoosta ainakin löytyisi.

    • Kyllä mie olisin.... tykkään Nuolla....ja siihen se jää.... tykkään katsoa kun Nainen saa orgasmin ja on tyytyväinen 👍👍👍

    • Anonyymi

      Narttukoirien hommia. Kun aika on sen oksennus haisee juuri siltä.

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2914
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      412
      2812
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      2014
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1834
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1785
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1602
    Aihe