Olen kuullut usealta taholta, että nyt ei homma toimi.
Ottakaa vanhemmat asia esille. Ei kannata olla-- vain hiljaa.
Joku roti tässä pitää olla.
Nuoret ja nuorenmieliset valtuutetut-- nyt on toimen aika. Satoipa lunta tai vettä, laittakaa asiat esille... Se on kaupunkilaisten ja tässä tapauksessa lasten etu.
Päättäjät, te ette voi kuvia kumarrella. Te olette pyhäjärvisten valitsemia ja
ehdokkaina esittämienne asioiden ajajia.
Ketä te pelkäätte.? Sitäkö, että paikkanne hiekkalaatikolla menee ohi.
Mutta 4- vuotta, jos menee, niin antaapa mennä. Olette oikeassa, kun ryhdistäydytte ja ette hyväksy tätä meininkiä, ettekä menoa.
Sirpa Pesonen Vuorisalo: Olet avannut rohkeudellasi tämän tien. Liittykää joukkoon kaikki, puolueisiin katsomatta. Olette pyhäjärvisten asialla kaupungissamme, ette muuta varten. Teihin on äänestämällä luotettu.
Lasten päivähoito, miten menee.
18
656
Vastaukset
- Anonyymi
”Olen kuullut usealta taholta, että nyt ei homma toimi.
Ottakaa vanhemmat asia esille. Ei kannata olla-- vain hiljaa.”
Ei stana! Olen KUULLUT usealta taholta.....Ei kannata olla vain HILJAA! On nämä itkijät sitten yksinkertaista porukkaa! Tuokin lause aloituksesta kilpailisi vahvasti tyhmimpien aloitusten sarjassa.... - Anonyymi
Olen kuullut että työnantajan taholta on huono ilmapiiri
- Anonyymi
Työnantajan poliittinen tausta ? kepu ?
- Anonyymi
Olen kuullut että mikään muukaan ei toimi tässä kylässä, autokorjaamokin kysyy onko sinulla vara korjuuttaa autoasi mun korjaamolla 🤣🤣
- Anonyymi
Olen kuullut päivän parhaan huorin.
- Anonyymi
Olen kuullut päivän parhaan juorun
- Anonyymi
Mielisairaalata 2 avausta samasta asiasta.
Hullu on hullu. Onneksi ei ole enää valtuustossa. - Anonyymi
Keskustteluissa on tullut esille lasten päivähoidon tila. Retuperällä on.
Kuka vastaa? Hyvinvointilautakunta? Hyvinvointijohtaja? Kaupunginjohtaja?
Kaupunginhallitus? Tarkastuslautakunta? Kaupunginvaltuusto?- Anonyymi
Ei ole retuperällä.
Ole sinäkin enemmän huolissasi omista palveluista eli suljetuista laitoksista. - Anonyymi
Kepulaiset vastaa..
- Anonyymi
Minua huolettaa talven aaraus mitenköhän onnistuu onko aaramiehiä
- Anonyymi
Minä en pyri eduskuntaan.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä mitä olet kuullut,tai ole sitten ihan hiljaa...
- Anonyymi
Ei häneltä tule koskaan mitään konkreettista. Vastustaa kaikkea, mutta ei koskaan kerro miten asia voidaan ratkaista.
- Anonyymi
Sikamies avaa sikamaisen päiväkodin..
- Anonyymi
Mitä tässä ny vikana on. Hyvin on lapset puuhannut sen mitä ite työt tehny. Kiitos hoitajille, että näin hienosti homma hoituu.
- Anonyymi
Jaa mitä ongelmia siellä on, ainakin meillä homma on hoitunut tosi hyvin?
- Anonyymi
No kyllä sinä tiedät mikä tässäkin on vialla! Näitä valittajia on meillä vielä jäljellä...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772