hyvää yötä \o

Anonyymi

tänään kun ajelin töistä kotiin, niin ajattelin sinua ja meitä, minua alkoi hymyilyttämään ja nauratti :D niin ei ole käynyt pitkään pitkään aikaan, alkaa elämä tuntumaan taas elämältä, kiitos sun am:) https://www.youtube.com/watch?v=wyRkWDG198k

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno biisi. Kuuntelin ja oli tuttu.
      En tietenkään voi olla hän jota ajattelit tehdessäsi aloituksen, mutta kirjoitan tähän muutaman ajatukseni pitkästä aikaa.

      Oikeesti minulla on hyvin vähän sanottavaa . Oisin aikoinaan halunnut puhua ne kasvotusten hänen kanssaan . Menin muutaman kerran feikkikirjoitusten lankaan ja luulin , että "kaipaamani" halusi oikeasti tavata minut.
      Parikin kertaa menin "sovitulle paikalle". Kun luotin lapsellisesti palstan kirjoituksiin. Häpesin luottavaisuuttani. Samalla häpesin sitä jota olin uskonut täällä ja joka oli vedättänyt satasella. Snowman ja Jaska nimimerkit höynäyttivät minua.
      Luottavaisuuteni kertonee sen, että pääsääntöisesti ihmiset ovat reaalissa olleet luottamukseni arvoisia. Täällä en ole sitä kokenut. Samoin kävi s-postiyhteyden kanssa tämän kautta. Feikkiä oli sekin.

      Summa summarum tästä kaikesta.
      Ihmissuhteet hoidan omalta osaltani muualla kuin täällä.
      Kaikenlaisen muun kommunikoinnin koen kusetuksena.

      Käyn joskus lukemassa täällä ja tiedän etten koskaan tule palaamaan tätä kautta hakemaan yhteyttä häneen.

      Levollista yötä♡

      • Anonyymi

        Minulle se on ollut selvää, että tämä on vain ajatustenpurkupaikka. En ole halunnut tutustua keneenkään moneen vuoteen. Jaksaminen ollut vähissä tietyistä syistä johtuen. Nyt vasta olen alkanut kiinnostua minulle vielä täysin tuntemattomista ihmisistä.


      • Anonyymi

        Niin harmilista ja surullista. Kyllä irl ne oikeat suhteet on:(


    • Anonyymi

      Minua ei ole naurattanut mikään moneen viikkoon mikään kun tietää mitä on tulossa.

      • Anonyymi

        Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.

        Hmm, kaikesta selviää. Voimia❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.

        Tuskin liittyy suhuässää millään tavalla. Pidä aivopierusi omana tietonasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin liittyy suhuässää millään tavalla. Pidä aivopierusi omana tietonasi.

        Suhun


    • Anonyymi

      am=A-mies?

      • Anonyymi

        Hänpä juuri. Öitä


    • Anonyymi

      tää oli naiselle, mutta ymmärsin yön tunteina jotain, hän on kaivannut jotain toista, ilmankos nämä ei koskaan oikein tavoittanut. olen avautunut ihan turhaan eikä hän minusta välitä vaan siitä kommenttien nallesta mille hän vastasi 2 kertaa saman. nyt ei enää hymyilytä :(( voi vittu!

      • Anonyymi

        Älä vain luovuta

        Se olisi niin turhaa

        Surullista

        Olen alkanut olla tyytyväinen tasaiseen arkeen

        Se maistuu hyvälle elämälle

        Aivot ovat kai tervehtyneet masennuksesta ja stressistä

        Keinotekoiset hight eivät oo hyväksi kenellekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vain luovuta

        Se olisi niin turhaa

        Surullista

        Olen alkanut olla tyytyväinen tasaiseen arkeen

        Se maistuu hyvälle elämälle

        Aivot ovat kai tervehtyneet masennuksesta ja stressistä

        Keinotekoiset hight eivät oo hyväksi kenellekään

        Älä luovuta, on hyvä neuvo, mutta vain siinä tapauksessa, että molemmat välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta, on hyvä neuvo, mutta vain siinä tapauksessa, että molemmat välittää.

        ei näihin mun toivotuksiin ole kukaan vastannut, tai on mutta vain yön toivotukset, ei mitään muuta, kuvitellut joitain juttuja hänen kirjoittamina, minulle mutta ne ovatkin sille karhulle eli nallelle jolle oli hänen kommenteissaan vastannut kahdesti ja tiedän mistä se nyt kun mennään ja hehku on tullut. olihan se viesti missä oli että en olis uskonu ja oli lähettänyt oikeaa viestiä hänelle. eli olen kaivannut varattua juuri nokkani edestä vietyä naista koko kesän aivan turhaan. on aika tyhjä olo nyt :( lopetan nyt täällä ihan kaiken! https://www.youtube.com/watch?v=4oeTmEhTbc0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei näihin mun toivotuksiin ole kukaan vastannut, tai on mutta vain yön toivotukset, ei mitään muuta, kuvitellut joitain juttuja hänen kirjoittamina, minulle mutta ne ovatkin sille karhulle eli nallelle jolle oli hänen kommenteissaan vastannut kahdesti ja tiedän mistä se nyt kun mennään ja hehku on tullut. olihan se viesti missä oli että en olis uskonu ja oli lähettänyt oikeaa viestiä hänelle. eli olen kaivannut varattua juuri nokkani edestä vietyä naista koko kesän aivan turhaan. on aika tyhjä olo nyt :( lopetan nyt täällä ihan kaiken! https://www.youtube.com/watch?v=4oeTmEhTbc0

        miksi kommentit poistetaan!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe