hyvää yötä \o

Anonyymi

tänään kun ajelin töistä kotiin, niin ajattelin sinua ja meitä, minua alkoi hymyilyttämään ja nauratti :D niin ei ole käynyt pitkään pitkään aikaan, alkaa elämä tuntumaan taas elämältä, kiitos sun am:) https://www.youtube.com/watch?v=wyRkWDG198k

15

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno biisi. Kuuntelin ja oli tuttu.
      En tietenkään voi olla hän jota ajattelit tehdessäsi aloituksen, mutta kirjoitan tähän muutaman ajatukseni pitkästä aikaa.

      Oikeesti minulla on hyvin vähän sanottavaa . Oisin aikoinaan halunnut puhua ne kasvotusten hänen kanssaan . Menin muutaman kerran feikkikirjoitusten lankaan ja luulin , että "kaipaamani" halusi oikeasti tavata minut.
      Parikin kertaa menin "sovitulle paikalle". Kun luotin lapsellisesti palstan kirjoituksiin. Häpesin luottavaisuuttani. Samalla häpesin sitä jota olin uskonut täällä ja joka oli vedättänyt satasella. Snowman ja Jaska nimimerkit höynäyttivät minua.
      Luottavaisuuteni kertonee sen, että pääsääntöisesti ihmiset ovat reaalissa olleet luottamukseni arvoisia. Täällä en ole sitä kokenut. Samoin kävi s-postiyhteyden kanssa tämän kautta. Feikkiä oli sekin.

      Summa summarum tästä kaikesta.
      Ihmissuhteet hoidan omalta osaltani muualla kuin täällä.
      Kaikenlaisen muun kommunikoinnin koen kusetuksena.

      Käyn joskus lukemassa täällä ja tiedän etten koskaan tule palaamaan tätä kautta hakemaan yhteyttä häneen.

      Levollista yötä♡

      • Anonyymi

        Minulle se on ollut selvää, että tämä on vain ajatustenpurkupaikka. En ole halunnut tutustua keneenkään moneen vuoteen. Jaksaminen ollut vähissä tietyistä syistä johtuen. Nyt vasta olen alkanut kiinnostua minulle vielä täysin tuntemattomista ihmisistä.


      • Anonyymi

        Niin harmilista ja surullista. Kyllä irl ne oikeat suhteet on:(


    • Anonyymi

      Minua ei ole naurattanut mikään moneen viikkoon mikään kun tietää mitä on tulossa.

      • Anonyymi

        Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.

        Hmm, kaikesta selviää. Voimia❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.

        Tuskin liittyy suhuässää millään tavalla. Pidä aivopierusi omana tietonasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin liittyy suhuässää millään tavalla. Pidä aivopierusi omana tietonasi.

        Suhun


    • Anonyymi

      am=A-mies?

      • Anonyymi

        Hänpä juuri. Öitä


    • Anonyymi

      tää oli naiselle, mutta ymmärsin yön tunteina jotain, hän on kaivannut jotain toista, ilmankos nämä ei koskaan oikein tavoittanut. olen avautunut ihan turhaan eikä hän minusta välitä vaan siitä kommenttien nallesta mille hän vastasi 2 kertaa saman. nyt ei enää hymyilytä :(( voi vittu!

      • Anonyymi

        Älä vain luovuta

        Se olisi niin turhaa

        Surullista

        Olen alkanut olla tyytyväinen tasaiseen arkeen

        Se maistuu hyvälle elämälle

        Aivot ovat kai tervehtyneet masennuksesta ja stressistä

        Keinotekoiset hight eivät oo hyväksi kenellekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vain luovuta

        Se olisi niin turhaa

        Surullista

        Olen alkanut olla tyytyväinen tasaiseen arkeen

        Se maistuu hyvälle elämälle

        Aivot ovat kai tervehtyneet masennuksesta ja stressistä

        Keinotekoiset hight eivät oo hyväksi kenellekään

        Älä luovuta, on hyvä neuvo, mutta vain siinä tapauksessa, että molemmat välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta, on hyvä neuvo, mutta vain siinä tapauksessa, että molemmat välittää.

        ei näihin mun toivotuksiin ole kukaan vastannut, tai on mutta vain yön toivotukset, ei mitään muuta, kuvitellut joitain juttuja hänen kirjoittamina, minulle mutta ne ovatkin sille karhulle eli nallelle jolle oli hänen kommenteissaan vastannut kahdesti ja tiedän mistä se nyt kun mennään ja hehku on tullut. olihan se viesti missä oli että en olis uskonu ja oli lähettänyt oikeaa viestiä hänelle. eli olen kaivannut varattua juuri nokkani edestä vietyä naista koko kesän aivan turhaan. on aika tyhjä olo nyt :( lopetan nyt täällä ihan kaiken! https://www.youtube.com/watch?v=4oeTmEhTbc0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei näihin mun toivotuksiin ole kukaan vastannut, tai on mutta vain yön toivotukset, ei mitään muuta, kuvitellut joitain juttuja hänen kirjoittamina, minulle mutta ne ovatkin sille karhulle eli nallelle jolle oli hänen kommenteissaan vastannut kahdesti ja tiedän mistä se nyt kun mennään ja hehku on tullut. olihan se viesti missä oli että en olis uskonu ja oli lähettänyt oikeaa viestiä hänelle. eli olen kaivannut varattua juuri nokkani edestä vietyä naista koko kesän aivan turhaan. on aika tyhjä olo nyt :( lopetan nyt täällä ihan kaiken! https://www.youtube.com/watch?v=4oeTmEhTbc0

        miksi kommentit poistetaan!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe