tänään kun ajelin töistä kotiin, niin ajattelin sinua ja meitä, minua alkoi hymyilyttämään ja nauratti :D niin ei ole käynyt pitkään pitkään aikaan, alkaa elämä tuntumaan taas elämältä, kiitos sun am:) https://www.youtube.com/watch?v=wyRkWDG198k
hyvää yötä \o
15
135
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno biisi. Kuuntelin ja oli tuttu.
En tietenkään voi olla hän jota ajattelit tehdessäsi aloituksen, mutta kirjoitan tähän muutaman ajatukseni pitkästä aikaa.
Oikeesti minulla on hyvin vähän sanottavaa . Oisin aikoinaan halunnut puhua ne kasvotusten hänen kanssaan . Menin muutaman kerran feikkikirjoitusten lankaan ja luulin , että "kaipaamani" halusi oikeasti tavata minut.
Parikin kertaa menin "sovitulle paikalle". Kun luotin lapsellisesti palstan kirjoituksiin. Häpesin luottavaisuuttani. Samalla häpesin sitä jota olin uskonut täällä ja joka oli vedättänyt satasella. Snowman ja Jaska nimimerkit höynäyttivät minua.
Luottavaisuuteni kertonee sen, että pääsääntöisesti ihmiset ovat reaalissa olleet luottamukseni arvoisia. Täällä en ole sitä kokenut. Samoin kävi s-postiyhteyden kanssa tämän kautta. Feikkiä oli sekin.
Summa summarum tästä kaikesta.
Ihmissuhteet hoidan omalta osaltani muualla kuin täällä.
Kaikenlaisen muun kommunikoinnin koen kusetuksena.
Käyn joskus lukemassa täällä ja tiedän etten koskaan tule palaamaan tätä kautta hakemaan yhteyttä häneen.
Levollista yötä♡- Anonyymi
Minulle se on ollut selvää, että tämä on vain ajatustenpurkupaikka. En ole halunnut tutustua keneenkään moneen vuoteen. Jaksaminen ollut vähissä tietyistä syistä johtuen. Nyt vasta olen alkanut kiinnostua minulle vielä täysin tuntemattomista ihmisistä.
- Anonyymi
Niin harmilista ja surullista. Kyllä irl ne oikeat suhteet on:(
- Anonyymi
Minua ei ole naurattanut mikään moneen viikkoon mikään kun tietää mitä on tulossa.
- Anonyymi
Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.
Hmm, kaikesta selviää. Voimia❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin hymy on hyytynyt. Kaikki turhat haaveet oon heittänyt roskiin tällä viikolla. Saa.ana että sattuu.
Tuskin liittyy suhuässää millään tavalla. Pidä aivopierusi omana tietonasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin liittyy suhuässää millään tavalla. Pidä aivopierusi omana tietonasi.
Suhun
- Anonyymi
am=A-mies?
- Anonyymi
Hänpä juuri. Öitä
- Anonyymi
tää oli naiselle, mutta ymmärsin yön tunteina jotain, hän on kaivannut jotain toista, ilmankos nämä ei koskaan oikein tavoittanut. olen avautunut ihan turhaan eikä hän minusta välitä vaan siitä kommenttien nallesta mille hän vastasi 2 kertaa saman. nyt ei enää hymyilytä :(( voi vittu!
- Anonyymi
Älä vain luovuta
Se olisi niin turhaa
Surullista
Olen alkanut olla tyytyväinen tasaiseen arkeen
Se maistuu hyvälle elämälle
Aivot ovat kai tervehtyneet masennuksesta ja stressistä
Keinotekoiset hight eivät oo hyväksi kenellekään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vain luovuta
Se olisi niin turhaa
Surullista
Olen alkanut olla tyytyväinen tasaiseen arkeen
Se maistuu hyvälle elämälle
Aivot ovat kai tervehtyneet masennuksesta ja stressistä
Keinotekoiset hight eivät oo hyväksi kenellekäänÄlä luovuta, on hyvä neuvo, mutta vain siinä tapauksessa, että molemmat välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta, on hyvä neuvo, mutta vain siinä tapauksessa, että molemmat välittää.
ei näihin mun toivotuksiin ole kukaan vastannut, tai on mutta vain yön toivotukset, ei mitään muuta, kuvitellut joitain juttuja hänen kirjoittamina, minulle mutta ne ovatkin sille karhulle eli nallelle jolle oli hänen kommenteissaan vastannut kahdesti ja tiedän mistä se nyt kun mennään ja hehku on tullut. olihan se viesti missä oli että en olis uskonu ja oli lähettänyt oikeaa viestiä hänelle. eli olen kaivannut varattua juuri nokkani edestä vietyä naista koko kesän aivan turhaan. on aika tyhjä olo nyt :( lopetan nyt täällä ihan kaiken! https://www.youtube.com/watch?v=4oeTmEhTbc0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei näihin mun toivotuksiin ole kukaan vastannut, tai on mutta vain yön toivotukset, ei mitään muuta, kuvitellut joitain juttuja hänen kirjoittamina, minulle mutta ne ovatkin sille karhulle eli nallelle jolle oli hänen kommenteissaan vastannut kahdesti ja tiedän mistä se nyt kun mennään ja hehku on tullut. olihan se viesti missä oli että en olis uskonu ja oli lähettänyt oikeaa viestiä hänelle. eli olen kaivannut varattua juuri nokkani edestä vietyä naista koko kesän aivan turhaan. on aika tyhjä olo nyt :( lopetan nyt täällä ihan kaiken! https://www.youtube.com/watch?v=4oeTmEhTbc0
miksi kommentit poistetaan!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540