Hyvää yötä Äm ii koo aa

Anonyymi

Mä rakastan sua. Ikävä.😔🥰

-Tee-

25

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jii oo koo ee är ii t.

-M

• Anonyymi

Huomenta. Eipäs vaan Ää äs äs ää tee. Mut olishan se kiva saada narripaidatkin takasin.

-Tee-

• Anonyymi

M:kalla sitkeitä ihailijoita. Itse pääsin yli jo. Sitten tuli M****. Jännä, miten tuon kaltaiset M- miehet on mun elämään vaikuttaneet.

• Anonyymi

Hui saakeli, siellä ollaan hereillä🟢 veikkaan että duuneihin menossa joten hyvää työpäivää M i k a 😊🥰

-Tee-

• Anonyymi

Joo, mikalla on työkokeilu meneillään.
        Taitaa olla 2pv viikossa.
        Onnea 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mikalla on työkokeilu meneillään.
        Taitaa olla 2pv viikossa.
        Onnea 👍

😂tota kyllä vähän epäilen, työkokeilu 2pvä vko.. 🤣😅

-Tee-

• Anonyymi

Enpä tiedä, mikä ketju tämä on, mut hyvää päivää sinne myös ämmät ja muut 😂

• Anonyymi

No tää on tämmönen, mölinäketju taas kun on ikävä ja ei ole nukuttu ja kaffettakin tekis mieli laittaa ja mitä vielä. Aivan, hyvää päivää siis itse kullekin sinne tänne ja tonne, olkaa reippaita, mun päivä menee todennäkösesti zombina haahuillen.

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tää on tämmönen, mölinäketju taas kun on ikävä ja ei ole nukuttu ja kaffettakin tekis mieli laittaa ja mitä vielä. Aivan, hyvää päivää siis itse kullekin sinne tänne ja tonne, olkaa reippaita, mun päivä menee todennäkösesti zombina haahuillen.

-Tee-

Muuta suuntaa, kaipaa vaikka R-kirjainta 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta suuntaa, kaipaa vaikka R-kirjainta 😅

Kai mä kaipaisin jos pystyisin. Mut kun en pysty. Ja vaikka pystyisin niin en halua. Koska Ämiikooaa🥰

-Tee-

• Anonyymi

Hyvää päivää
        T Äm

• Anonyymi

On sulla ihan selvästi, ➡️💊

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla ihan selvästi, ➡️💊

-Tee-

Milloin mika ajattelit lopettaa huoraamisesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää päivää
        T Äm

Hyvää päivää ja saapuvaa iltaa sulle, M☺️

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vastannut mulle.. mä en ole Mika enkä harrasta mainitsemaas toimintaa, Mikasta en tiedä.
        Voisi vaikka upota tämäkin, liikaa mätäpaiseita taas liikkeellä.

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vastannut mulle.. mä en ole Mika enkä harrasta mainitsemaas toimintaa, Mikasta en tiedä.
        Voisi vaikka upota tämäkin, liikaa mätäpaiseita taas liikkeellä.

-Tee-

Harrastat huoraamista kun varattua vikittelet.
        Mätäpaise olet. M T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoraksi on haukuttu ennenkin😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastat huoraamista kun varattua vikittelet.
        Mätäpaise olet. M T

No ei upota sitten.. mä en nyt tiedä että kenelle sä oikein uliset?😅 ja kuka vikittelee ketä ja missä? Minä en ainakaan ole vikitellyt ketään, en varattua enkä vapaata. Tunteilleni en mahda mitään ja täällä mä saan tuulettaa ihan just niinkun mua huvittaa ja asia on kyllä niinkin yleisesti ottaen, että jos varattu lähtee jonkun vikittelijän matkaan niin vika on silloin varatun suhteessa, ei yhdessäkään vikittelijässä; hyvinvoivaan parisuhteeseen ei pääse väliin kukaan eikä mikään.
        Harvemmin näitä varattuja kenenkään on väkisin tarvinnut mukaansa raahata, on näitä oma-aloitteisiakin yrittäjiä nähty.

Joten sinä voit imeskellä sitruunaa koska ei taaskaan ihan osunut ja olet aivan kujalla tietämättä mistään yhtään mitään. 😘😝

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei upota sitten.. mä en nyt tiedä että kenelle sä oikein uliset?😅 ja kuka vikittelee ketä ja missä? Minä en ainakaan ole vikitellyt ketään, en varattua enkä vapaata. Tunteilleni en mahda mitään ja täällä mä saan tuulettaa ihan just niinkun mua huvittaa ja asia on kyllä niinkin yleisesti ottaen, että jos varattu lähtee jonkun vikittelijän matkaan niin vika on silloin varatun suhteessa, ei yhdessäkään vikittelijässä; hyvinvoivaan parisuhteeseen ei pääse väliin kukaan eikä mikään.
        Harvemmin näitä varattuja kenenkään on väkisin tarvinnut mukaansa raahata, on näitä oma-aloitteisiakin yrittäjiä nähty.

Joten sinä voit imeskellä sitruunaa koska ei taaskaan ihan osunut ja olet aivan kujalla tietämättä mistään yhtään mitään. 😘😝

-Tee-

Sinä olet myöntänyt vikitteleväsi varattua niin silloin huoraat. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet myöntänyt vikitteleväsi varattua niin silloin huoraat. 🙂

Ei stana sentään taas … 😅🤦🏻‍♀️ Mä en ole vikitellyt ja asia nyt vaan on niin koska aika hyvin tiedän tekemiseni, sekä irl että täällä palstalla😄 sinä taas et tiedä kuin omasi joten🤐 Ensinnäkään vikittely ei ole huoraamista, se on kun varattu ihminen lähtee vikittelijän matkaan häsäilemään ja siitäkin voi varatut syyttää ihan itseään, hoitakaa suhteenne kuntoon tai erotkaa. Mutta pointti on se, että mä olen täysin vapaa, mä en ole minkäännäkösessä suhteessa kehenkään, EN EDES MIKAAN(vielä😈) joten suu suppuun siellä huoraamisista kun et näytä edes tietävän mitä mikin sana ja asia tarkoittaa.💡😂..

Mikalle: mä rakastan sua🥰hyvää viikonloppua😘

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei stana sentään taas … 😅🤦🏻‍♀️ Mä en ole vikitellyt ja asia nyt vaan on niin koska aika hyvin tiedän tekemiseni, sekä irl että täällä palstalla😄 sinä taas et tiedä kuin omasi joten🤐 Ensinnäkään vikittely ei ole huoraamista, se on kun varattu ihminen lähtee vikittelijän matkaan häsäilemään ja siitäkin voi varatut syyttää ihan itseään, hoitakaa suhteenne kuntoon tai erotkaa. Mutta pointti on se, että mä olen täysin vapaa, mä en ole minkäännäkösessä suhteessa kehenkään, EN EDES MIKAAN(vielä😈) joten suu suppuun siellä huoraamisista kun et näytä edes tietävän mitä mikin sana ja asia tarkoittaa.💡😂..

Mikalle: mä rakastan sua🥰hyvää viikonloppua😘

-Tee-

Koitappa ymmärtää olet itse täällä palstalla myöntönyt että vikittelet varattua. Joten olet juuri se oletpa sitten T tai M.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitappa ymmärtää olet itse täällä palstalla myöntönyt että vikittelet varattua. Joten olet juuri se oletpa sitten T tai M.

Sä olet kyllä sitten viisas, vänkää vastaan vaikka on niin väärässä kuin ihminen väärässä voi olla. No huono häviäjä toimii noin.
        Kuten jo totesin, mä voin täällä palstalla vikitellä ihan ketä haluan, ymmärrätkö, tämä palsta EI OLE IRL. Ja irl tarkoittaa mm. in real life eli oikeassa, todellisessa elämässä.. siis jos et sitä(kään) tiennyt. Kun sä et tiedä mun irlistä yhtään mitään kuten tuskin tiedät Mikan tai kenenkään palstalla meuhoovan oikeasta elämästä. Vai väitätkö vastaan?😏 Kuule, oikein hyvää vkonloppua sullekin, mä jatkan nyt tätä Mikan vokottelua tässä näin niin keskity sä välillä johonkin muuhun, vaikka siihen että mikä sut alunperin tänne palstalle on tuonut kirjoittamaan, minä tai M se syy tuskin ollaan😅 Heeeeeei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet kyllä sitten viisas, vänkää vastaan vaikka on niin väärässä kuin ihminen väärässä voi olla. No huono häviäjä toimii noin.
        Kuten jo totesin, mä voin täällä palstalla vikitellä ihan ketä haluan, ymmärrätkö, tämä palsta EI OLE IRL. Ja irl tarkoittaa mm. in real life eli oikeassa, todellisessa elämässä.. siis jos et sitä(kään) tiennyt. Kun sä et tiedä mun irlistä yhtään mitään kuten tuskin tiedät Mikan tai kenenkään palstalla meuhoovan oikeasta elämästä. Vai väitätkö vastaan?😏 Kuule, oikein hyvää vkonloppua sullekin, mä jatkan nyt tätä Mikan vokottelua tässä näin niin keskity sä välillä johonkin muuhun, vaikka siihen että mikä sut alunperin tänne palstalle on tuonut kirjoittamaan, minä tai M se syy tuskin ollaan😅 Heeeeeei.

Hänellä on vaimo joten teet väärin.
        Vokottelija vikittelijä olet.

• Anonyymi

Kivan nimen valitsit. Enempää en viitsi kertoa 😂

• Anonyymi

No niinpäs valitsin eikä tarvi kertoa, en minäkään aio kertoa☺️

-Tee-

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6577
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      246
      863
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      829
    Aihe