Mä rakastan sua. Ikävä.😔🥰
-Tee-
Hyvää yötä Äm ii koo aa
25
109
Vastaukset
- Anonyymi
Jii oo koo ee är ii t.
-M- Anonyymi
Huomenta. Eipäs vaan Ää äs äs ää tee. Mut olishan se kiva saada narripaidatkin takasin.
-Tee-
- Anonyymi
M:kalla sitkeitä ihailijoita. Itse pääsin yli jo. Sitten tuli M****. Jännä, miten tuon kaltaiset M- miehet on mun elämään vaikuttaneet.
- Anonyymi
Hui saakeli, siellä ollaan hereillä🟢 veikkaan että duuneihin menossa joten hyvää työpäivää M i k a 😊🥰
-Tee-- Anonyymi
Joo, mikalla on työkokeilu meneillään.
Taitaa olla 2pv viikossa.
Onnea 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mikalla on työkokeilu meneillään.
Taitaa olla 2pv viikossa.
Onnea 👍😂tota kyllä vähän epäilen, työkokeilu 2pvä vko.. 🤣😅
-Tee-
- Anonyymi
Enpä tiedä, mikä ketju tämä on, mut hyvää päivää sinne myös ämmät ja muut 😂
- Anonyymi
No tää on tämmönen, mölinäketju taas kun on ikävä ja ei ole nukuttu ja kaffettakin tekis mieli laittaa ja mitä vielä. Aivan, hyvää päivää siis itse kullekin sinne tänne ja tonne, olkaa reippaita, mun päivä menee todennäkösesti zombina haahuillen.
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tää on tämmönen, mölinäketju taas kun on ikävä ja ei ole nukuttu ja kaffettakin tekis mieli laittaa ja mitä vielä. Aivan, hyvää päivää siis itse kullekin sinne tänne ja tonne, olkaa reippaita, mun päivä menee todennäkösesti zombina haahuillen.
-Tee-Muuta suuntaa, kaipaa vaikka R-kirjainta 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta suuntaa, kaipaa vaikka R-kirjainta 😅
Kai mä kaipaisin jos pystyisin. Mut kun en pysty. Ja vaikka pystyisin niin en halua. Koska Ämiikooaa🥰
-Tee- - Anonyymi
Hyvää päivää
T Äm - Anonyymi
On sulla ihan selvästi, ➡️💊
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla ihan selvästi, ➡️💊
-Tee-Milloin mika ajattelit lopettaa huoraamisesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää päivää
T ÄmHyvää päivää ja saapuvaa iltaa sulle, M☺️
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin mika ajattelit lopettaa huoraamisesi.
Olet vastannut mulle.. mä en ole Mika enkä harrasta mainitsemaas toimintaa, Mikasta en tiedä.
Voisi vaikka upota tämäkin, liikaa mätäpaiseita taas liikkeellä.
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vastannut mulle.. mä en ole Mika enkä harrasta mainitsemaas toimintaa, Mikasta en tiedä.
Voisi vaikka upota tämäkin, liikaa mätäpaiseita taas liikkeellä.
-Tee-Harrastat huoraamista kun varattua vikittelet.
Mätäpaise olet. M T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin mika ajattelit lopettaa huoraamisesi.
Huoraksi on haukuttu ennenkin😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastat huoraamista kun varattua vikittelet.
Mätäpaise olet. M TNo ei upota sitten.. mä en nyt tiedä että kenelle sä oikein uliset?😅 ja kuka vikittelee ketä ja missä? Minä en ainakaan ole vikitellyt ketään, en varattua enkä vapaata. Tunteilleni en mahda mitään ja täällä mä saan tuulettaa ihan just niinkun mua huvittaa ja asia on kyllä niinkin yleisesti ottaen, että jos varattu lähtee jonkun vikittelijän matkaan niin vika on silloin varatun suhteessa, ei yhdessäkään vikittelijässä; hyvinvoivaan parisuhteeseen ei pääse väliin kukaan eikä mikään.
Harvemmin näitä varattuja kenenkään on väkisin tarvinnut mukaansa raahata, on näitä oma-aloitteisiakin yrittäjiä nähty.
Joten sinä voit imeskellä sitruunaa koska ei taaskaan ihan osunut ja olet aivan kujalla tietämättä mistään yhtään mitään. 😘😝
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei upota sitten.. mä en nyt tiedä että kenelle sä oikein uliset?😅 ja kuka vikittelee ketä ja missä? Minä en ainakaan ole vikitellyt ketään, en varattua enkä vapaata. Tunteilleni en mahda mitään ja täällä mä saan tuulettaa ihan just niinkun mua huvittaa ja asia on kyllä niinkin yleisesti ottaen, että jos varattu lähtee jonkun vikittelijän matkaan niin vika on silloin varatun suhteessa, ei yhdessäkään vikittelijässä; hyvinvoivaan parisuhteeseen ei pääse väliin kukaan eikä mikään.
Harvemmin näitä varattuja kenenkään on väkisin tarvinnut mukaansa raahata, on näitä oma-aloitteisiakin yrittäjiä nähty.
Joten sinä voit imeskellä sitruunaa koska ei taaskaan ihan osunut ja olet aivan kujalla tietämättä mistään yhtään mitään. 😘😝
-Tee-Sinä olet myöntänyt vikitteleväsi varattua niin silloin huoraat. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet myöntänyt vikitteleväsi varattua niin silloin huoraat. 🙂
Ei stana sentään taas … 😅🤦🏻♀️ Mä en ole vikitellyt ja asia nyt vaan on niin koska aika hyvin tiedän tekemiseni, sekä irl että täällä palstalla😄 sinä taas et tiedä kuin omasi joten🤐 Ensinnäkään vikittely ei ole huoraamista, se on kun varattu ihminen lähtee vikittelijän matkaan häsäilemään ja siitäkin voi varatut syyttää ihan itseään, hoitakaa suhteenne kuntoon tai erotkaa. Mutta pointti on se, että mä olen täysin vapaa, mä en ole minkäännäkösessä suhteessa kehenkään, EN EDES MIKAAN(vielä😈) joten suu suppuun siellä huoraamisista kun et näytä edes tietävän mitä mikin sana ja asia tarkoittaa.💡😂..
Mikalle: mä rakastan sua🥰hyvää viikonloppua😘
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei stana sentään taas … 😅🤦🏻♀️ Mä en ole vikitellyt ja asia nyt vaan on niin koska aika hyvin tiedän tekemiseni, sekä irl että täällä palstalla😄 sinä taas et tiedä kuin omasi joten🤐 Ensinnäkään vikittely ei ole huoraamista, se on kun varattu ihminen lähtee vikittelijän matkaan häsäilemään ja siitäkin voi varatut syyttää ihan itseään, hoitakaa suhteenne kuntoon tai erotkaa. Mutta pointti on se, että mä olen täysin vapaa, mä en ole minkäännäkösessä suhteessa kehenkään, EN EDES MIKAAN(vielä😈) joten suu suppuun siellä huoraamisista kun et näytä edes tietävän mitä mikin sana ja asia tarkoittaa.💡😂..
Mikalle: mä rakastan sua🥰hyvää viikonloppua😘
-Tee-Koitappa ymmärtää olet itse täällä palstalla myöntönyt että vikittelet varattua. Joten olet juuri se oletpa sitten T tai M.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitappa ymmärtää olet itse täällä palstalla myöntönyt että vikittelet varattua. Joten olet juuri se oletpa sitten T tai M.
Sä olet kyllä sitten viisas, vänkää vastaan vaikka on niin väärässä kuin ihminen väärässä voi olla. No huono häviäjä toimii noin.
Kuten jo totesin, mä voin täällä palstalla vikitellä ihan ketä haluan, ymmärrätkö, tämä palsta EI OLE IRL. Ja irl tarkoittaa mm. in real life eli oikeassa, todellisessa elämässä.. siis jos et sitä(kään) tiennyt. Kun sä et tiedä mun irlistä yhtään mitään kuten tuskin tiedät Mikan tai kenenkään palstalla meuhoovan oikeasta elämästä. Vai väitätkö vastaan?😏 Kuule, oikein hyvää vkonloppua sullekin, mä jatkan nyt tätä Mikan vokottelua tässä näin niin keskity sä välillä johonkin muuhun, vaikka siihen että mikä sut alunperin tänne palstalle on tuonut kirjoittamaan, minä tai M se syy tuskin ollaan😅 Heeeeeei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kyllä sitten viisas, vänkää vastaan vaikka on niin väärässä kuin ihminen väärässä voi olla. No huono häviäjä toimii noin.
Kuten jo totesin, mä voin täällä palstalla vikitellä ihan ketä haluan, ymmärrätkö, tämä palsta EI OLE IRL. Ja irl tarkoittaa mm. in real life eli oikeassa, todellisessa elämässä.. siis jos et sitä(kään) tiennyt. Kun sä et tiedä mun irlistä yhtään mitään kuten tuskin tiedät Mikan tai kenenkään palstalla meuhoovan oikeasta elämästä. Vai väitätkö vastaan?😏 Kuule, oikein hyvää vkonloppua sullekin, mä jatkan nyt tätä Mikan vokottelua tässä näin niin keskity sä välillä johonkin muuhun, vaikka siihen että mikä sut alunperin tänne palstalle on tuonut kirjoittamaan, minä tai M se syy tuskin ollaan😅 Heeeeeei.Hänellä on vaimo joten teet väärin.
Vokottelija vikittelijä olet.
- Anonyymi
Kivan nimen valitsit. Enempää en viitsi kertoa 😂
- Anonyymi
No niinpäs valitsin eikä tarvi kertoa, en minäkään aio kertoa☺️
-Tee-
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829